Дискусије : Сиднеј

 Коментар
I masoni utanjili
vudu-lenjin
16. август 2011. у 21.21
Sinoć su na ovdašnjem državnom kanalu ABC davali zanimljivu reportažu o slobodnim zidarima, tj. masonima u Australiji. Ovo tajno, polutajno ili kako već hoćete udruženje je u očiglednom opadanju. Tokom pedesetih godina prošlog veka svaki šesti odrasli Australijanac bio je mason. Danas masona u Australiji ima tek oko 40,000.

Malo sam se bavio računicom - da je i danas svaki šesti odrasli muškarac mason, koliko bi to bilo ljudi? Australija ima 21 milion stanovika, muških je dakle pola, 10 i po miliona, a odraslih muškaraca u dobu kada bi mogli biti članovi neka je pola od toga, 5 miliona. Ako bi svaki šesti bio mason, to bi onda bilo 833 hiljada ljudi. Ali stvarni broj je više nego 20 puta manji. Nešto od tog pada može se pripisati imigraciji, jer masoni su tipično belci-protestanti (protestanti, jer katolička crkva zabranjuje svojim članovima da postaju masoni). U vremenu odmah posle drugog svetskog rata skoro celokupno stanovništvo Australije bilo je belačko i poreklom iz Engleske. Sada naravno ima mnogo naroda iz azijskih zemalja, Istočne Evrope, Bliskog istoka itd. Interesovanje za masonstvo je među ovim grupacijama slabo, iako masoni u principu primaju i ne-Hrišćane, znači Muslimane, Budiste i sl. Jedino je važno da kandidat na prijemu izjavi da veruje u „neku vrstu Boga” bez obzira na konkretnu veroispovest.

Niko ne krije da su u redovima masona uvek bili ljudi na važnim funkcijama - predsednici kompanija i političke ličnosti. Čak 10 od 26 australijskih premijera bili su masoni. Da li se neko popeo visoko na društvenoj lestvici zato što je mason, ili je bio uvučen u masone zato što je na visokom položaju, ili je pak posredi kombinacija jednog i drugog, teško je reći. Jedno mi je odavno postalo jasno čitajući razne (kontradiktorne) opise rada masonskih loža, a to je da se masonerija može pravilno shvatiti na jedan jedini način, tako što se i sam postane mason. Za spoljnjeg posmatrača je to nemoguće.

Ali zašto bi neko u ovom dobu i vremenu želeo da postane mason? Blesave kecelje, procesije, rituali, stroga hijerarhija, sve to sigurno neće privući modernog čoveka. Od tih 40,000 masona koliko je sada u Australiji, velika većina su u poznim godinama. Masonske lože liče na domove staraca. Ima onih srednje generacije ali mladih ljudi vrlo malo. Mit o masonima kao o tajnom društvu koje vuče konce iz senke i raspolaže neverovatnim bogatstvom i uticajem je izgleda izbledeo. Masoni i sami priznaju da ako je nekad biti mason moglo značiti prednost pri dobijanju posla, to danas više nije slučaj. Biti mason po njihovim rečima znači biti istaknut član zajednice gde živite, davati moralan primer drugima i prikupljati pomoć za sve kojima je potrebna. Zvuči lepo, mada ne naročito uzbudljivo.
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
17. август 2011. у 16.39
gledao si na tv -u kažeš? hmm .

dobro dosao lenjine .
skoro sam bacio banani neki link ovde za knige. tamo sam pre ubacio dve knjige vezane za masone. jedna je „book of the words” a druga je „ morals i dogma”. napisao albert pike. Ako te zanima šta je to u stvari.

Secam se rece skoro ovde da nisi neki pristalica teorija zavere. heheheh. a onda s neba pišes o masonima.

znaš kako je to cika frojd opisao. Kao u fazonu pita tipa :
„ o cemu ste vi sanjali”
a ovaj kaže :„ pa o jednoj ženi koja lici na moju majku , ali nije ona”

e onda frojd kaže:„ da...zanimljivo”.( to mora da je bila vasa majka)
tako i ti. ne volis zavere a ...:„ da ...zanimljivo”

na tv si gledao upravo ono sto je nekom tamo već naređeno da se pusti.
Znaci radi se na formiranju javnog mišljenja, skretanju paznje u odredjenom pravcu u kojem se tvoja svest oblikuje. Istina o svemu tome je sasvim drugacija. nemoj da mislis da je to skup penzionera koji igraju sah.
Sveti Sava je bio mason.
Pored Tita i ostalih...
Ja sam imao priliku da ulazim u hram, i da poznajem neke hramovnike.
Za sebe mogu da kažem da znam dosta o tome.

