Дискусије : Брак и породица

 Коментар
Nesporazum oko vaspitavanja dece
kantarion
22. септембар 2013. у 18.47
Moja prica pocinje sa molbom i savjetom kako dalje.Otac sam dva djecaka i živimo u Njemackoj a porijeklom smo iz Rep.Srpske.Supruga i ja se svadjamo već dugo oko djece.Stariji sin ima 12 a mladji 10 godina i jako su živi djecaci sto hvala bogu znači da su zdravi.Svima je poznato a pogotovo onima koji žive u Njemackoj da su Svabe ljudi od pravila i zakona i da oni koji žive ovdje moraju se prilagoditi pravilniku ili će se suocit sa posljedicama.Naima kod mene supruga dopusta djece da se ponasaju mimo pravilnika.U zgradi gdje stanujem zalili su se da su djeca previse bucna i da uznemiravaju komsije .Supruga kaže djeca nemaju dvorista i moraju da se igraju u stanu i njoj ne smeta sto tutnje,vriste udaraju fudbalsku loptu itd.Kada ponekad dolazim sa posla čujem vani na ulici vrisku i kad udjem i malo povisenim tonom pokusam umiriti ih ona kaže moraju pusti ih ne istresaj nervozu na djecu itd.Sve je nekako islo dok jednog dana u postanskom sanducetu nisam nasao poziv za sud.Komsije Njemci su nas tuzili zbog buke.Poslao sam nju na sud i sudija je rekao da će nas opomenuti i da se organizujemo da se to ne ponavlja.Naravno idu na djecje aktivnosti i treniraju fudbal ali kad je skolsko ferije tada je najgore.Dalje slijedi ovako supruga tvrdi da ona ostaje pri tom da i dalje djeca moraju biti bucna i da je problem do Njemaca da su preosjetljivi previse i dozvoljava djeci dalje da divljaju.kada ih ja zamolim da je to previse da prestanu ona kaže pusti ih i doslo je do toga da sam totalno izgubio autoritet kod mojih sinova.Supruga mi je često pricala da je kao djete bila često kaznjavana od stroge majke jer ih je bilo 4 djece u kuci i da je kao djevojcica često plakala i patila misleci da je majka mrzi i ona zato želi biti jako dobra prema svojoj djeci da im se nebi bilo kao njoj kad je bila djete.Rezultat te njene teorije da ja koji nikad u zivotu nisam imao kontakt sa sudom i advokatima pocnem dobivat pozive za sud.Okej nije sva nesreca u tom sudu meni je zao što se djeca pogresno vaspitavaju jer sve im je dozvoljeno i nikad nema Ne.Stariji sin je i u skoli ocjenjen lošim vladanjem i razredni starjesina nije zadovoljan sa njim.Jako sam očajan jer ne umijem da se postavim.Kada sam god pokusao da napravim red supruga mi kaže da ostavim ih na miru oni su samo djeca.zamislite kako mi je nekada mi se poslije posla ne ide kuci jer je buka tolika da bi se bilo gdje na drugom mjestu vise mogao odmoriti.Sad u zadnje vrijeme kad im otmem loptu u stanu ili kada ih povecanim tonom zagalamim stariji sin majci dok je na poslu salje sms poruku da ih galamim i zatim ona zove ma daj ostavi ih na miru.Nikad ih ne batinam ni sad ni prije jer bi imam osjecaj čak i prijavila me .Bojim se da će me netko pogresno razumjet pa pomislit da sam ja izvor problema i da ne volim svoju djecu.Naprotiv živim za njih i oni su mi jedina svijetla tacka u zivotu ali ne mogu gledati da mi se od djece prave razmazena derista i buduci prijestupnici.Da budem realan Njemci bas ne vole djecu to je poznato ali da živim u nekoj stambenoj zgradi u Beogradu ili Banja luka siguran sam da bi komsije i tamo intervenisale.Ako neko ima prijedlog da mi pomogne jer ne znam vise šta da cinim osjecam se nemocan .Pozdrav
MAKPO
(косингас)
22. септембар 2013. у 19.01
E rodjace, pa ti prvo malo prevaspitaj ženu, pa ćeš onda lako s decom.

To sto radite ne cinite nikako dobro svojoj deci, naročito tvoja žena.

Kad jedan roditelj kaže DA ili NE, nema tu da se trci kod drugog roditelja s istim pitanjem il' da se supruznici raspravljaju. Jedno je reklo i gotovo!

A koji da izvines qurak lopta radi u stanu??? U podrum, ako nemate podrum, zakljucaj u gepek pa je vozaj do posla i svuda okolo.

Pa majku mu, nisu to deca od 2-3 godine pa da ne razumeju šta im se kaže.

Šta da ti kažem nego da se pazis, starijeg je već verovatno poceo pubertet cimati, a ni mladji nije daleko...ako sad ti i žena ne razresite stvar vaspitanja dece između sebe...grdno će te se pokajati.

Sad morate biti kao jedno, a kad se ozene i odu iz stana, onda vas dvoje loptu pa udrite po zidovima ;o)

Pozdrav
moana
(eliotness)
22. септембар 2013. у 19.14
Makro ti lepo rece..
Moras sa zenom lepo da razgovaras i mirno joj izneses svoje strahove , kao sto si nama lepo objasnio. Kad jedan roditelj kaže NE, drugi treba da cuti i da se slozi pred decom. Pa, se posle raspravljajte kad deca nisu tu.A oni će se smiriti ,kao bubice, čim osete da ste ti i žena tim, ujedinjeni front i da nema zezanja..
A možda ste mogli i da se preselite dok su bili mali.Jer, deca treba da se slobodno istutnje i ta sloboda nema cenu.
kantarion
22. септембар 2013. у 19.25
(Kad jedan roditelj kaže DA ili NE, nema tu da se trci kod drugog roditelja s istim pitanjem il' da se supruznici raspravljaju. Jedno je reklo i gotovo!)
E moj dragi zemljace pa zato što toga nema kod mene i postavih ovaj post da muku istresem na tastaturu priznam to nije muski ali na granici sam ludila sa tom zenom,ne znam vise gdje udaram,zao mi te djece a i mene.Pozdrav i hvala na komentaru lakse mi je kad podijelim muku
JV
(☆)
22. септембар 2013. у 19.25
Meni se čini da su malo previse zivahni. Da se ne radi o ovom poremecaju?

http://www.pravapomoc.rs/pitali-ste/recnik/adhd-hiperaktivnost-kod-dece/
kantarion
22. септембар 2013. у 19.29
Pokusavao sam bez broj puta da popricam sa njom u miru bez prisustva djece ali ona tvrdi bas to oni moraju da tutnje i nije problem sto oni tutnje i divljaju nego je problem kaže u meni jer ja to ne podnosim
mama-2Порука негативно оцењена. Покажи

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
22. септембар 2013. у 19.31
E,pa vidis ovako.Nije kriva tvoja supruga već si kriv ti.
Prvo ,deca moraju da se igraju i ako ne prave buku posle 8-9 sati uvece ja ne vidim razloga da im se vice.Ima li ta vasa zgrada kucni red? Imate li vi u opste pravo da živite, pravite slavlja,sedeljke...ili se samo kao duhovi uvlacite u zgradu?
Drugo,da li si ti kao otac kad se vratis kuci s posla seo sa decom da se igras nešto sa njima, da pogledas neki film ,vozis biciklu ili šta ti ja znam šta još ili samo vices na njih da se smire.Šta si konkretno kao otac uradio po pitanju discipline dece osim vikanja i rendisanja ?
Meni si digao pritisak na trista...
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. септембар 2013. у 19.35
Izbatinaj ti malo tvoju ženu :)
Šalim se, naravno, ali ne mogu da shvatim kako joj nije jasno da red i mir u zgradi mora da se poštuje. I ja živim u Nemačkoj i znam o čemu pričaš. Za buku i galamu u zgradi kazne su rigorozne.
O ponašanju tvoje žene nemam reci, izvini, ali ona kao da je iz dzungle došla u civilizaciju.
Zar nije svesna da će svojim postupcima i lošim vaspitanjem upropastiti decu!?
Najveca greška u vaspitanju je kad jedan roditelj grdi i kritikuje decu, a drugi roditelj ih štiti i podržava njihove nestašluke.
Sedite i obavite jedan ozbiljan razgovor ti i tvoja supruga. Budi ozbiljan i dosledan u svojim stavovima, ukaži joj na moguće probleme i posledice, jer zaista, ako tako nastavite upascete u velike probleme i sa decom i sa zakonom.

kantarion
22. септембар 2013. у 19.40
Vriska u pola 12 navece kad idem iz druge smjene i čujem ih na ulici 50metara od zgrade dok je majka sa njima sigurno se protivi kucnom redu ali znao sam da će se naći još takvih koje odmah prebace krivicu da sam ja kao suprug kriv sto oni divljaju iza 10 navece dok sam na poslu u drugoj smjeni.Naravno da sam kriv kad živim u vremenu kad se samo slusa jedna prica/od strane žena i gdje su muskarcu uvijek cipele okrenute prema izlazu zato i zato će brak kao institucija za 50 godina vjerovatno ne postojati i zivjecemo kao zivotinje ,sastajacemo se se zbog parenja i zatim svak na svoju stranu
PustaZelja
(i posle mene - ja)
22. септембар 2013. у 19.42
Ne znam šta da ti kažem. Problem je u tvojoj ženi, a ne ide sad da i zbog njenog prevaspitavanja ides u corku, je l? Mada jeste zasluzila jednu dobru samarcinu.

Ovako, loptu uzmi i nozem izbusi. Ako ne postuju pravila da se loptom ne igra u stanu, a ti fino oduzmi privilegiju. Jer lopta je privilegija koju moraju da zasluže. Pa ne može žena da nakupuje lopti koliko ti možeš da ih izderes. :)

Stariji kad sledeći put uzme mobilni da salje sms poruke, a ti ga polomi (mislim da mobilni).

Ako žena misli da djeca treba da se istutnje, onda je istjeraj zajedno sa njima napolje - nek ih vodi u park pa nek tamo tutnje do mile volje. Ali gospodja bas i nije rada da ide u park sa djecom, je l de? Jer ko bi onda pratio puste Turske serije na Pinku?

Ako ona misli da nije problem sto djeca tutnje već sto ti ne možeš to da trpis, pocni da se koristis njenom taktikom pa pocni da radis nešto sto znaš da ona ne bi trpila - npr. odjednom pocnu tanjiri malo=-malo da ti ispadaju iz ruke po sred dnevne sobe. Ili tako nešto... Na zalost, moras bitku protiv žene da dobijes i to čim prije jer djeca su ti već na ivici kad im vise nećeš moći ništa i kad će doći vrijeme da te još pocnu i tuci.
JV
(☆)
22. септембар 2013. у 19.43
U pola 12 deca od 10 i 12 godina trebaju odavno da su u krevetu.
kantarion
22. септембар 2013. у 19.46
O ponašanju tvoje žene nemam reci, izvini, ali ona kao da je iz dzungle došla u civilizaciju. Ma ja poznam neke njene prijateljice koje isto dolaze iz dzungle ali djeca su primjerna.Kod nje je dzungla u glavi samo se boji djete će se naljutiti i nešto joj zamjeriti da nebi patilo kao ona u djetinjstvu
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. септембар 2013. у 19.59
Kantarion, onda ona ima neke ozbiljne traume i posledice iz detinjstva.
Ne bi bilo loše da odete kod doktora, koji će je uputiti na dalje lecenje, ako je potrebno.
PustaZelja
(i posle mene - ja)
22. септембар 2013. у 20.03
A svakako ženu pod ruku pa kod psihologa. Nije svijesna koliju medvjedju uslugu svojoj djeci pravi.
mama-2Порука негативно оцењена. Покажи

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
22. септембар 2013. у 20.05
Ti meni ne odgovori šta si konkretno učinio za decake sem vikanja i rendanja? Ne rusi ti žena autoritet već ti sam.Probaj umesto sto im vices da se nešto igras sa njima da ih izvedes negde negde ...
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. септембар 2013. у 20.19
Mama, covek radi do kasno. Zašto im majka, ako je već u kuci sa decom, ne bi posvetila malo vise paznje?
Slazem se da otac treba i sa decom lepo da porazgovara, ipak su oni veliki i razumni, ali kako kad žena udara kontru.