Slobodno zidarstvo je jedan filozofski pristup svetu i zivotu. Ceo svet je jedna velika pozornica. I to što se oni oblace u neke kostime i igraju neke pozorisne komade je jedna vrsta prakticnog iskustva u zivotu. Tamo te uce kako se cuva tajna, kako se postuje bratstvo odanost...To sto nema mladih ljudi me ne cudi. Da bi bio mason, moras da budes pre svega punoletan i da imaš porodicu. Bas kao i nasi popovi. Ne mogu da uzmu parohiju dok se ne ozene. A razlog je da ako kažeš tajnu da ti strada porodica.

Nemam bas previse vremena sada da ti u detalje pricam o tome.
Ono na tv je smejurija.
skini ove knjige ako te zanima. Pitaj bananu na kojoj temi ostavih link.
Prosvecenje druže lenjine, kakav bi ja bio PROSVETITELJ ako se ne bi bavio prosvetnim radom.
Znaš i masoni veruju u lucifera, prosvetitelja, luconosu. Onog koji donosi svetlost.

palim...
vudu-lenjin
17. август 2011. у 21.25
Sveti Sava bio mason?!?!

>>Свети Сава (световно име Растко, монашко име Сава; рођен око 1175. године у Расу, умро 14. јануара 1236. у Трнову

>>Freemasonry is a fraternal organisation that arose from obscure origins in the late 16th to early 17th century.

Naravno, i ovi kontradiktorni podaci podmetnuti na Internet su deo svetske masonske zavere..
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
18. август 2011. у 00.35
da , i ja sam se iznenadio kad sam čuo to?!!!

imaš u onoj knjizi neke tekstove iz 1350 recimo. (book of the words).
Zato princ charles svaki cas da po 200 000 funti u hilandar. On i onaj richard ( the leon's heart iz robina huda) su bili ortaci. Cela krstaska filozofija od bratsvu i jedinstvu vodi poreklo od masonske.
Krstaski vitezovi nisu nestali , ceo njihov kocept se povukao u masonske hramove. Sad imaš recimo „ cuvare koplja svetog djordja”...
Organizacija osnovana bas od svetog Save, imaju neke figure u kamenu tamo na svetoj gori o tome...

Nije to sve tako naivno , kako izgleda...A u „ morals i dogma” imaš tamo ko je svetlost (horus ili egipatski bog ra, bog sunca)..Izguglaj negde sliku ovog alberta pajka, i videces da na jednoj od slika ima dvoglavog orla na lancu. Tipican za nas Srbe i amblem Nemanjica...

Masoni celu svoju filozofiju vezuju za „ decu udovice” i legendu hirama abiffa. Posle krstaskih ratova (pljacke), prelaze u prvo svetsko bankarstvo, ali...moraces sam da se prosvetis. Prvu zemlju koju su oni stvorili je Svajcarska...duga prica...
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
18. август 2011. у 00.54
da ...hehehehehe...mada recimo pre 700 godina nije bilo interneta...a zamisli da jeste... posalje richard Sv. Savi SMS iz jerusalima u fazonu:„ e brate veliki majstore , posalji mi još 20 000 konjanika , muslije dobile pojacanje”...hahahahaha
vudu-lenjin
18. август 2011. у 01.58
Blablatruc.. Sve je to ezoterija, a ona meni dodje isto sto i alhemija, isti BS. Neko će reći da je i jedan takav um kao Isak Njutn bio alhemicar, sto je tačno, a isto tako i mason, sto je nepotvrdjeno ali moguće. Svejedno, Njutn je upamcen po svojim zakonima fizike a ostalo sto je radio (u vecem obimu nego što se bavio fizikom) palo je u vodu.

Bombus, ja ne znam o masonima, ali znam o ljudima. A posto su masoni ljudi kao svi drugi, znači da znam nešto i o njima. Sto vazi za sve ljude vazi i za te masone. Masonerija o kakvoj ovde pricamo, znaci ne ***sindikat gradjevinskih radnika iz srednjeg veka***, zapravo je engleska i francuska izmišljotina. Izmišljotina engleskih dzentlmena i ostalih iz gradjanskog sloja iz Viktorijanskog doba, sto znaci drugim rečima da su pola njih tamo bili pederi i da su se uclanjivali u masone jer je tako bilo lako upoznati druge pedere, i eto nama radosti. I sami Templari su bili pederi, zar ne? Citao sam i ja Umberta Eka i druge kojis u pisali o njima. Divno je bilo biti peder, sve dok se nije pojavila sida.

Što se mene lično tiče, ja sam izrazeni individualista i realista. To će reći da bi meni u tim masonima bilo mrtvo dosadno. Rituali i gluposti. Drugo, kad pomislim, organizacija samo za muskarce.. hm! Isao sam u srednju skolu gde su u razredu bili samo decaci, i odmah na početku skontao da sam se presao, ali voleo sam avijaciju i zato sam i ostao u toj skoli. Posle sam bio u vojsci i spavao mesecima u istoj sobi sa 20 drugih momaka, znojavih i punih testosterona, koji je lebdeo u vlaznom vazduhu, hm, nekoga bi to uzbudilo ali što se mene tiče neka hvala. Ideja da vecito sedim u nekom iskljucivo muskom drustvu nije mi privlacna. Ne znam ko bi to uopste mogao da voli ako nije peder. Zato i ta masonska braca mogu slobodno da nastave bez mene. Neka cuvaju te svoje „tajne”, i koplje Svetog Djordja, kako kažeš, i trouglove i ostale drangulije.
ZoVu
(mlatilac prazne slame)
18. август 2011. у 02.25
Gavro, vreme je da prestanes sa tom pricom o krstasima i Svetom Savi. Cilj krstaskih pohoda nije bilo nikakvo oslobadjanje Hristovog groba, ali je zvucalo zgodno da se mobilisu zatucane zapadne mase. Pravi cilj je bio unistenje Vizantije a i ostatka pravosavlja. Prvo je na kraju i postignuto zahvaljujuci strateskom saveznistvu katolika i muslimana, na drugom se radi. Ja se ne cudim zapadnjacima sto to ne znaju, cudim se tebi.
vudu-lenjin
18. август 2011. у 02.59
>>To sto nema mladih ljudi me ne cudi. Da bi bio mason, moras da budes pre svega punoletan i da imaš porodicu.

Pa ako je to vazilo u svim vremenima, kako to da je ranije bilo mladih a sada ih nema? Kakva je to logika?

>>Izguglaj negde sliku ovog alberta pajka, i videces da na jednoj od slika ima dvoglavog orla na lancu. Tipican za nas Srbe i amblem Nemanjica...

Isto bi rekli i Albanci i Nemci..

>>Masoni celu svoju filozofiju vezuju za „ decu udovice” i legendu hirama abiffa.

Zzzz... hrrrk... zzzzzzz...
Raven_UK
(Nepopravljivi Popravljac)
18. август 2011. у 04.09
ZoVu,

Nije valjda da i ti verujes u komunisticku propagandu da smo ja i Dr. Bumbar isti chovek? Ja sam „iznenadjen i uvredjen” da chova tvog kalibra naseda na te price...
bananas
(~*~)
18. август 2011. у 04.40
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
18. август 2011. у 17.00
zovu:„

Pravi cilj je bio unistenje Vizantije a i ostatka pravosavlja. Prvo je na kraju i postignuto zahvaljujuci strateskom saveznistvu katolika i muslimana, na drugom se radi. Ja se ne cudim zapadnjacima sto to ne znaju, cudim se tebi.”„”

Zovu ovako sve sto si rekao je istina. Nema laganja. Ali vizantija nije bila srpska država, na temelju te vizantije Sv . Sava je napravio srpsku državu. Ne znam da li si zreo za podatak da je Rastko Nemanjic rođenjem bio katolik. Da je presao na pravoslavlje. Da je on upravo pod patronatom tog trulog zapada i bio utemeljivac srpske pravoslavne crkve. Znaci dobio je nezavisnu srpsku crkvu..Pitaj popove ili malo obrazovanije ljude ili se brate sam prosveti. Pored osnivanja naše nezavisne crkve stvorio je i Srbiju.
Mirio zavadjenu bracu...