PustaZelja
(i posle mene - ja)
22. септембар 2013. у 20.20
Cekaj bre mama, je l covjek treba u pola 12 nocu kad dodje kuci s posla da se igra sa djecom od 10 i 12 godina koja uveliko treba da su u krevetu???? O cemu pricas?

Ja sam evo žena al bi ovoj njegovoj usta razvalila jer to je takvo nepostovanje da je to neopisivo. Sad covjek dodje s posla kuci u ponoc i nema pravo ni na mir i tisinu već mora da slusa dreku, viku i urnebes? To sto ona prica o nekakvim traumama, to ti samo oci zamazuje i nema od toga ništa, to je samo izgovor da može da se ponasa kako se ponasa. Iz nekog razloga te ne zarezuje ni za suvu sljivu, pa ti ga suka preko djece. A zašto je to tako, pa to bi trebao ti da znaš jer ti sa njom živis.
mama-2Порука негативно оцењена. Покажи

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
22. септембар 2013. у 20.32
A ocemu vi pricate? Dobro, radi popodnevnu smenu i ne moze popodne a šta radi prepodne,sem sto im vice da batale loptu?
Najlakse je ići linijom manjeg otpora, pa sad kad je poceo da dobija sudske pozive on jadan vice a žena leci traume iz detinjstva.
PustaZelja
(i posle mene - ja)
22. септембар 2013. у 20.36
Mama uopste ne diskutujes u skladu sa iznesenim cinjenicama. Ne znam zašto nagadjas uopste šta radi prije podne sa djecom? Moja pretpostavka je da ne radi ništa jer su djeca skolskog uzrasta i prije podne su u skoli. Kuci dodju vjerovatno kad se on sprema na posao. MOzda se čak i ne vide.
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
22. септембар 2013. у 20.37
Slazem se da otac treba i sa decom lepo da porazgovara, ipak su oni veliki i razumni, ali kako kad žena udara kontru.
-------------------------------
to zenino kontriranje ne mora rečima da se suzbije može i on da se potrudi da usmeri decu ali ne vikanjem već posvecivanjem paznje..
Evo ga dreme na netu i cita savete strucnjaka umesto da legne i spava,ujutru da porani spremi deci dorucak odvede u skolu ..
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
22. септембар 2013. у 20.40
Ma nemoj te Zeljka, on gore napisa da se to najcesce desava za vreme raspusta, kad deca ne idu u skolu...može baca da porani i da se poigra sa decom.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. септембар 2013. у 20.40
Pa oboje su krivi. On sto je dozvolio da nema pravo glasa u kuci, a ona što se ponasa necivilizovano i podržava decu u tome.
Dok se dvoje svadjaju treci iskoristi, u ovom slučaju deca koriste.
escada
(¡)
22. септембар 2013. у 20.46
Ima li tamo kod vas neki sportski klub, gde možeš da upises decu da ne divljuju po stanu?

PustaZelja
(i posle mene - ja)
22. септембар 2013. у 20.55
Escada, ma ima sportski klub ali ne vjerujem da ijedan radi u ponoc bas. :)

Mama, pa naravno da je buka i galama najgora preko raspusta jer su tad djeca kuci i prije podne pretpostavljam(nema skole). Ne znam idu li djeca u neki ljetni kamp kad nema skole ili su kuci sa roditeljima koji ocigledno rade razlicite smjene?
mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
22. септембар 2013. у 20.58
Zeljka,vidis valjda da su deca kuci kad sin salje poruku mami koja je na poslu dok tata vice da ne igraju loptu u stanu:)
escada
(¡)
22. септембар 2013. у 21.07
Meni je sve ovo van pameti!
Čak i leti, deca mogu da se organizuju, letnji kamp na primer.
U toku skolske godine, šta koj moj rade u 10 -11 h uvece!?
Treba da su u krevetu!
Ako roditelji nisu u stanju da ih kontrolisu ili nisu u stanju da se dogovore, onda neka se manu roditeljstva!! Socijalna sluzba će ih smestiti u hraniteljske porodice koje će ih nauciti redu!!!

UH!
Bas me iznervirala ovakva glupost!

PustaZelja
(i posle mene - ja)
22. септембар 2013. у 21.09
Pa ja mislim da je nama potreban ovdje detaljan dnevni raspored te djece da bismo mogli adekvatno ocijeniti i procijeniti situaciju. :) To da ne treba da divljaju u gluvo doba noći to i dalje stoji.
gorica
22. септембар 2013. у 21.09
Ako je to tako kao sto ti kažeš i ona kaže, onda ona ide iz jednog ekstrema u drugi.
AKo je ona bila potistena i povucena kao dijete zbog već čega, ona svojim dugackim lancem čini da djeca ne znaju granice.
Oboje pod hitno procitajte „mala knjiga za velike roditelje” i biće vam jasna ponasanja djece; sagledacete sebe a njih.

Pogotovo obrati paznju na Mercedes model

srećno
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. септембар 2013. у 21.15
„supruga tvrdi da ona ostaje pri tom da i dalje djeca moraju biti bucna i da je problem do Njemaca da su preosjetljivi previse i dozvoljava djeci dalje da divljaju.”

Znaš šta, kad vam sledeći put stigne poziv za sud zbog nepostovanja reda i mira u zgradi, tako neka tvoja žena kaže tamo u sudnici, pa nam javi kako se provela.

Jeste li vi svesni u kakve probleme mozete upasti ako nastavite da se igrate sa Nemackim zakonom!? Mogu čak i decu da vam oduzmu ako procene da im ne pruzate adekvatno vaspitanje, nije vam dovoljno sto su vas i u skoli nastavnici opomenuli da su vam deca nemirna!?

Smirite se i urazumite, jer ovo sto radite ne vodi na dobro.
LeaDiKaprio
(shumska)
22. септембар 2013. у 21.25
Ova tvoja prica je strasna po nekoliko osnova, odakle da pocnem...

Evo od dece, ona su najvaznija, jel tako.

Vaspitanje dece treba da je zasnovano na zdravim principima. Pedagogija nije od juče nastala, ima puno pravila i principa u vezi dece koji su poznati covecanstvu. Ako nisu poznati tebi i tvojoj ženi vasa je DUZNOST da se sa time upoznate. Nemam ja šta da vam pricam ili bilo ko ovde zašto se deca ne pustaju niz vodu, kao sto to radite TI i tvoja žena.

Na primer, ono sto ni tebi a ni tvojoj ženi nije poznato je koliko su PRAVILA BITNA u podizanju dece. Znaci to što deca skacu i uznemiravaju komsije ili tebi ne daju da spavas nije primarni razlog zašto vas TVOJ i zenin način vaspitanja dece katastrofalan. TI i tvoja žena od te dece pravite problematične mlade ljude.

Deci je za normalan razvoj NEOPHODNO da imaju pravila u zivotu da bi se razvili u zdrave i prave ljude. To sto tvoja žena ima traume iz detinjstva to je njen problem i sto ti nemas petlju da preuzmes odgovornost to je tvoj problem. Vas dvoje svoje probleme resavate preko decijih ledja a to vas kosta - i tek će da vas kosta - po paprenoj ceni.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. септембар 2013. у 21.32
10 pluseva od mene Lea!
LeaDiKaprio
(shumska)
22. септембар 2013. у 21.47
Drugo, TI i tvoja žena. Vidi ovako. Roditeljstvo je jedina aktivnost na svetu koja se deli između supruznika 100% : 100%. Šta to znaci? To znači da si ti DUZAN svojoj deci da o njima brines sa 100% svojih mogućnosti i kapaciteta a i žena isto.

Ako primetis da nešto ne valja - a primetio si - TI SI DUZAN DA REAGUJES I DA UčinIS SVE STO JE U TVOJOJ Moći da budes roditelj 100%.

Biti roditelj nije uvek ono sto nam govore, lepota, divota, ljubav, bla bla bla. Nekada je to izbor između toga oćeš li pojesti g'no od krave ili od ovce. Hteo ne hteo g'no ćeš da pojedes i to je tako. Sto pre se pomiris sa time biće bolje a i lakse za tebe jer ti si sada u totolnoj agoniji.

Ti nisi roditelj 100%. Za sada si pokusao samo jednu stvar koja nije funkcionisala a koju i dalje pokusavas. Znaš šta kaže stara dobra izreka „šta je ludilo”? To ti je „kad iznova pokusavas da uradis jednu te istu stvar na isti način a ocekujes druge resultate”. E pa, to je ono sto ti trenutno radis. Ženu ne možeš da urazumis na način na koji tebi pada na pamet ali ti svejedno udaras glavom o zid.

Ono sto bi trebalo da uradis je da se prvo sam sa sobom dogovoris koliko su ti deca bitna i dokle si spreman da ides da im obezbedis ono sto im pripada. Imaš još malo vremena jer kad udju u pubertet jer kad dodju u pubertet pravila igre se značajno menjaju. Pošto tebi i tvojoj ženi nije poslo za rukom da savladate ovaj jednostavniji nivo roditeljstva, pubertet će vas dokrajciti.

Prema tome ako si spreman da svojoj deci pruzis oca (a ne samo sustanara u toj dzungli) trebalo bi da pogledas koje su ti još mogućnosti da decu izvedes na pravi put, osim svadje i ubedjivanja sa njihovom majkom.

Takođe je jako bitno da sam sebi priznas da IMaš PROBLEM KOJI NE UMES SAM DA RESIS I DA TI JE POTREBNA Pomoć. Vama je potrebna pomoć u podizanju dece, a takođe i psiholoska pomoć, za oboje.

Na tvoju sreću živis u Nemackoj tako da imaš priliku da iskoristis sve beneficije uredjene zemlje. Imaš sigurno institucije koje se bave ovakvim problemima. Treba samo da otvoris usta na jednom mestu i da prica krene. Raspitaj se ko može da ti pomogne.

Meni pada na pamet drasticna varijanta, koja ne mora da se desi ali ako imaš cinjenice u svojim rukama tvoj polozaj u kuci može da se promeni i da napredujes sa pozicije otiraca pred vratima u poziciju ravnopravnog clana porodice.

Drasticna varijnta je da kažeš ženi da ti ne želiš da ides u zatvor i da ćeš prijaviti slučaj nadleznima, te da će se vas stil roditeljstva kada dodju relevantni procenjivaci situacije okarakterisati kao zapostavljanje dece sto će na kraju rezultirati uzimanjem dece i stavljanja u hraniteljsku porodicu.
LeaDiKaprio
(shumska)
22. септембар 2013. у 21.59
E, da, i na kraju: komsije.

Kao prvo, jadni ti ljudi. Jadni, jadni, jadni ljudi. Pa ne mogu ni da zamislim kakav je zivot u zgradi sa tako neuvidjavnom i samozivom familijom, gde deca lupaju i prave larmu toliku da se cuje i izvan zgrade??

Da li ti znaš da ti takođe vaspitavas svoju decu da budu samoziva i soliterski drekavci? TI, TVOJIM primerom pokazujes deci kako da se ponasaju i oni se ponasaju bas tako?

Jedan jedini put nisi rekao „jadni ti ljudi, napravili smo im pakao od zivota”. Tvoja prica o komsijama je da su to svabetine koji hoće da tebe, o pravednika, povlace po sudovima. To su bezosecajne masine koje ne vole decu (te im stoga - šta? sleduje da slučaju cakanje lopte po vasdan iz tvog stana?)