„ cudis se meni”...hmmm. Brate ovako ja sam lično pre neku godinu u milesevi video saku Svetog Save. Zvanicna prica ide da je Sinan pasa spalio telo Savino na vracaru.
Jeste ali nije saku. Ona je i dalje u milesevi. Iznose je samo ako imaju neki veliki razlog za to. Ja sam eto bio taj srećnik da je vidim svojim ocima i osetim svojom dusom kakvu blagodat ona nosi...Iskustvo slično onom u Ostrogu. Ja znam šta se radi i sada, ali to ima veze sa evro-azijskom unijom.Ako te bas to zanima ja ti mogu o tome reci ali ne na ovoj temi. Samo me podseti o tome.

Što se tiče istorije srednjevokovne Srbije, znam ponesto. Mogu skromno da kažem par reci o tome i znam onoliko koliko me sve to interesovalo.
Ja se molim bogu na srpskom, pevam na staroslovenskom a kako to izgleda evo ovako:

http://www.youtube.com/watch?v=bDKIk9E2aUI&feature=related

ovde imaš primer te srednjovekovne azbuke razumljive i nama i bugarima i rusima i ukrajincima ...

kad pogledas dole imaš ceo tekst na srpskom , a ovaj tekst je crkvenoslovenski.Siguran sam da nećeš razumeti šta peva ova žena, ali ako procitas oćeš.
Ja postujem lik i delo Sv Save, pravoslavan sam u onoj meri u kojoj meni lično odgovara.

Što se masonerije tiče , to je druga prica, lakse mi je da napravim auto put od sidneja do los andjelesa nego da objašnjavam tebi i miroslavu o cemu se tu radi. Ja se ne bavim prosvetiteljskim radom sa muskarcima, jer mi nije takav horoskop. Da ste kojim slučajem vas dvojica neke dobre ribe, i da se za svoj trud i rad nagradim na kraju sa nekom shevom , možda bi se i potrudio da vam nešto o tome i kažem, ovako mrtva kapa.Imate linkove za knjige ima i još jedna„ nacionalizam svetog save”...pa čitajte sami.

Druže lenjine slazem se sa tobom , u vezi tipicno muskog drustva. Ja bez vode mogu sedam dana, bez klope oko 20 ali bez žene ne mogu ni dva dana. Albaniju sa tim orlom su isto tako napravili masoni, a nemci imaju jednoglavog.

Templari pederi...hahahah. Celibat je bio u osnovi svakog viteza.Oni su bili placenici ili psi rata u srednjem veku, e sad nije bas lako to bilo onda, pa da im kažeš hajte za lovu. I tada se placalo sa lovom, ali ipak potrebno je bilo nešto više od toga. Određena filozofija i smisao za klanicu. Kinezi su imali onog Sun tzu koji je pisao „ the art of war”. Srednjovekovni viteski redovi imali su svoj kodeks, svoja pravila sluzbe, u zavisnosti od reda. Određena pravila ponasanja takvih redova su naravno preuzeli masoni. Japanci su ceo svoj feudalizam sa samurajima preneli u 21 vek. Imali smo i mi despota Stefana Lazarevica koji je posle kosovske bitke kao turski vazal ratovao za turke i po potrebi. Imao je ubedljivo najbolju konjicu, najbolje trenirane ljude , bolje nego ovi arkanovci danas.

Tu pricu o Hiramu...nemam nameru da prepricavam u detalje, ali ceo ritual je napravljen upravo tako da se shvati vaznost cuvanja tajne. Skoro sam citao ,u Americi su to radili sa pistoljem i slučajno ubili nekog sudiju na inicijaciji, i zamisli sudija koji je vodio slučaj oslobodi ove iz loze i navodno sve ispadne kao nesrecan slučaj.

Najbolje bi bilo da i dalje mislis da je masonerija drustvo senilnih deduskara koji po ceo dan prde i igraju saha. Valjda je i to bio cilj te TV emisije kopmas ili kako se već zove.