Tvoj problem sa decom je sto TI ne možeš da se odmoris od buke, ko -ebe komsije.

Stav tvoje žene i tvoje dece, u dlaku.
LeaDiKaprio
(shumska)
22. септембар 2013. у 22.09
Hvala kriska :)

Ja sam na pola ovog posta zdravo pop*zdela. Ako se ne boris za svoju decu - a za koga ćeš? Roditelj NEMA PRAVO da pusti svoju decu niz vodu.

NE-MA PRA-VO!!!

I to sve zarad „mira u kuci” (koja tragikomedija!), da se ženi ne zameri. Ako nećeš za sebe da tresnes rukom o sto - to je tvoj izbor, neka brise cipele o tebe, ali za decu MORAS da stanes uspravno i kažeš „dosta je bilo!!!”

Takođe kao roditelj moras da pronadjes relevantne informacije. DUZAN si da to uradis. Biti roditelj nije samo gurnuti onu stvar na ono mesto pa posle šta bude biće. Biti roditelj je prihvatiti OD-GO-VOR-NOST!!

Znaci, roditelj MORA da cita *ebene knjige. Za sve što ne znamo trazimo informacije na sve strane, raspitujemo se, čitamo knjige, googlamo, za sve druge probleme trazimo pomoć ali kada je u pitanju roditeljstvo - sedimo i pokrijemo se usima. A trebalo bi da je obrnuto - ako ne znaš recept za strudlu napravis je pa kako ispadne, a za decu se obrazujes i raspitujes. A ne ovako - za recept ćemo da se raspitamo a deca kako ispadnu.

Stvarno, roditelji koji spadaju u grupu „kakvih sve roditelja ima na ovom svetu” nisu zasluzili da budu roditelji.

Kratko i jasno.
verba
22. септембар 2013. у 22.12
Nije problem u deci. Deca će uvek raditi sve sto im je dozvoljeno. Problem je u roditeljima.
Za početak, roditelji treba da sednu i da se dogovore šta je najbolje za njihovu decu. Tu ne sme da budu price iz proslosti, već iskljucivo buducnost njihove dece. Ukoliko se tu slože, treba razgovarati sa decom. Nikako im ne dozvoliti bilo kakvu raspravu, već samo da saslusaju odluku roditelja. Na velikom papiru (kao poster) napraviti plan aktivnosti. Od ustajanja ujutru, do spavanja uvece. Iz sata u sat. I svako od clanova porodice mora da se potpise. Ukljucujuci roditelje. Svaki prekrsaj porodicnog dogovora se sankconise.
Za decu, na primer, nema bicikla ili lopte, za roditelje nema tv. Na primer.
To je sistem koji uvek uspeva ako roditelji prihvate odgovornost.

Srećno!
verba
22. септембар 2013. у 22.17
Ukoliko se roditelji ne slože (obično je jedan roditelj vise emotivan i subjektivan, a u ovom slučaju majka), treba potraziti strucnu pomoć.
I to nije za odlaganje, znaci hitno!
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. септембар 2013. у 22.21
Upravo tako Lea. Svaka cast stvarno si sve rekla jasno i sažeto, pametnome dosta.
Ja sam pošla na spavanje, ali me je povuklo da procitam tvoje komentare, od reci do reci.
Nadam se da će Kantarion i njegova supruga izvuci dobru pouku iz ovoga.
LeaDiKaprio
(shumska)
22. септембар 2013. у 22.33
Hahaha, kriska, držim te budnom :)
Hvala na lepim rečima volim komplimente sto jes jes :)

Verba, to da se „roditelji slože” je porodicna idila, znaci neprimenljivo na ovaj slučaj. To je zapravo jedina ideja koja je ovom coveku i pala na pamet „ajde da se dogovorimo”. Kakav dogovor, kad deca salju SMS mami da im tata neda da divljaju?
PustaZelja
(i posle mene - ja)
22. септембар 2013. у 22.37
Ja moram ovaj put da se složim sa Leom, osim u jednome, a to je zakljucak da postavljaca boli patka za komsije. Ja stvarno nisam stekla takav utisak. Covjek je prepricao reakciju svoje žene koja te komsijske tuzbe pripisuje cinjenici da su Svabe drugacijeg mentaliteta, distancirani, itd. Sto i jeste fakt, međutim postavljac nastavlja sa pretpostavkom da misli da bi mu i komsije našeg mentaliteta zamjerile i burno reagovale da kojim slučajem živi na našim prostorima. Tako sam ja razumijela ovo sto on piše.

Takodjer ovo je situacija maca sa 2 ostrice. Lako je reci duzan si zauzeti stav za dobrobit svoje djece, ali kako to sprovesti u dijelo pored nedokazne žene?

Ako ne zauzme stav, zakazao je i kao roditelj i kao otac i kao ljudsko biće. Venuce gledajuci kako mu policija vaspitava sinove.

Opet, ako zauzme stav, vrlo lako može da se desi da bude prisilno odstranjen iz te kuce i te porodice i opet može samo da gleda kako mu se porodica raspada a djeca trce ka putu sa koga se teško vratiti.

Ako ne možeš da nadjes zajednicki jezik sa zenom (a mislim da su sanse skoro pa nikakve za to jer vjerujem da te žena apsolutno ne postuje), onda je možda najbolje da skupa potrazite strucnu pomoć, ne bi li vam neko nametnuo zajednicki jezik za dobrobit vase djece. A u međuvremenu, pod obavezno da uvedes sankcije za neprimjerno ponasanje.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
22. септембар 2013. у 22.44
Verba, meni se dopada tvoj predlog, možda bi to kod ove porodice pomoglo, samo imam utisak da je žena suviše svojeglava i da će teško prihvatiti bilo čije savete.
U svakom slučaju Kantarion bi trebalo da pokuša, možda još nije kasno da se oboje urazume.
verba
22. септембар 2013. у 22.47
Dogovor je iskljucivo između oca i majke. Jedan roditelj, a u ovom slučaju otac, mora da se postavi kao pater familias sa „ovako više ne može”.
Da ne pricam da deci treba oduzeti telefone dok ne ispostuju dogovore.

---
Ovoj porodici u rasulu treba hitna pomoć.
cvik
(arhivar)
22. септембар 2013. у 23.21
Знаш шта буразеру
Ти си слабић. Крпа. Вероватно имаш и проблем са потенцијом. То уз то иде. Овде могу да обеле са саветовањем, ал се ти нећеш померити.
Малолетна деца и пунолетна жена ти диктирају живот! Ало! Има ли нешто у твој глави осим услужних делатности? Јел те бар срамота кад се погледаш у огледало?
Требало би.
PustaZelja
(i posle mene - ja)
22. септембар 2013. у 23.28
Auu cvik pa nemoj da si na kraj srca i covjeku da pristajes na muku. Nego imaš li ti neki konkretan savijet da mu das kako da prezume kormilo dok im ovaj brod nije potonuo?
MAKPO
(косингас)
22. септембар 2013. у 23.52
Mnogo lepih saveta ovde, al' izgleda meni da će tu biti slabe vajde s takvom zenom.

Nego zemljak dogovori se da dve nedelje pa čak i mesec dana vaspitate decu po tvom principu, al da se strogo drzi tih principa, pa ako onda ne radi kako treba, kud koji mili moji.

Ako vam ništa neuspe, onda se strpi do decembra kad opet bude skolski raspust, pa lepo svi familijarno odete na odmor nazad u otadzbinu.
Ženu prevaspitaj kako god znaš, a decu prepusti tamo da se nauce malo teskome zivotu, još ako vas dobra zima zakaci, ništa bolje od toga.

Pod uslovom da nevucarate koju kakvu tehnologiju.

Nego da te pitam nešto.

Ko je dosada tj. zadnjih 12 godina vaspitavao decu?

Pozdrav

PustaZelja
(i posle mene - ja)
23. септембар 2013. у 00.01
Ko je dosada tj. zadnjih 12 godina vaspitavao decu?
____________________

E Makro da znaš, to ti je odlično pitanje! Nisu fino vaspitana djeca odjednom preko noćipostala raspustana. To se jednostavno ne desava. Možda sad ta nedisciplina vise dolazi do izrazaja zbog okruzenja u kom se nalaze. Ako su djeca bila primjerna, kako se i kada desilo da se sve otme kontroli? Negdje mora da ima okidac.
MAKPO
(косингас)
23. септембар 2013. у 00.10
Jeste Pusta, al' pre bih rekao upravljac u ovom slučaju ;o)

Ako je radio u zadnjih recimo 6 god. nocnu...pa majku mu zar mu je trebalo barem 4 god. da shvati da nisu vaspitana kako treba.

J383m ti i novac i posao!!! Eto primera, crnci, radi i na kraju Ništa!!!

Ma svima bi ja motiku udelio ;o) pa da vidis kako bi pevali ;o)

Pozdrav
LeaDiKaprio
(shumska)
23. септембар 2013. у 00.18
Žena je nedokazna, žena je nedokazna.

OK, jeste. ZENA JE NEDOKAZNA. I? Šta smo resili. Ništa. Nismo can ni ništa novo rekli jer je i pticama na granijasno da je žena nedokazna.

Ali to da je „žena nedokazna” je kad ne vidis sumu od drveca. Ovaj covek živi sa svojom zenom, takvom kakva je, već godinama. To da je žena nedokazna samo po sebi nije problem, bar nije goruci.

Goruci problem je da se o deci ne vodi racuna na pravi način.

Prema tome, njegov cilj NIJE da dokaze svoj stav nedokaznoj ženi (ma koliko mi izglasali taj njegov stav ovde da je „ispravan”). To ti je kao da gluvom pevas na uvce. Njegov cilj je da IZVEDE DECU NA PRAVI PUT, a da bi to uradio mora da obavlja svoju roditeljsku duznost na određeni način. Ne možeš da sejes lubenice a da se nadas da će da nikne sljiva.

Takođe, bacanje drvlja i kamenja na ženu. Kome je to od pomoći??? A tek one price „ona bi trebalo da bude ...” Ajme majko koje su to... gubljenje vremena (evo, da budem fina, mada radije nebi). Ono sto je vise nego ocigledno iz cele price je da (ako se ništa ne promeni) on od te žene ne može da ocekuje saradnju.

Jeste, bilo bi lepo da u smiraj dana on sa zenom sedne i gleda zalazak sunca, i dok je drzi u zagrljaju da pricaju o svojoj deci i planovima za buducnost. Ali taj brod je za ovog coveka otplovio prema tome nema razloga pricati kako se sedeti u smiraj dana sa zenom lepa i korisna stvar i kako to tako treba da izgleda, kad on nema sanse da dozivi u svom braku.

Prema tome, raspolazite sa cinjenicama. Samo sa cinjenicama - jer tako će odluke u zivotu stojati na cvrstoj podlozi a ne na klimavim osnovama ko babini zubi. Cinjenica je da se ovoj ženi ne mogu prepustiti deca i to je dragi prijatelju tvoja polazna tacka.
mona_liza
23. септембар 2013. у 00.27
I šta dalje poslije te polazne tacke ???

Jel koliko vidim on je sada sam ko na pustom ostrvu . Djeca su uz nju naravno, jel im opravdava sve šta rade ,a u ocu oni vide samo neprijatelja i da ih 'ne voli'.

Djeca se lako kupe !
LeaDiKaprio
(shumska)
23. септембар 2013. у 00.47
Ta polazna tacka je bitna jer on do nje još uvek nije dosao. To da se njegovoj ženi ne može verovati kada je u pitanju odgoj dece je krucijena stvar, posto on sve vreme do sada samo gundja, a kada dodje do toga da se odluci da li će deca sutirati loptu po stanu - on tu odluku prepuisti ženi. On odluku prepusta ženi čak i kada žena nije prisutna, prema tome on je na potpuno suprotnoj tacki od polazne: on CELU odgovornost za svoju decu prebacuje na ženu, a to je prva i osnovna stvar koju NESME da radi.