Da bio sam i ja u vojsci...ali jedino mi i dan danas ostalo upecatljivo kako smrde cizme ispred spavaone pored pozarnog.

Da umalo zaboravih. Ako su krstasi vodili nekoliko ratova pre hiljadu godina da bi opljackali zlato sa bliskog istoka u srusili istocno rimsko carstvo( vizantiju) šta rade ovi moderni „ krstasi danas”. Pricam o libiji, iraku, bliskom istoku generalno i za koji dan će da pukne u Siriji? Pitanje je samo dana kad će turska da napadne Siriju.?
Čini mi se da se hiljadu godina ništa nije promenilo, samo umesto zlata pljackaju naftu

odoh sad u p... ma...u?!
kucamo se..

p.s. još jedan koji misli dasmo nas dvojica isti ?!!!!
vudu-lenjin
18. август 2011. у 22.19
Dobro bre Bombus, kako objašnjavas podatak da su nacisti u WW2 bili protiv masona i da su ih pobili negde oko 200.000..? Ne izgleda mi po tome da su masoni drzali sve konce u rukama. Ili mislis i da je ovaj podatak lazan, masonska zavera? Vidi ovako, rekao sam ti da ne znam masone ali znam ljude. Imaš uvek ljude koji su zaljubljeni u nekakvu ezoteriju, tajna drustva, simbole, zavere, sto im sve daje neki osecaj vaznosti. To i jeste masonerija, na tom principu funkcionise - daje clanovima iluziju vece vrednosti, iluziju da o nečemu odlucuju. E, pa, ne odlucuju šta ću ja sutra da imam za dorucak! Ni kakav ću auto da kupim. Ljudska istorija je haoticna stihija, nema nikoga, nijednog tajnog udruzenja, koje bi imalo neki konstantan uticaj na desavanja, neki lukavi sionski mudraci koji se zadovoljno smeskaju u senci zbog svetskih desavanja koja su oni izazvali. Ne potoji ništa tako. Slučaj, kapric, tastina, pohlepa, ambicije, psihologija mase, predrasude, čak i pomracen um vladara, to je ono sto „vozi” istoriju. Bilo bi lepo da tu ima neko svestan šta radi ali nema, moj druže, nikad nije ni bilo niti će biti.

Za smrdljive cizme se slazem, pocnu da smrde negde nakon drugog meseca..
stanje_plazme
19. август 2011. у 01.16
ej Vudu, vidim da si isao u Drapsin, koja si generacija?
vudu-lenjin
19. август 2011. у 02.51
Da.. generacija, dobro pitanje, nemam pojma. Rođen sam 1972. pa racunaj.
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
19. август 2011. у 05.55
da , ne znam bas da je bilo 200 000. Nisam bio tamo , ali verujem da su ih nemci ubijali zbog jevrejskog uticaja u masoneriji. Vidis bilo kakav poredak ili ustrojstvo, kao sto je recimo sistem u masonima je pretnja po državu kao sto je recimo komunizam ili nacizam.

Masonerija sa svojim ritualima te uci da spoznas jedan deo sebe, u sebi ili u drugim ljudima , koji obično nemas priliku da vidis, sem ako se nadjes u nekim takvim situacijama u zivotu.

Kažeš znaš ljude, ne verujem da znaš. Ne zna niko kako će covek da odreaguje u odredjenim situacijama. Dve takve situacije su recimo jako bitne. Prva pod pretnjom gubitka zivota i druga pod parama. Znači da ih imaš mnogo , previse...I najbolji ljudi se pod pritiskom novca promene.A i svako voli svoj zivot najviše. Pitanje za koje nema odgovora je :„ kako biti dobar covek i imati moc u rukama a ne zloupotrebiti je” i :„ kako dati svoj zivot za drugog”...E vidis masoni ti oblikuju karakter kroz te razne njihove igrice...

Vidis danas imaš onog Kastra , još uvek ziv. Imao si i Tita. Znaš onaj tito je živeo kao kralj, imao je sve, žene, moc, ceo svet u rukama, i istok i zapad...i umro je. Kako to da jedna velika licnost kao on i u pozitivnom i u negativnom smislu umre i ne ostavi ništa svojoj deci, unucima, praunucima ? kako to da njegova žena jovanka živi od neke mizerne penzije? Sto barem nije nju sredio za ceo zivot?

hmmm...