Prema tome, umesto da se rukovodi dosadasnjom logikom (biće kako žena kaže), za svaku odluku u buducnosti treba da krene od POLAZNE TACKE. Sto prakticno treba da znači da kada zabrani sinovima da cakaju loptu po stanu i kada žena zove i kaže „ostavi decu na miru, U TOM TRENUTKU on treba da se seti šta mu je polazna tacka: ženi ne smem da prepustim vaspitanje dece.

Ili, sledeći put kada mu žena dodje iz suda i kaže da je sudija matori kreten, komsije Nemci koji ne mare za svoju decu, a njihovi sinovi dva andjelcica, on ne treba da smišlja koja mu je alternativa, kako da pobegne od kuce da se odmori nego DA KRENE OD POLAZNE TACKE a to je: ženi ne smem prepustiti vaspitanje dece. Ako ženi ne smem da prepustim vaspitanje dece to znači da:
1. Treba da vidim koje su posledice ako ovo bude islo dalje u sudu
2. Treba da preduzmem mere da se ovako nešto ne ponovi.

Znaci NE: treba ženi da kažem da vaspitava decu kako ja mislim da treba.

Ne, brajko moj, zasuci rukave pa na posao! Vaspitaj svoju decu kako treba a ne samo da trazis izgovore.

Isti ste ti i žena, kako vise pišem sve mi je jasnije. Ona se vadi na stroge roditelje, a ti na ludu ženu, na hladne Nemce, itd. Odakle ti pravo bre covece da vidis da ti žena upropastava decu i ti da Ništa NE PREDUZMES???

Pa jel znaš bre covece da se od tog materijala od kojeg si ti prave ”pomoćnici„ u najgnisnijim radnjama koje su roditelji ikada radili deci? Od tog istog materijala koji se zove ”nemam ja pojma, žena kaže da tako treba - meni se čini da ne treba ali to je mati to je njen posao nema veze sa mnom„.

Od tog istog materijala pravljene su majke koje su pustile oceve da seksaju svoje cerke ili ocevi koji su pustili majke da prebijaju svoju decu. Ovo su naravno ekstremi i hvala Bogu da ti žena nije pored sto je luda još i mentalno iscasena, na sreću ta dva decaka. Što se tebe tiče, ti bi već smislio razlog zašto da se ne mesas.”
Lilu
23. септембар 2013. у 00.58
Au pa ne mogu da verujem šta sam procitala, lopta u stanu, cika i vriska do kasno. ????? Poziv za sud, prijatelju kod mene bi krs i lom bio u kuci zbog ovog. Ako tvoja žena ima problem zbog svog detinjstva ona to treba nekako da prevazidje, a ne da upropasti decu zbog svojih kompleksa. Živela sam u zgradi i da u stanu iznad imam takvu familiju, i ja bih vas tuzila. Ako deca imaju neke aktivnosti, organizujte im slobodno vreme tako da idu na neko igraliste, park, pa neka jurcaju tamo za loptom, nema lopte u stanu. U stanu mogu da uce, čitaju, igraju neku „tihu” igru tipa monopol, a ne da divljaju. Moraces prvo da resis problem sa zenom, i mislim da tu od finog razgovora nema ništa, moraces malo ostrije da joj predocis neke stvari, i jasno das do znanja da je takvo ponasanje nedopustivo.Mogu samo da zamislim koliko je to uzelo maha kad se ni tebi ne ide kuci. Preseci to.
LeaDiKaprio
(shumska)
23. септембар 2013. у 01.18
Kod mene do suda nebi ni dosli... Ja bih njega i ženu pozvala u lov :)
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
23. септембар 2013. у 01.29
Мишљења сам да је проблем настао када је стигао судски позив, зато до сада није ни примијећено да такво понашање није у реду.
Познато је да наши људи цвикају од суда.

То што си жену послао на суд није фер. И ти сљедећи пут треба да се појавиш на суду. Пази ти њега послао жену јер им је она то допустила, а као - ја им ништа не могу.

Обоје сте васпитавали дјецу. Ти ни лук јео...ни лук мирисао.
Е па не може.
То што раније није било проблема...је из разлога што су дјеца била мања...а сада клипани, већ велики...то крши, то ломи...
АКо се не смирите споразумно и својевољно...
Смирићете се када вас најуре из зграде и када вас новчано казне.

Послије тога вам слиједе лоше области, са проблематичним емигрантима...мало вам дође и јефтиније али има и за такве мјеста. Па да. Па крши и галами до миле воље.
Поздрави жену и пренеси јој ово што сам написала. Обавезно!
polako_bolan
23. септембар 2013. у 02.13
Kakav vam je brak? Da te žena ne 'ebe preko djece?
PljucPljuc
(Fertig.)
23. септембар 2013. у 02.37
Djeci treba pruzhiti prostor da se iztutnje, nijedno dijete tog uzrasta netje da sjedi mirno i to još satima u stanu. Ako nema gde da izadje onda treba da se izvede tamo gde mozhe da protrchi da progonja lopotu i ostalo. da li vam djeca idu na neki sport? ako ne onda ih sto prije upishite, djeca rano ustaju sto znachi da je potrebno da uvece na vrijeme lijezhu u krevet jer im je potreban san da bi se regenerisali i napunili baterije. Lopta u stanu nema šta da trazi ako djeca tolko vole loptu i ona se nalazi pri ruci normalno je da će se pozabaviti oko iste loptu ubacujte u podrum, iz parka najprije do podruma svratite ubacite loptu i ostale naprave pa zatim u stan.

ako je žena tolko rezistentna i ukoliko se ne dogovorite oko toga najbolje vam je razici se
PljucPljuc
(Fertig.)
23. септембар 2013. у 02.39
Meni se čini da su malo previse zivahni. Da se ne radi o ovom poremecaju?

http://www.pravapomoc.rs/pitali-ste/recnik/adhd-hiperaktivnost-kod-dece/
------------------------------- --

mora biti „hiperaktivno” ako samo visi u 4 zida, i ti bi bila hiperaktivna

:))))))))))))
PljucPljuc
(Fertig.)
23. септембар 2013. у 02.59
Ovako, loptu uzmi i nozem izbusi. Ako ne postuju pravila da se loptom ne igra u stanu, a ti fino oduzmi privilegiju. Jer lopta je privilegija koju moraju da zasluže. Pa ne može žena da nakupuje lopti koliko ti možeš da ih izderes. :)

------------------------------------

ovo je nešto odvise drastichan poduhvat, djeca vole svoje igrachke uzimat nozhinu u ruke i unishtiti igrachku djeci natjera suze u ochi i chesto osjete bol jer im je unishteno to shto vole.

lopta se može drzhati pod kljuchem u podrumu, u gepeku od auta a ako se već unese u stan i djeca neće da razumiju da se u stanu nesmije igrati sa loptom onda se izbaci ispred stana i zakljuchaju se vrata
PljucPljuc
(Fertig.)
23. септембар 2013. у 03.10
E rodjace, pa ti prvo malo prevaspitaj ženu, pa ćeš onda lako s decom.

-------------------------------------

a kako se žene prevaspitavaju?
šta konkretno savjerujesh?
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 08.23
Djeca i žena se vaspitavaju disciplinom, redom i radom.

Kad imaju nešto da kažu da dizu dva prsta za odobrenje da to kažu. Ako dobiju odobrenje onda se priblize muskoj glavi kuce i sapnu mu na uvo šta se je toliko genijalno rodilo u njihovoj glavi da moraju i naglas da kažu.

U slučaju žene, ako ono sto ima da kaže nije korisnije od, recimo, kuvanja kafe, razvijanja pite ili zavijanja sarme, onda se blagim ali odlucnim forhend (može i bekend, ali je tehnicki zahtjevnije) samarima žena ubjedjuje da ono sto ima da kaže nije vrijedno da bude izgovoreno.

U slučaju djece, ako ne pokazu da su u najmanju ruku kapacitet Tesle ili Ajnstajna onda nemaju pravo da govore do 18-te godine. Ne treba ih tuci ali im trebasvim sredstvima pokazati da su, generalno govoreci, bezvrijedni u hijerarhiji u kojoj su se nasli.

Onda čitava porodica sjedne za sto i sinhronizovano zdere prethodno pomenutu pitu, u idealnim uslovima to je pita sa mesom.
Mexico1
(Trust_Nobody)
23. септембар 2013. у 09.54
0

PljucPljuc
(Fertig.)
23. septembar 2013. u 02.37

Djeci treba pruzhiti prostor da se iztutnje, nijedno dijete tog uzrasta netje da sjedi mirno i to još satima u stanu.
-------------------------------------------------------------
Svakako nemam vremena trenutno da pišem ali mnogi ovdje su već dali dobre odgovore uvezi tvog problema,a ja ću samo da dodam još ovo i nadam se da se nećeš naljutiti.
Djeci treba yebat mater POD HIITTNOOO !!!
PustaZelja
(i posle mene - ja)
23. септембар 2013. у 10.05
hahahahahahaha Mexi, crkoh od smijeha:)))))))))) aaaaaaaaaaaaaaaa
baresh
(zanatlija)
23. септембар 2013. у 10.08
kantarion,

Rekao bih da kasnis sa molbom za savet,taman onoliko vremena otkako su ti deca dosla na svet.
PljucPljuc
(Fertig.)
23. септембар 2013. у 10.38

mex šta si to podivljo? Ja sam rekla šta sam imala reč na temu. Ti svoje probleme rjeshavash kurrcem al i to nije recept za u svachiju kutju

Mexico1
(Trust_Nobody)
23. септембар 2013. у 10.41
Uuuuu Pljucka,vidi se da ti fali vitamina keks...Penisom se dosta stvari može rijesit...:))
slatkoodsljiva
(glumica)
23. септембар 2013. у 10.41
E sad će on lijepo sve vase postove da poturi ženi pod nos I da kaže: „ jel vidis ti šta o tebi pišu? Eto kakva si”!
Onda će da se svadjaju jer je jako bitno dokazati ko je u pravu a djeca će I dalje da divljaju u braku bez ljubavi I postovanja. JER djeca govore ponasanjem I ponasanjem opisuju haos u svojim dusama I glavama.
Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 10.48
ne znam kakav je to sud koji izrekne opomenu, znaci to su uglavnom nekakve gluposti, to što pricate, može traziti da mu platis neku odstetu ili tako nešto, a može te i tuzit da prestanes sa time, mada je to teško jer se vjerovatno moraju mjeriti decibeli buke i tome slično, al ito stvarnoo ne kontam da se ode na sud i onda sud izda opomenu, toga nema, samo u krivicnim djelima, a to nije slučaj, ali sve je neka velika glupost, koja je jako iskomlikovana. Ustvari oni samo napisu vlasnika tvoga stana i kažu mu da smanjuju kiriju za 10 posto posto prave buku, pa da vidis kako će da stanu ... itd.
Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 10.49
mislim da je cijela prica fake, ne može to biti nikakao.
PljucPljuc
(Fertig.)
23. септембар 2013. у 10.50

To je tvoje mišljenje koje je samo po sebi tuzno. ... ja nemam namjeru da se svadjam

Sa vama svakako ste sami sebi dovoljno prema tome... tjap
europa
23. септембар 2013. у 10.59
Al` vas karantion napali:)))
Ako je ipak ovo istina u ovom slučaju zao mi te djece ...oba roditelja zakazala!!!
europa
23. септембар 2013. у 11.02
*kantarion mada iz naslova se da naslutiti ako se uzmu zadnja tri slova ko je kakav:)))
Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 11.23
JA sam imao tako jednom slučaj sa jednim parom iznad mene, ona portugalka on nijemac, koji su pustali dijete da skace ko ludo po kuci, vozio je i biciklo, čak su mi se i posjetioci zalili na buku kad bi kuci dolazili, i ja odem mom gazdi, koji je i njegov gazda i kažem mu sve, i oni prestanu, al ti svabe su i bezobrazni prema strancima, i sami često prave buku, ali sto bi te neko trpeo, ali mislim da je sve ovo vise manje izmsiljeno, jer ne može biti da sud izrenke opomenu, nego samo da presudi da to prestane ili da se plati odsteta.
Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 11.57
ko da se to tako ide na sud, prvo ti advokat napise pismo pa onda ako se kofrcis, dolazi sud,
PustaZelja
(i posle mene - ja)
23. септембар 2013. у 12.51
A što se to ne bi moglo tek tako ići u small claims court npr?
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 12.59
Na sud, civilni, pa i Small Claims Court, možeš ići ako ti je neko prouzrokovao stetu i ako hoćeš tu stetu da naplatis.