Ja nisam mason, mada sam pozvan da postanem. Ni ja nisam bas bio ni onda a ni sada spreman da budem deo jedne takve organizacije.
O njima znam jer sam imao i imam prijatelje masone koji čitaju bibliju kralja Jamesa.


Koliko traka treba da ima taj auto put?????.Jel moram i da napravim pumpu na svakih 100 km? Sa mekdonaldsom ili bez?
ZoVu
(mlatilac prazne slame)
19. август 2011. у 21.18
Teskoje s tobom diskutovati, mnogo se gubis u detaljima, pogotovo sto su neproverljivi. Kao to da je Sv. Sava rođen kao katolik. Možda jeste, možda nije, nebitno. Mnogo je bitnije to drugo sto si rekao, da je katolicka crkva pomogla odvajanje srpske crkve (a i države) od Carigrada. Po logici da je sve sto slabi Vizantiju dobro za njih. Ali nisu ni oni mutavi da daju Nemanji blanko podrsku, pa je ovaj morao da žrtvuje Duklju (na celu sa sinom Vukanom) i tamo dozvoli katolicki uticaj. Međutim, propade Vizantija a prezive pravoslavlje. Sto bi rekao vladika Nikolaj, država i postoji da bi imalo šta da propadne umesto naroda.

Pitas zašto ovo rade danas po bliskom istoku. Jednostavno, pojavilo se i među muslimanima dovoljno pametnog sveta da shvati da su već 1000 godina orudje Zapada. Vidis da su se sve ove „revolucije” odigrale u zemljama koje pokazuju kakav-takav, manji ili veci osecaj za nezavisnost. Poslusni rezimi su ostali netaknuti. Da skratim, nafta je korisna ali ipak od sekundarnog značaja.

Da se razumemo,o masonima se vise nagadja nego što se zna, upravo zato što oni tako žele. Koliki im je stvarni uticaj u drustvu ne znam, ali je cinjenica da okupljaju ljude sa odredjenim uticajem. Prosjaci ih ne zanimaju. Jeste, kažu da ih je Hitler proganjao. Možda stvarno jeste, a možda su tu zvaku sami lansirali da ih neko nebi priupitao da nisu možda oni stajali iza njega.

U Rusiji je popularna teorija da je Lenjin bio mason a Staljin nije, i da je stvarni cilj cistki bio da se iz partije iskorene masoni.
zupa
(сељак)
19. август 2011. у 21.25
МАСОНИ ИЛУМИНАТИ БИЛДЕРБЕРГ ЦРКВЕ ...СВЕ ЈЕ ТО БИЗМИС...
vudu-lenjin
19. август 2011. у 21.35
>Znaš onaj tito je živeo kao kralj, imao je sve, žene, moc, ceo svet u
>rukama, i istok i zapad...i umro je. Kako to da jedna velika licnost
>kao on i u pozitivnom i u negativnom smislu umre i ne ostavi ništa
>svojoj deci, unucima, praunucima ? kako to da njegova žena jovanka
>živi od neke mizerne penzije? Sto barem nije nju sredio za ceo zivot?