Ovaj sto je postavio topik je možda isao na neku komisiju koja regulise odnose između stanodavaca i onih koji rentaju stanove, nešto slično kao Landlord Tenant Board u Ontariju.

Ne vidim da ima bilo kakve osnove da je isao na prekrsajni ili krivicni sud.
PustaZelja
(i posle mene - ja)
23. септембар 2013. у 13.06
To je moguće da je isao pred komisiju, ali možda ga komsija I jeste tuzio na small claims, šta znaš, možda je tražio neku odstetu za „pain and suffering” jer valjda slusati dreku stalno. Meni to ne izgleda nemoguće. A I odluka suda mi izgleda sasvim ok pogotovo ako je prva tuzba u pitanju I nije bilo prijasnjih prekrsaja, logicno je da će dobiti opomenu prvo jer suprotna strana I nema nikakvu vidljivu pretrpljenu stetu na koju može da se stavi neka cifra.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 13.08
Inače, ne znam da li je Njemacka anarhija ili nije, ali ne vidim kako ga je drugi stanar mogao tuziti zbog buke.

Svaki stanar i stanodavac može da zovne i policiju da smiri buku, ako ta buka krsi gradski propis. Policija dodje, razgovara sa tobom i tu bi trebalo prica da se zavrsi.

Na dugorocne staze, ako je buka problem, stanar se zali stanodavcu, stanodavac salje opomene sa rokom dokle i kako situacija može da se promjeni.

Ako se situacija ne promjeni, može eventualno da ih izbaci iz stana, ali ni to ne može sam nego mora imati napismeno ili od Landlord Tenant Board ili od suda, pa onda dolazi Serif da ga izbaci iz stana. Stanodavac ne smije na svoju ruku čak ni bravu na stanu da promjeni dok nema saglasnost Serifa.

Ovo je slučaj čak i kada im ne placas stanarinu, dakle direktno im nanosis finansijsku stetu, a kamoli za buku.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. септембар 2013. у 13.09
Nisam kompetentna, ali ja mislim da ako je tužen mora da ide na sud iliti kod sudije za prekršaje.
Sudija za prekršaje može da izrekne opomenu, ako se radi o sitnom prekrsaju (u ovom slučaju nepostovanje kucnog reda i mira) i ako tuzeni nije nikada imao prekrsajne prijave.
Obično se za takve prekršaje prvi put dobije samo javna i pismena opomena.

Ja sam prošle godine dozivela neprijatnost kod prijatelja koji su u stanu (ovde u Minhenu) slavili rođendan, muski malo vise popili, pa glasno pustili muziku.
Neko je od komsija prijavio, na vrata je to veče došla policija, opomenula i napisala prekršajnu prijavu.
Posle 2-3 dana stigao mu je sudski poziv da se tog i tog dana u toliko i toliko sati pojavi kod sudije za prekršaje.
Tuženi je dobio je samo ukor, uz napomenu da se to više ne ponovi.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 13.12
E, kriska, that makes sense, sto bi rekli Englezi.

Ne može na prekrsajni sud zato što se stanar zalio, nego zato što je policija (ili drugi organ reda) odlucila da je prekrsio neki propis.

Ne vjerujem da bi iko, privatno lice, pokrenuo postupak pred civilnim sudom zbog buke.

That's just stupid. :)
PustaZelja
(i posle mene - ja)
23. септембар 2013. у 13.15
Joj pa jesi smijesan, gledaš li ti nekad onu Judge Judy? :) Pa ljudi se tuzakaju radi raznih gluposti, što ne bi I zbog buke?

Nego to što kriska kaže ima smisla I to je vjerovatno bio slučaj I u ovom scenariju. Stanar zvao policiju, a policija napravila zapisnik I podnijela tuzbu.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 13.19
Da, ali Judge Judy je vjerovatno Small Claims Court, i tu ne može presuda da bude upozorenje.

Može da bude finansijsko obestecenje jednoj strani ili Nikom Ništa Presuda. :)

Upozorenje je presuda jedino u prekrsajnom postupku.
PustaZelja
(i posle mene - ja)
23. септембар 2013. у 13.21
Doduse :)
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. септембар 2013. у 13.27
Gledala sam nedavno na TV-u neku reportazu, gde su jednog coveka izbacili iz stana/zgrade u kojoj je stanovao više od 20 godina, samo zato što je u svom stanu pušio.
Naime, komšije su pisale peticiju, jer ne žele pušače u zgradi.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 13.30
To bi u Ontariju bio malo slozeniji proces, kriska.

Inače, ovaj sto je postavio topik ne spominje policiju, tako da on ili laže ili je zaboravan :)
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 13.32
I pazi ovo, „poslao suprugu na sud”.

Nema on šta koga da salje na sud. Zna se ko ide na sud.
PustaZelja
(i posle mene - ja)
23. септембар 2013. у 13.48
Eno ga, iJopet trazi dlaku u jajetu. :) To je on suprugu za kaznu poslao na sud :) A sto supruga ne bi imala pravo da ih (t. njihovu porodicu) predstavlja na sudu? I ona je roditelj maloljetnih prestupnika, koliko I njen muž. Djeca su skakala a ne roditelji. A to što su roditelji dozvolili, to je već druga prica/
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 13.57
Ma nema problema, neka ide i Judge Judy da ga predstavlja, ali prekrsajna prijava je napisana na nečije ime, a ne na ime porodice pa da on bira ko će ih predstavljati.

A i ti si odlucila da mu sve vjerujes, mada ima toliko rupa u prici. :)

Nemam ništa protiv izmišljenih prica, jer ovo sto je on opisao se sigurno desava negdje, pa nam nije uzalud sva ova prica.

Neko će nešto nauciti.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. септембар 2013. у 14.08
Dolazivrijeme, tu si u pravu. Na sud mora da ide tuženi ili ovlašćeni advokat.
Ne može umesto tuženog da se na sudu pojavi njegova žena da ga zastupa.
Možda su išli zajedno.
Ma, ne znam, i meni svašta smrdi u ovoj priči, ali svejedno da li je sve istina ili ne, dešava se to u realnom životu.
Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 14.20
Možda je isao kod sudije za prekršaje, što je isti sudija i on onda može kao krivicni sudija da ga upozori. Vjerovatno su oboje kao stanari ili ugovorne partije dobili poziv. Tako može. Mada bi isto prvo dobio od policije neki dopis.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. септембар 2013. у 14.31
Kako god da je, ova i porodice slične njima imaju ozbiljnih problema.
Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 14.46
I kako je na Oktoberfest, pusta željo?
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
23. септембар 2013. у 14.55
Ја се стварно извињавам али цркох од смијеха због ових реченица.
:-))))

- Naima kod mene supruga dopusta djece da se ponasaju mimo pravilnika.

:-))))

- Rezultat te njene teorije da ja koji nikad u zivotu nisam imao kontakt sa sudom i advokatima pocnem dobivat pozive za sud. :-)))))

- zamislite kako mi je nekada mi se poslije posla ne ide kuci jer je buka tolika da bi se bilo gdje na drugom mjestu vise mogao odmoriti.
:-)))))

Него, несташица кантариона. Штета, јер имам једно питање...

Долазиш ли ти ускоро са породицом на некакав годишњи одмор или нешто слично...у Републику Српску? :-)
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. септембар 2013. у 15.09
Advokat, ti si sve pomešao :)
Nije bre Željka došla na Oktobarfest, nego njen muž Temi.
Počelo je u subotu, nisam još bila na vašaru, ali u gradu je gužva.
mrsolj1971
(veterinar)
23. септембар 2013. у 15.29
Imam neki osecaj da je ova tempa zesca „paljevina”, ali svejedno, nije redak slučaj, vidjao sam roditelje kao njegova žena, mada mislim da su deca malo stara za takav oblik ponasanja, sem ako stvarno nemaju HDAD. Mislim, nisu to deca od 5-6 godina, nego „matori bezdeci” od 12 I 10... pa I Srbiju raspustena deca od 14 prebijaju ljude po ulicama, zar ne. Cuj bre loptaju se u kuci. Pa zamisli samo kako je ovima ispod. Ja da sam takvome komsija do sada bi mu doveo policiju jedno 10x a ne jednom I to još opomena samo kod sudije, pa ako ni to ne pomogne, ona dalje peticija, potpis stanara, itd itd, sve sto zakon dozvoljava da se radi.
PustaZelja
(i posle mene - ja)
23. септембар 2013. у 15.38
DolaziVrijeme, jednostavno ne osjecam potrebu da covjeku ne vjerujem. Ništa sto je rekao mi ne zvuci nelogicno.
njezna_zverka
(manitanje)
23. септембар 2013. у 16.15
joj,podsjeca me na nekog..sličan stil pisanja..

jel bila neka cura ovdje koja je imala nick u vezi pokosene trave il nešto slično?
KOKO?

:)

molim te da stavis tacku ponekad,umal bez zraka ne ostadoh:)

Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 16.35
Ma nisam, Kriska, nego mislim da ima kontrakt, da ga provjera, on posalje slike preko neta da ona vidi kako je i da se ne svalera. to sam mislio,
Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 16.47
kako je u gradu
Oli1
23. септембар 2013. у 17.10
E pa da kažem da nisam iznenadjena ponašanjem te žene. Moji prijatelji su dobili nove komšije u stanu iznad njihovog. Komšijin 12 godišnji sin igra košarku u stanu. To roditelji njegovi kažu, još su mu namestili koš u sobi? I ta informacija stiže od roditelja, nije nagadjanje ali za utehu stavili su ćebad na pod?
Ja ostala bez teksta, kako to da nekome bude normalno da njihovog dete igra košarku u stanu? Da li da kažem da su u pitanju naši ljudi?
Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 17.16
to su bahati ljudi sa sela.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 17.18
Kad pocnu da drže probe Kulturno Umjetnickog Drustva u stanu može da postane neizdrzljivo.
kantarion
23. септембар 2013. у 17.22
Vidim dobio sam dosta komentara na započetu temu i znao sam da će se neki sprdati jer odavno je poznato da je covjek covjeku vuk ali sto je tu je.Ima izreka ni djavo nije tako crn kako izgleda pa i ta moja žena.Slazemo se u vecini stvari sem odgoja djece ,i po tom pitanju sam zakazao termin kod jedne djecije psihologinje zajedno sa suprugom pa ćemo da vidimo što se može napravit.Što se tiče suda,imali smo advokaticu koju čak nismo morali ni cent da platimo jer smo clanovi Mieteschutz organizacija koja stiti podstanare i kosta oko 35 eura godisnje a ako dodje do problema oka stana njihovi advokati uskacu.Ja sam ženi rekao da me taj sud ne interesuje i da unajmi advokata.Ta advokatica je navodno isricala ženi da je u njemackoj bilo na milione tuzbi na djecu prije i da je sudstvo bilo pretrpano sa tim problemima i da su promijenili zakon pre dvije godine u korist djece.Navodno Kinderlärm (djecja buka)nije vise u Njemackoj uzrok da se dolazi na sud jer djeca nemaju dugme da se ugase.Malo nelogicno ali istinito i sudija je jednostavno drugu stranu i njihovu tuzbu odbacio.Naravno uz pomoć advokatice.Djeca do 10 navece smiju da divljaju po novom zakonu.I te kako da ima idiota koji će to koristiti i pustiti ih da divljaju.Ovo napisah jer neki misle da sam izmislio taj sud.U njemackoj fali na milione mladih ljudi ,čak kažu ali ne javno da je situacija dramaticnija nego poslije rata što se tiče mladosti jer u zadnjih 50 godina bijela kuga je dosta umanjila Njemce da ako ne dovedu kao 60 godina talas ljudstva iz inostranstava biće problema.Imam priliku proc svaki dan kraj centra za Azil i vidim svaki dan 50 metarsku kolonu novi azilanata.Naravno da im ne pasu afrkanci i azijati ali sve će zadrzati jer nemaju ljudstava i potomaka.i zbog te takve problematike omeksali su prema djeci i djecjijoj buki da bi dali zeleno svjetlo za radjanje djece.Ali to se mene ne tiče mene se tiče da moja djeca znaju sto je normalno a što ne .
kantarion
23. септембар 2013. у 17.25
Oli imam jednu takvu koja smatra to normalnim,nazalost sviju nas
Oberstaatsanwalt
23. септембар 2013. у 17.48
eh, to je sad naravno drugo, i to nije bilo kod preksrajnos suca, nego kod civilnog sudije, i sve je odbaceno, i šta hoćeš, imaju djeca pravo, i takve stvari se teško mogu izvrsiti, mislim, kako ti da svoju djecu natjeras da ona ne prave larmu kad su takva po prirodi, ni ja ne bih djecu ometao, ali bi im rekao u jednom odredjenom dobu šta moraju da rade, i to bi tako funkcionisalo, znaci žena ti je potpuno u pravu, a to si čuo kak su <nijmci strogi a ispalo je obratno, da je to dozvoljen i to su presutio, dok ja nisam rekao da je nemoguće da vas opomene, a sad kažeš da je njihovo odbacio. Ti jednostavno hoćeš da ženu kontrolises preko djece. To je jedno, a drugo je ti si iz Bosne.
polako_bolan
23. септембар 2013. у 18.06
Obrati se sudu u pismenoj formi na srpskom, pa nek prevedu ako mogu
Mexico1
(Trust_Nobody)
23. септембар 2013. у 19.03
Kantarion ljutio se ti il ne ljutio po „TVOJOJ” prici žena te ne yebe ni 2%...zar nije tako.Nemas autoritet ni sekunde,sto znaci a prdio a govorio njoj je svejedno i ona tebe rikta i upravlja sa tobom kako hoće,sto na kraju ispada da jesi mlakonja yebiga.
Koliko puta si joj govorio a ona preko toga presla,nije čak ni pokusala da stane na tvoju stranu ako zagalamis na djecu.
Ja sam svojoj odma na početku reko,dok se još nisu ni rodila...Zeno...!!!...Slusaj vamo,slusaj dobro...!!
Danas sutra kad budemo imali dijece,ako ih ja zaruzim za nešto sto su uradili da nije dobro ima da me podržavas u tom a ne da mi govoris,neka pusti ih još su mali,pa djeca su to,šta ona znaju itd...a isto tako i ti kad ih zaruzis ja ću da budem na tvojoj strani.
Ako bude i jedno od nas popustalo i ganjalo neke kontre,od tog odgajanja nema ništa i ne samo sto će mo mi prvi nayebat,nego sto će i djeca zbog toga nastradat u skoroj buducnosti.
Neki red mora da postoji i mora da se zna šta se smije,a šta se nesmije,šta se može,a šta se ne moze.Takav je sistem yebiga nisam ga ja izmislio.
Znaci zakljucak kako neko gore već rece...Kod tebe je prvi problem žena,pa onda djeca.
Aj pa polako...
Oli1
23. септембар 2013. у 19.38
Ne razumem kako to u Nemačkoj manje dece ima pa ih pusti da galame I tome se gleda kroz prste.
Imam I ja decu 6 I 10 godina, decu a ne konje da skaču I galame po stanu. Deca idu napolje redovno imaju sportske aktivnosti a kad su u stanu zna se red. Naravno da se desi da nešto ispuste, bace, nekad ja nešto razbijem, ali to je slučajno a ne sad neko da trenira košarku u stanu.
mona_liza
23. септембар 2013. у 20.14
Mene ova sa njegova žena podsjeca na one naše sto kad dodju negdje u goste puste svoju djecu da skacu i penju po tudjoj kuci, a one ni da prstom mrdnu .I dalje sjede i prave se lude i mutave.

Od takvih bahatih kokoski sam osip dobijala ko dijete kad dodju u goste.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. септембар 2013. у 20.25
E moj Kantarion, samo se ti teši i pronalazi rupice u zakonu, i ne prihvataj ništa od ovoga sto smo ti dobronamerno pisali.
Pusti decu da luduju i igraju fudbal u stanu, pusti ih neka divljaju i neka rade šta hoće.
„pa nije dete dugme da ga pritisneš da ućuti” a nije ni žena dugme, pa onda ti budi rupa za dugmad da se kopčaju na tebe, pa kad rupa postane tesna izvlači se kako umeš i znaš.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 20.33
„Što se tiče suda,imali smo advokaticu koju čak nismo morali ni cent da platimo jer smo clanovi Mieteschutz organizacija koja stiti podstanare i kosta oko 35 eura godisnje a ako dodje do problema oka stana njihovi advokati uskacu.”

kantarion, po ovome se vidi da ste najvjerovatnije bili pozvani pred neki „Board” koji se bavi problemima između stanodavca i stanara. moguće je da u Njemackoj taj Board uzima i slučajeve „stanar protiv stanara”, mada sumnjam. U Ontariju se oni ne bave time.

Bilo kako bilo, tehnicki govoreci, ovo sasvim sigurno nije bio sud u klasicnom smislu te rijeci, mada se ovakvi i slični Boards, komisije, itd. mogu smatrati kao dio sudskog sistema.

Oni se stvaraju da bi se smanjio teret regularnog sudskog sistema, kao i da bi se smanjili troskovi ljudi koji imaju probleme jer ovako mogu na relativno brzi i jeftiniji način da traže rjesenje njihovog problema.

To bi objasnilo i mogućnost da ti „posaljes ženu na sud”, pošto bi pred ovakvom komisijom mogla da se pojavi svaka punoljetna osoba koja ima ugovor sa stanodavcem za iznajmljivanje stana.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 20.38
A na ovo „covjek je covjeku vuk” da odgovorim da moras da naucis da se preciznije izrazavas i da ti covjek na ovoj diskusiji neće biti vuk. Ovdje dolaze sve posteni, radni i fini ljudi. :)

Da imaš problema sa efektivnom komunikacijom već znamo. Gledaj da popravis sebe prvo, pa onda možda druge ljude.

Covjek je dosta često i sam sebi vuk.
polako_bolan
23. септембар 2013. у 20.46
Da imaš problema sa efektivnom komunikacijom već znamo. Gledaj da popravis sebe prvo, pa onda možda druge ljude.
„”„
Valjda je zenino da ga izmijeni? Ili joj je i to mrsko”
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 21.19
Žena, koliko vidim, nema problema sa preciznom komunikacijom.
NYC40
23. септембар 2013. у 21.29
Kad bi mogli svo cetvoro da dobiju dobre batine, deca po guzi, otac I majka po par samara , mislim da bi zgrada postala mirna. :)
Ako se nešto hitno ne preduzme, roditeljima ne gine razvod a deca postaju delikventi.
Ti sto si postavio ovu temu pokazi tvojoj ženi da procita sve sto smo pisali. Možda se nešto naucite. Oboje ste krivi sto ćete decu da upropastite. Po tvom pisanju ona je kriva vise al to samo vi znate, svako za sebe misli da je cvecka.
LeaDiKaprio
(shumska)
23. септембар 2013. у 21.35
Jeste sud - nije sud... Who the f- cares?

Coveka zgazio voz a vi raspravljate dal je imao crvenu ili plavu straftu preko vagona.

Stavite se u kozu tih nesretnih ljudi koji žive u zgradi gde i ovi divljaci. Da sam ja tamo, ja bih nebo i zemlju prevrnula da im se na-ebem milosne majke. To nije jedna zurka, ko kriska, ili po neki put cakanje loptom, to je KONSTANTNO i DO KASNO U Noć.

I posle će da bude „Nemci nas mrze, Nemci nas diskriminisu”. Pa kako da vas ne mrze, jbo vas patak, kad ne znate osnovnog reda?

Sto je najgore ima i onih koji nisu bas sigurni u cemu je problem. E, pa ako je do 10 sati onda nije tako strasno. NIJE STRASNO??????????????
Toliko „nije strasno” da rođeni otac ne može da sedi u kuci sa tom istom decom.

Jeste, deca nisu masine da se iskljuce na dugme. Deci treba da se iigraju - i to je tačno. Deci treba sloboda - i za ovo sam 100%.

Ali DECI TREBA I VASPITANJE! Decu treba nauciti suzivotu sa ostalim jedinkama na ovoj planeti, u istom gradu, istoj zgradi, čak istoj porodici. Ovi mali samozivci su vaspitani da su njihove potrebe primarne, da je njihova zabava vaznija od bilo čega na svetu. Da li zaista želiš da takve ljude napravis od svoje dece? Beskrupulozne, samozive, bezosecajne i bez trunke obzira prema drugim ljudima? Jer deca se cakajuci loptu po stanu pored fizickog vezbanja uce i svim ostalim kvalitetima.

Sram vas bilo i tebe i tvoju ženu. Verovatno ni vas dvoje niste za primer.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 21.37
Djeca su najvece cvjecke.

Treba njih preventivno na sud pa onda u zatvor.

Ako će postati delikventi 100%, zašto da cekamo.

U zatvor pa neka ih tamo vaspitaju.

A roditelji neka idu na Havaje na odmor, zasluzili su.

Ili Nauru. To je idilično ostrvo napravljeno od pticjeg izmeta. Država izgradjena na izmetu. Pticjem.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 21.43
Evo sve mi suze niz ledja trce od zalosti za komsijama.

Mislim se i da im posaljem e-mail podrske, ali bojim se neću moći da kontrolisem emocije od pomisli na njihovu nadljudsku patnju.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 21.54
„Jeste sud - nije sud... Who the f- cares?

Coveka zgazio voz a vi raspravljate dal je imao crvenu ili plavu straftu preko vagona.”

E sto i ti znaš da postavis prioritete.

Nije ga zgazio voz nego ima nemirnu djecu. Otelo se kontroli - svoju greški valjda vidi.

A sutra kao ne zna kad je na sudu a kad u prodavnici sladoleda ima da naiebe k'o filmski junak.
NYC40
23. септембар 2013. у 21.55
Ne podnosim bucne komsije. Hvala Bogu sad nemam takve ali nekada sam imala kad smo živeli na drugom mestu u stanu. Zurke u sred nedelje, muzika, pevanje, posle dranje I razbijanje. Normalan covek da poludi slusajuci tako nešto. Policija dolazi, odlazi, opominje, ništa. Na kraju gazda ode na sud sa potpisima stanara sa sazahtevom da se ti stanari izbace I tako I bese.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 22.05
Ja ne podnosim tihe komsije.

Sve tihe komsije su potencijalni teroristi.

Bolje delikvent nego terorist.

Eto naslova za moj sljedeci RAP Album.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 22.11
Svaki od posljednjih nekoliko masovnih ubica u Americi je opisan od komsija kao tih i generalno dobar komsija.

Pusti ti to, cute i mute.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. септембар 2013. у 22.17
Pa ti idi u šumu u divljinu, nemoj da stanuješ u zgradi i da trpiš „zadrte” komšije, kojima smeta galama.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 22.26
Ja se i javljam iz sume.

Jedem sitne bobice za dorucak, a vepra za rucak i ako pretekne za veceru.