Eh, svasta. Tito je voleo luksuz i provod. On nije ostavio familiji milione, ostavio je MILIJARDE, tj. ostavio im je celu bivšu SFRJ. Tito je bio faraon. Ni godinama posle smrti niko nije smeo da takne u njegovu porodicu. Tito je bio uman covek ali ipak covek, ostario je i nije video da će se njegova zemlja raspasti posle njegove smrti. Bilo je i par intervjua kada su mu pred smrt postavljali to pitanje (imaš na YouTube) i Tito odgovara na taj način da ocigledno nije bio svestan šta dolazi. Uzdao se u brojne institucije. Pa, opet se vracam na ljude. I institucije se sastoje od ljudi. Koliko su ljudi stabilni toliko su i institucije. A ljudi nisu stabilni uopste, i tako. Ako znaš ljude znaces sve ostalo. Ono sto Bombus elegantno zaobilazi kad prica o masonima je da su i oni posvadjani i izdeljeni, ima loza i grupa loza koje se međusobno ne priznaju, već preko 100 godina. Jedan razdor je nastao oko pitanja religioznosti, ali bilo je i drugih. Ne postoji centralna masonska vlast, masonski papa (doduse, samo takav bi još falio..) Masonerija se mahom bavi sama sobom. U tom bavljenju sama sobom izgubila je mlade ljude. Mogu sad oni da pevaju šta hoće ali oni su propali.
Raven_UK
(Nepopravljivi Popravljac)
19. август 2011. у 21.57
Masonska je tuga pregolema, da sa tvoga puta ne skrenemo!
bananas
(~*~)
19. август 2011. у 22.37
Bambus je kontradiktoran. Zvali ga da bude mason. Zvali slobodnog k'o ptica muskarca u cvetu mladosti od 30 god. da bude mason. A tamo moras da si udat i imaš decu da bi bio mason da te posle lakse drže pod kontrolom.
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
20. август 2011. у 04.24
jeste...u pravu ste.
nemam ja pojma o cemu pricam.
puko covek...BRE!!!

cao srce, kako si?
vudu-lenjin
20. август 2011. у 07.14
Uzeo sam masone u Australiji kao primer organizacije u opadanju, organizacije koja je odavno prešla svoj zenit i sad životari od stare slave. Čim imate ...organizaciju u kojoj dominiraju i glavnu reč vode starci, budite sigurni da od nje nema ništa. Ona će se sasvim sigurno ugasiti. Možete da proučavate istorijat raznih organizacija i pokreta i lako ćete uvideti da je određena organizacija ostvarila svoje ciljeve samo ako su njeni članovi bili mladi ljudi. Uzmite na primer KPJ na početku rata i ustanka 1941. - sve uglavnom mladi ljudi ispod trideset. Zato su i uspeli da izguraju svoje, šta god to bilo. Kada je Kastro digao revoluciju na Kubi imao je svega 33 godine. Kada je Gadafi napravio vojni udar u Libiji imao je svega 27. Izgleda da je nedostatak iskustva kod ovih ljudi bio više nego nadoknađen snagom volje i hrabrošću. Zato ne verujem starim ljudima kad pričaju da će uraditi ovo ili ono, posebno ne kad obećavaju promene i reforme. Saživljavam se sa mladalačkim buntom, makar bio i potpuno neartikulisan - kao ono u Londonu. Više volim da slušam pokliče iz mladih grla nego prdnjavu iz staračkih guzova.
Raven_UK
(Nepopravljivi Popravljac)
20. август 2011. у 08.16
Dudu-Vudu se nasao u chudu?
Voli londonske izgrednike...

Ko izgrede pravi, njemu dvije!
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
20. август 2011. у 08.17
ma ova me skripta banovala jer sam flodovao...otvorio sam novu temu gore, ali ne mogu da izbacim ceo tekst, na zalost.

covek sve je jedna prica ja javnost, a druga za one koji znaju u kom pravcu ide ovaj svet. Mladost ludost kažu. I ja sam bio mlad i lud, sa nekim u to vreme ludim idejama.

Znam da pricas o dedicama, ali te dedice sto tu sede su zaostali iz nekih 50 godina prošlog veka kao relikvije jednog drugog sistema koji je održavao tradicije britanske imperije, i indirektnu kontrolu nad tzv. slobodnim kolonijama.

Ako pricamo o engleskim masonima, onda je to slučaj s njima. Napustanjem takvog sistema verujem da se i njihove loze osipaju, ali recimo imaš rotary klubove, koji primaju uglavnom mlade ljude.

Sve zavisi ko je na kom nivou i ko kojoj lozi pripada. Koji stepen i zvanje ima covek. Dal je majstor, ili je ucenik. Nije isto 33 stepena ili vise ili manje.

Eto covek koji je do skora radio sa mnom je mlad covek. Imao sam priliku da donese na posao magazin, i da čitam o njihovim akcijama.
Konkretno recimo skupljanju para za saniranje poplava , ili pozara.
Sve se to radi na jednom niskom nivou. Recimo za siru javnost. Ali na kraju te price, radi se o organizaciji koja bogami drma sa velikom lovom, sto rece deda zupa.