Na vrh mi je glave bilo vas koji stalno zahtijevate neki mir, kao da se mir stice kad komsija nije glasan.

Mir je duhovna kategorija, dostize se duhovnim naporom. Ne kažem, možda su njegova djeca malo pretjerala, ali u vecini slučajeva kada se ljudi zale zbog bucne djece, to su matore !@#$dzije koje nemaju ništa drugo da rade nego da se zale.

I na kraju krajeva, kao da nacete imati dovoljno mira za sva vremena kad riknete.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 22.39
Uostalom, neka izgrade djeci dvoriste da se imaju gdje igrati.

Nekima bi i to smetalo.

Anyway, kad sam tek doselio u Kanadu iznad mene je živio mladi bracni par sa dvije djevojcice. Jedna od njih, beba, derala se na sav glas i dan i noć,i tako sest mjeseci,. Kad se mala drekne razbudi pola bloka, a kamoli zgradu. :) Ja se navikao kao da se ništa ne desava, i postalo mi neobično kad je prestala da se dere, tek onda sam poceo da imam problema da zaspim.

Roditelji poludili od sekirancije, a komsije navalile da se bune. Skoro da je do suda doslo.

Ja se jedini nisam bunio, nego u inat navalio da se družim sa njima, mada na tada indijanskom engleskom.

Beba je danas djevojka, i ide u srednju skolu, genijalac, i danas redovno razmjenjuje e-mailove sa mnom, mada živi u drugom gradu.
NYC40
23. септембар 2013. у 22.47
Ako ustajem u 5 ujutru za na posao a komsije se deru do 1,2,3 ujutru kako mogu da nađemmir? Ili pak nečija deca umesto da spavaju na vreme oni se jure po stanu do ponoci? Zašto su njihovi horovoi vazniji od zelje vecine u zgradi da ima tisinu? Zakon vecine uvek vlada svuda I u svemu pa tako I u jednoj zgradi.
Dolazi vrijeme , uopste nisi u pravu što se ove rasprave tiče. Ili nikada nisi imao priliku da živis pored takvih komsija ili si jedan od takvih pa ne razumes suprotnu stranu. Svaki stanar za sebe placa gazdi stan I želi da ima mirno mesto gde može telo I dusu da odmori.
I ti stanari sa nemirnom decom imaju pravo da žive I rade u svom stanu koji placaju šta god hoće sve dok ne ugorzavaj tudji prostor za koji oni ne placaju nego neki drugi stanar placa. Eto im nek plate kiriju gazdi za celu zgradu pa nek se dernjaju koliko hoće a ostali stanari nek cut il nekl se sele jer tek tada neće imati pravo da se bune.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 22.47
Ne kažem da je prica iole slična ovoj iz uvodnog topika, ali možda ti Svabovi kojima ovi fudbaleri skacu po glavama i zasluzuju da im se skace po glavi.

WTF!!!!

Najlakse je kriviti djecu zato što matori majmuni nemaju pojma kako da nadju mir.

Neka idu u budisticki hram. Uostalom, ako hoće mir neka dobrovoljno umru, tamo ima mira all the time.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 22.59
Nisam takav, ja slusalice na usi i slusam samo ono sto ja hoću. I tako dok me sluh sluzi. A kad ogluvim neću ni zaliti, ionako se od vecine ljudi malo toga pametnog ima cuti.

Zurke u stanovima su ionako bezveze, Zurke se prave na mjestima gdje nema !@#$dzija da je pokvare.

A djecu zalim, šta ću.

Hoćemo da ih hipnotisemo kako su i nas hipnotisali. Strpas ih u stan, zatvoris kao zivotinju i onda zahtijevas da ne pustaju ni glasa. Jer, kao, matorci trebaju mir.

Ne valja kad su na kompjuteru, ne valja kad igraju fudbal. Kad valja? Kad poslusno slusaju vase gluposti kako treba da živi normalan covjek u danasnjem dobu.

E pa taj normalan covjek, to jest mi, je doveo ovaj svijet do bankrota u svakom smislu. Sorry.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. септембар 2013. у 23.10
Nisi u pravu Dolazivrijeme. Nemoj da si sebičan i samoživ.
Ako stanuješ u stanbenoj zgradi moraš da se prilagodiš i da poštuješ određena pravila.
U toj zgradi možda stanuju i stariji ljudi, možda se neko razboleo, možda ima porodica sa malom bebom, možda neko uči, sprema ispit pa mu je potrebna tišina, možda je neko došao umoran sa posla pa hoće da spava... galama u zgradi svima smeta.
Stanovi u zgradi su ti skoro kao jedna zajednica i moraš da se prilagodiš i da budeš uvidjajan i pristojan.
Neće ti niko zameriti ako se npr. od promaje zalupe vrata, ako beba plače, ako zalaje kuče, ako su deca ponekad glasna..., ali konstantna lupnjava, dreka i bezobrazluk se ne tolerišu.
Ja stvarno ne znam na osnovu čega ste dosli do zakljucka da Nemci ne vole decu!? To jednostavno nije istina!
polako_bolan
23. септембар 2013. у 23.39
Ne samo djeci nego i odraslim strancima svabe dozvoljavaju buku i divljanje

Možda da bi nas prikazali kao divljake, ili? Da nas zamrze?

U nedelju navece su Grci iz kafica izasli na ulicu da igraju fudbal u 23:00h, djevojke su bukvalno vristale. Policija nije dosla!
moana
(eliotness)
23. септембар 2013. у 23.42
Eto, šta sad ja da kažem ,kad je DV sve rekao za mene:)
Pocev od 'covek je coveku vuk'..
Zašto ljudi ne vide lepo..?Odnosno ,uzimaju ga zdravo za gotovo, kao da imaju pravo na lepo , kao da se podrazumeva , kao da je nevažno..
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 23.45
A Nijemci kao dosad nisu mrzili nikoga pa im sad odjednom treba razlog da zamrze?

Nema, Svabovi dosad bili miroljupci i covjekoljupci, ali će dva srpska (ili gomila grckih) fudbalera da ih natjera da se zamisle nad tim svojim hipi stavom prema drugim nacijama svijeta.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 23.48
Pa da, miroljubivi Nijemci postavljaju Srbiji samo 850 000 miroljubivih uslova da udje u Evropsku Uniju.

Now everything makes sense.

Moanche, sad sam presao na drugu stranu argumenta samo da ostanem u formi. :)
PustaZelja
(i posle mene - ja)
23. септембар 2013. у 23.51
Pusti bolan Svabe sada; zemlja je najmanje bitna u cijeloj ovoj prici. Bitno je da se djeca ne uce postovanju, pocevsi od toga da im majka ne postuje oca, pa nadalje. Primjer sa bebom ti je nedoličan jer beba je beba, zato se tako i zove - ne možeš još ništa objasniti, niti joj možeš ista dokazati, a niti je ubijediti da ne place. Djeca od 10 i 12 godina nisu bebe.

Meni bi sve lopte bile izbusene, a mobilni polomljeni i naslo bi se kretivnih solucija i za još po koju sankciju.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. септембар 2013. у 23.54
Ova diskusija postaje smešna i besmislena.
Derite se, urličite, lupajte... meni je sve jedno, ne smeta mi :)
dolazivrijemeПорука негативно оцењена. Покажи

dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
23. септембар 2013. у 23.55
Primjer sa bebom je simboličan. Možda i ovi fudbaleri placu za necim.

Mi bismo da istreniramo djecu kao dzukele što se treniraju.

Kad kažemo down onda su down

Kad kažemo play dead, onda su dead. Čak iako su alive.

Damo im slatkis za poslusnost i svi srećni i zadovoljni.

Znam da su nas istrenirali kako treba, ali se ipak nadam da će neko da im pobjegne sa treninga. :)
mama-2Порука негативно оцењена. Покажи

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
23. септембар 2013. у 23.57
DV od mene imaš jedan veliki pozdrav i bravo za pisanje. Zahvali se mami sto te takvog rodila i lepo vaspitala:)

Komsijama može da smeta svasta nešto.Dok sam stanovala u zgradi koja nije betonska ,cuje se svaki sum.Ja sam iz veceri u vece bodrila kosiju da sto brze zavrsi posao:))
Taman se uspavam a njima padne na pamet da se seksaju.Sve se cuje,kao da su pored mene.Yebiga šta sam trebala policiju da im zovem,lupam na vrata?
Drugi slučaj, svi stanari zgrade ,sem nas su imali macke.Doseli se komsa koji ima kuce.Kuce zalaje a komsijske macke sok. Ovi sto imaju macke su tražili od vlasnika zgrade da izbace ovog stanara sa kucetom jer im traumira macke.

PustaZelja
(i posle mene - ja)
24. септембар 2013. у 00.01
Ja stvarno ne znam, ali ako ti imaš nekih potisnutih frustracija iz djetinjstva i ako se osjecas kao dzukac, to je tvoja stvar i ja ti tu ne mogu pomoći. Uvijek podržavam određen stepen discipline (ne i teror) jer ipak živimo u drustvu i ne treba da gajimo razularena goveda već bica sa izrazenom empatijom.

Ako svoje dijete pustim da sara po zidu, ne treba da znači da treba da je pustim da i u gostima sprovodi svoju kreativnost. (imamo jednog malog Pikasa koji je udesio zid u sobi za igranje - prefarbacemo, nije problem).

Meni ne smeta da djeca skacu, ali živim u kuci pa mogu da skacu. Dok sam zivjela u stanu, svakako da sam imala obzira prema komsiji ispod i nisam dozvoljavala stvari koje sada dozvoljavam.

kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
24. септембар 2013. у 00.05
Pa dobro, ajde sad ću ja u 5 sati ujutru da opičim muziku, jer baš mi se sluša muzika, a ne mogu da stavim slušalice jer preko njih mi ne izlazi realan zvuk, nego moram da pustim na razglas i zvucnike od po 350 wati.
ma ko *ebe komsiluk, meni se slusa muzika.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
24. септембар 2013. у 00.11
Empatija mora da bude obostrana.

Da li je ovaj iz topika opisao ijednog komsiju koji je porazgovarao sa njim normalno nego odmah „na sud”? Da li je ijedan upitao djecu makar kako se ovu, ili im dao neki slatkis? Jest, malo sutra, boli njih za djecu, njima je do njihovog smrdljivog mira i da ujutro mogu odmorni da ustanu da rade besmislene poslove za gazdu Sulca.

Kriska, to bi moglo da te oslobodi kao licnost.

Mamo, bre, kad si na mojoj strani sve izgleda svjetlije. :)
mama-2Порука негативно оцењена. Покажи

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
24. септембар 2013. у 00.15
DV, nisam ja na tvojoj strani nego ti na mojoj jer sam ja prva zapocela :))Neka ti bude na pameti uvek sam uz tebe i uvek se slazem sa tvojim pisanjem:)
moana
(eliotness)
24. септембар 2013. у 00.17
Mnogo ga vi doslovno shvatate:)

Njega često uhvati weltschmerz:)

europa
24. септембар 2013. у 00.19
E moj kanration ,jarane,sto bi mi bosanci rekli nisi ti nikakvo musko! Kao prvo kod tebe je ocito uloga zamjenjena u braku(odnosno ti nosis suknju)
Kao drugo, tvojoj ženi bi trebalo par vaspitnih dati jer izgleda da dolazi iz neke divljine pa se slabo snalazi u civilizaciji.
Kao treće,pobrini se da ta djeca imaju neki plan i red dok još imaš vremena (mada izgleda da si zakasnio)
Pobogu šta mislis u šta će se ta djeca za koju godinu kada im TI sad već ništa ne možeš(čitaj Nesmijes)pa ima da te nasaraju kada im se suprostavis!!Da li si ti svjestan Toga???
Nije to što sad kao klinci skacu i urlaju toliko da sa komsilukom imaš probleme i sto mogu da rade šta hoće čak i tvom prisustvu,već se zapitaj šta će tek da bude za koju godinu!??Gdje je tu autoritet i Respekt prema tebi kao ocu??? Strasno kakvih ljudi ima!!
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
24. септембар 2013. у 00.20
Verovatno ga je komsija opomenuo, ali oni i dalje teraju po svom i ne fermaju nikog. Deca moraju da šutiraju loptu u stanu, a komsije ko šiša.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
24. септембар 2013. у 00.24
hahahahaha

Moanche me opisa sa jednom rjecju, i to njemackom :))

Uvijek sam na strani fudbalera, makar bili i prosjecni, a to što bi oni možda bili i Maradone da imaju uslove i da im njemacki fasisti ne disu za vratom, to je posebna prica. :)

Strpali ljude jedne drugima na glavama vise po zgradama, a sve da neki zaradjuju profit, i onda su fudbaleri krivi.

E pa nisu, krivi su ovi sto rade za gazdu Sulca i zahtijevaju kao neki mir kad svi opasno zveckaju oruzjem

Idi na Tibet ako hoćeš mir, ko te iebe. Ovdje, u iebenoj civilizaciji se igra fudbal i idemo prema trecem svjetskom ratu.

Nema mira
PustaZelja
(i posle mene - ja)
24. септембар 2013. у 00.25
Da li je ovaj iz topika opisao ijednog komsiju koji je porazgovarao sa njim normalno nego odmah „na sud”? Da li je ijedan upitao djecu makar kako se ovu, ili im dao neki slatkis?
______________________________

Eto polazis s predrasudama. A kako znaš da nije? Ako kantarion nije spomenuo, ne mora da znači da toga o cemu ti pricas nije bilo.

Idealan scenario je kada je empatija obostrana, ali samo zato što postoje (ne)ljudi koji su operisani od iste, trebaš li i ti da tezis ka njihovom nivou ili ka jednom ljepsem duhovnom stanju?

Meni je to isto kao kada ljudi neće da se ukljuce u humanitarnu akciju pod izgovorom da ne znaju gdje će te pare otici. Polaze sa predrasudom i pretpostavkom da će organizator te pare pronevjeriti, itd. Ako nema vjere u ljude, onda sve gubi smisao, a paranoja zavlada tvojim zivotom.
moana
(eliotness)
24. септембар 2013. у 00.31
Eh, 'al' ja te znam ja te znam...':)
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
24. септембар 2013. у 00.32
Ma kriska, sa mnom se nije saliti, ja znam biti zaieban, pa su i komsije a bogami i gazde brzo shvatile.

Pa sam dvojicu trojicu sa Adult Building natpisima otjerao na Human Rights Commission da tamo objašnjavaju šta to znaci, pa kad ih ovi opiche po dzepu smire se. Sad su se opametili pa nema takvih natpisa.

Sad živim u kuci iza sume preko puta. Previse je znoja u zgradama, ja sam gospodin covjek (postao), ali bih volio da zavrnem rukave i postavljam zeljeznicke sine preko čitavog svijeta.

Al' to je izaslo iz mode, pa se sad iz razonode bavim zaiebavanjem onih koji traže mir. :)

kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
24. септембар 2013. у 00.33
hahaha, komšija da im kupi čokoladu, pa deca više neće da igraju fudbal u stanu. :)
Na kojoj ste vi lestvici!!!
PustaZelja
(i posle mene - ja)
24. септембар 2013. у 00.35
Ma ako im je do fudbala, nek im uzmu onaj stoni. :)
PustaZelja
(i posle mene - ja)
24. септембар 2013. у 00.40
Djecacima kupiti onu gumenu loptu, roze boje sa likovima Diznijevih princeza - pretpostavljam da im ta neće biti naročito zanimljiva za pimplanje.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
24. септембар 2013. у 00.41
Mozete vas dvije pricati šta hocete, ali izgleda da su, sudeci po posljednjim vijestima od postavljaca topika, njemacke sudije isle na moj kurs. :)

PustaZelja
(i posle mene - ja)
24. септембар 2013. у 00.42
A ako budu trenirali fudbal sa tom loptom, na dobrom su putu da se proslave i možda jednog dana budu i u srpskoj fudbalskoj repki. Ko zna :)
moana
(eliotness)
24. септембар 2013. у 00.42
Cuj, k'o da decaci biraju šta će da pimpluju:)
mama-2Порука негативно оцењена. Покажи

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
24. септембар 2013. у 00.44
Joj sto si ti Moana dvosmislena:)
moana
(eliotness)
24. септембар 2013. у 00.45
„..u nešto se pimplovati mora”:)
PustaZelja
(i posle mene - ja)
24. септембар 2013. у 00.46
Cuj, k'o da decaci biraju šta će da pimpluju:)
_________________

Moana, je l to ko ono sa Cigom :„A šta djeca znaju šta je teško!” :))

Ja mislim da bih se u kantarionov situaciji, naprasno zainteresovala za bejzbol :)
polako_bolan
24. септембар 2013. у 01.44
Zasad igra dzepni bilijar, zani ionako ne smeta buka
LeaDiKaprio
(shumska)
24. септембар 2013. у 02.36
Pa ne mogu da verujem da ste grupno naseli na price od ovog sto mu vreme još nije doslo.

Covek vas pali zadnji' 50 postova, a vi navalili pa na ozbiljno.

Nema sanse da bi pametan covek imao takve primedbe, a sa boodalom se samo dokon raspravlja.

Biće da je ovo drugo, šta smo ako nismo dokoni.
Oberstaatsanwalt
24. септембар 2013. у 03.32
glupi ste.

covjek lijeci komplekse, jer ga žena ne slusa i nalazi isprike u svemu i sad ga opoominje sud, a ustvari mu sud dao pravo, i misli da treba drugacije djecu odgajati, iako žena ima pravo.

I naucio sam nešto: Weltschmerz.
Oberstaatsanwalt
24. септембар 2013. у 03.37
mislim da je to strasno za djecu kad roditelji nisu jedinstvenim i da ona to koriste.
strunfeta2
24. септембар 2013. у 06.46
znam o cemu pricas I jako mi je poznato I ja imam dva aktivna decaka, ja bih bezala odatle nasala bih neku kucu ili bih ostavila tu tvoju ženu pa neka se ona resave s sudom I pravila se da ništa ne znam jer mislim da ih je previse razmazila I sad je kasno, kad bih dosla za savet ja bih rekla ma pusti ih:)
escada
(¡)
24. септембар 2013. у 07.23
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
24. септембар 2013. у 08.02
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
24. септембар 2013. у 10.19
Crni Kantarion, 4 godine vučeš ovaj problem!? Menjaj psihologa, pod hitno!

hahahaaa, e dobra ova telefonska zafrkancija sa yutuba.
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
24. септембар 2013. у 10.48
Pa da, promjeniti ženu i djecu je mnogo skuplje.

Slazem se za psihologa.
njezna_zverka
(manitanje)
24. септембар 2013. у 14.44
kantarion,uzmi tu djecu jerno par sati da trce po stadionu dok ne popadaju..i ima da budu ko bubice kod kuce:)
mona_liza
24. септембар 2013. у 15.14
Hehehe, pa šta reci onda za postavljaca teme ,kad jedno te isto pita zadnje 4 godine !!!... :D
njezna_zverka
(manitanje)
24. септембар 2013. у 15.16
još 4 godine pa djeca odose svojim putem..samo strpljivo:)

PustaZelja
(i posle mene - ja)
24. септембар 2013. у 15.29
Pa nije isti problem. Prije 4 god je u pitanju bio samo stariji sin (I žena imala nešto losije zivce).

Sada su u pitanju oba sina, a I žena zajedno sa njima (I ženi su zivci znatno zadebljali u međuvremenu).

Oberstaatsanwalt
24. септембар 2013. у 17.32
Mozel se na androidu pommjerati cijela strana skokom na kraj stranice?
hello123
24. септембар 2013. у 17.45
Stvarno je ruzno kad roditelji ne vode dovoljno racuna o svojoj djeci. Ništa gore nego kad vidim roditelje kako piju, puse i ispijaju kafe a djeca skacu ko majmuni, ne znam sto ih radjaju ako od njih planiraju napravit delikvente ...
mona_liza
24. септембар 2013. у 22.22
Hahaha,pusta al si udarila psihoanalizu.Po svemu ovome ispade... auf Deutsch gesagt die Familie ist eine Katastrophe sa sve postavljacem teme :D
LeaDiKaprio
(shumska)
25. септембар 2013. у 00.13
Interesantno je da je kantarion i dalje u problemu, ali sada malo vecem. Ja bih rekla da je sa tacke A dosao u tacku B tako je insistirao da mu neko drugi resi problem.

Napravio je pravi korak, i dete i familija su isli kod dr redovno i regularno.

Pošto vidimo da se situacija nije popravila, pitanje je zašto se nije popravila?
1. Zbog doktora - dr je bio los i davao im je savete neprimerene njihovom slučaju
2. Zbog njiho dvoje - on i žena se nisu potrudili da nešto ZAISTA promene kada dodju kuci

U oba ova slučaja zajednicko je to da ON kao RODITELJ nije preuzeo ODGOVORNOST.
Znaci, ako ti dr nešto kaže propustis kroz svoj sistem razmišljanja, pa ako ima smisla onda to primenjujes dok ne padnes mrtav. A ako nema smisla, pitas doktora za objašnjenje. Ako opet nije jasno - opet pitas. Ako na kraju ono sto dr kaže tebi nema mnogo smisla - menjaj dr-a.

Čini mi se da nam kantarion nije bas sve rekao u vezi dece, mislim da je problem sa starijim sinom mnogo ozbiljniji od toga da je samo nestasan.

Bilo kako bilo, najveci propust koji je i dalje propust, znaci ništa se po tom pitanju nije promenilo, je da kantarion želi svoju obavezu da prebaci nekom drugom.

Slusaj, kantarion, posto si već svestan da nisi bas najbolji u ulozi roditelja, kako bi bilo da učinis nešto po tom pitanju? Mogao si naći i najboljeg strucnjaka na svetu koji bi tvom detetu dao dijagnozu hiruske preciznosti. To je samo početak. Ono sto sledi je RAD na sebi i RAD sa detetom. O tome kakva su deca i kako sa njima postupati napisane su tone knjiga. Koliko si ti do sada procitao? A tvoja žena? Da bi se bavio svojim poslom prosao si kroz skolu i stekao znanje uceci ono sto su ljudi pre tebe otkrili i zapisali da se ne zaboravi. Roditeljstvo ti je isto.

Meni su se smejali kad sam citala knjige o roditeljstvu (mama, tetka, komsinice od 100 godina). Kao, ko je još vaspitavao decu citajuci knjige. Ej, koliko je tek literature posveceno takvim roditeljima... Možda su me terali dalje od knjiga da ne ukapiram koliko su losi roditelji oni bili?

Mali broj ljudi se rodi talentovano da bude roditelj i radi to sve instinktivno. Mi ostali moramo da naucimo taj posao, kao i svaki drugi posao koji ne znamo.

A možeš da nastavis kao sto si do sada radio. Da sedis kuci i da molis oga dakada ti milicija zakuca na vrata nije zbog nečega sto će ti sinove odvesti u zatvor dozivotno.

Odluka, kao i uvek do sada, je na TEBI.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
25. септембар 2013. у 12.40
a gle`, tamo na onoj temi od pre 4 godine savet, onog sto je njegova mama cuvala nečije dete koje je tukla prutom.
Bože, bože! Svakakvih pacijenata na ovoj kugli zemaljskoj!
Tashka
25. септембар 2013. у 13.00
Najbolje je rjesenje da si vi preselite u prizemlje pa da ne lupate komsijama.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
26. септембар 2013. у 05.21
To je rešenje za komšije, ali ne i za Kantarionovu porodicu.
 Коментар Запамти ову тему!

Looking for Lava Rock Bracelets?
.