I kad ga ja pitam, o recimo ( on je englez)šta on ima od svega toga?
On kaže da ima to da će zbog njegovog rada svet biti bolji? I kroz razgovore s njim , recimo za vreme rucka po pola sata , nekad sat..objašnjavao mi je filozofiju svega toga. Objasnjavao mi je sistem poliranog i grubog kamena, gde u masoneriiju udjes kao grubo secen ( neotesan) a postanes fin i obradjen i poliran. On je po veri protestant ali i mason. Mlad momak. Oko 36 godina. Kroz jednu simboliku i pravila i „rituale” ucis nešto sto ti formira karakter.

evo kako izgleda zvanicno

http://www.vmls.rs/

vudu-lenjin
20. август 2011. у 09.51
Taj tvoj prijatelj mason je ocigledno „vernik”. Razumećeš šta hoću da kažem. Mlad je. Drzi ga polet. Prodali su mu celu pricu i sad je on prodaje drugima. Koliko je to drugacije od recimo katolicke crkve? Ili sajentologije? Ili bilo čega drugog? To su sve isti mehanizmi, samo drugo pakovanje.
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
20. август 2011. у 09.59
ne znam brate vudu olenjine, ali sam narucio miksere sa betonom. Sutra kopam temelje za taj f...ing most
vudu-lenjin
20. август 2011. у 10.16
Naseo si na mumbo-jumbo idealizam, sarene kecelje, kocke iz kaldrme koje treba da se uglacaju i sl. Valjda ne treba da ti objašnjavam da svaka crkva radi upravo to, glaca svoje clanove. Na dobar ili pogresan način, zavisi koga pitas. Ljudska licnost se u nekoj bitnoj meri menja samo u detinjstvu, bilo kroz pozitivne primere bilo kroz traume, zlostavljanje itd, itd. Odraslog coveka možeš da naucis trikovima kako da se PRIKAZE drugaciji ali da ga istinski u dubini promenis ne možeš. Organizacija kao masonska to ne može.
vudu-lenjin
20. август 2011. у 10.20
...Svi koji nas čitaju mogu da primete, a nadam se da i ti možeš to da primetis, da kako traje ova diskusija ostajes sa sve manje karata u rukama na koje možeš da zaigras. Ili, kao u onom strip-pokeru, ostao si još samo u gacama i carapama, ako još malo nastavis nećeš imati šta da skines. Zato ti predlazem da ovde stanemo.
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
20. август 2011. у 10.21
vudu orgazmiram sa bananom tamo na drugoj temi.

ja verujem u jedno krstenje i nisam na ništa naseo... ehehhehe. Samo volim da znam i da sam upucen u neke stvari. Prosto. Izvini samo na minut ...idem da odnesem tetki lekove...
bombus_terestris
(prosvetni radnik)
20. август 2011. у 10.40
covek...hvala ti sto si mi upropastio perverzije sa bananom.

religija je jedna stvar masonerija druga. Imaju možda isti koncept, ali razlika u ucenju je u shvatanju greha. Dok te vera uci da je covek gresno biće i da živi sa grehom, masonerija te uci u drugom pravcu.
I jedno i drugo je prica za sebe. Da li je neko zaluđen s tim ili ovim nije bitno, svako ima pravo da veruje da i marosvci žive među nama.
Ima ljudi koji veruju da je elizabeta pola guster pola covek. I sam darwin je rekao da se dobro nasmrko i pomislio da su ljudi nastali od majmuna. Ima ljudi koji misle da su belci dosli iz svemira sa sazvezdja sirus a da su crnci orginalni stanovnici planete zemlje.

Ja se ne trudim da imam neke argumente ovde , i da zastupam ovu ili onu teoriju. Za sebe znam ono sto treba da znam. hahahhaahah.

mislim diskusija je ok. ali prvo procitaj one knjige sto sam ti rekao, pa da pricamo recimo o njima. Ako te zanima masonsko shvatanje imaš morals i dogma. Tri lica aslara...liberty ...equality ...fraternity...
zašto bi recimo ja ulazio u bilo kakav argument s tobom kad u ovoj temi nemas nikakvo konkretno iskustvo s masonima?
 Коментар Запамти ову тему!

Looking for Unicorn Gifts?
.