Дискусије : Брак и породица

 Коментар
Zivot u zajednici-pomoć
sta-sad
18. април 2013. у 03.48
da iznesem moj problem od koga ludim...najkrace moguće... sa sadasnjim muzem sam se zabavljala 9 godina, uvek je sve bilo ok, bez većih svadji a one male smo resavali brzo...sa njegovima sam bila dobra mada mi nisu nikada odgovarali da se „družimo”ali šta ćeš...nisam birala njih nego njega. već 1godinu smo u braku,od kojih on zbog posla nije bio tu 6meseci,dolazio je samo vikendom i uglavnom se to svodilo na odlazak kod njegovih svaki dan vikendom. Inače na moje insistiranje ali i uz njegovu zelju odvojili smo se i živeli sami.iskreno sam na početku rekla da nikada ne želim da živim u zajednici. Međutim nakon 6meseci braka on je stalno prebacivao kako ga gusi stan jer je navikao da živi u kuci, stalno se skitao zbog toga, pricao da zvocam sto njegovima daje pare (mada sam na kraju digla ruke i rekla da daje šta hoće ali da mi kaže makar),igrao igrice non stop jer mu je dosadno jer je pobogu u stan..zatim u drugoj fazi je pricao da njegovi žive u velikoj kuci koja je prazna i da mu se zivot u dvoje u stan ne svidja i da bi bilo mnogo bolje i lepse da smo sa njegovima...treca faza je bila prica da hoće da živi od njegovih jer mu je otac bolestan i da mu je potrebna pomoć i da ne može njegova (neudata) sestra (33god) da se žrtvuje i da ih cuva...šta li bi radili da imaju samo cerke???otisao je kod njih nakon jedne svadje da prespava, zatim nakon druge na nedelju dana.a..i pri tom me nije pitao da idem sa njim, treci put je otisao i molila sam ga da prica sa mnom i ubedi me da krenem sa njim ali je igrao igricu,nije seo da pricamo kao ljudi i rekao da će sve biti ok i da niko neće da se mesa, da nema šta da me ubeđuje...i otisao ...prošlo je mesec dana ...ja zovem..saljem poruke ...objašnjavam...sad je dosao u fazu da kaže da dodjem i ako mi ne odgovara da idem (ne da idemo) od njegovih...i da nema druge mogućnosti...volim ga i znam koliko nam je bilo dobro, nismo mi ludirali kada smo se zabavljali, to je vise licilo na brak nego sam brak nakon vencanja...ne znam šta sad a znam da bi ta zajednica ugusila brak.najveci problem sto on mene ucenjuje da jedino možemo biti zajedno ako predjem kod njegovih...njemu je normalno da živimo svi zajedno, pijemo kafu zajedno, jedemo zajedno ako nekome treba drustvo...kao bićemo odvojeni na sprat kuce ali znajuci sve biće to „srećna” petoclana porodica, sa sestrom na istom spratu... s obzirom da nikada nije se upustao u finansijske odgovornosti (npr.za svadbu nije nikada pitao ni koliko šta kosta, niti odakle sve to placamo-moji su dali pola, pola smo dali od mog ranijeg steka, njegovi nisu imali..ok ali barem da se on zainteresovao nekad za nešto oko svadbe, makar da pita, isto se nije interesovao za planiranje letovanja...uvek se zbunjivao da smo potrosili x evra, nije razmišljao o tome, ja sam uvek razmišljala o svemu...i još kaže„pustio sam ti da radis šta hoćeš i opet si nezahvalna,sada ću ja da odlucujem a ti da slusas”, a ja ga teram godinu dana da se ukljuci u brak)..i sada bi stan finansirali delom od para koje sam ja nasledila od dede a delom bi podigli kredit...ali on ne može da podnese jer bi „se ceo zivot plasio da ću mu prebaciti da je to moj stan” (jer sam mu rekla prilikom jedne rasprave oko svadbe „da je beda”, i to ne može da preboli).
smileandwave
18. април 2013. у 05.34
Uh, uh... nezgodna situacija. Po tvojoj poruci vidim da ti u opste nisi odsevljena zajednickim zivotom (i ja sam ti takva pa sam se prepoznala) a opet, on ne može da se odvoji od mame i tate.

Ne znam dal ti mi možemo (i dal ti mi imamo pravo) soliti pamet... mislim da ćeš ti sama morati da izvazes i odaberes slobodu ili muza i zivot u zajednici.

Njega ocigledno nećeš moći promeniti znaci, ostaje sve na tebi. Da se promenes ili da odustanes.

Ne znam dal bi upalila taktika ignorisanja... da ti odes u svoj stan i da ga prestanes zvati i pisati mu... možda će on onda shvatiti da bi te ozbiljno mogao izgubiti pa se možda i on malo zamisli i promisli.

U svakom slučaju, srećno :)))
mvessna
18. април 2013. у 06.46
Hm,obrni-okreni...sutra je petak...
Mayche
(ǝɥɔʎɐɯ)
18. април 2013. у 07.06
On je jedno veliko dijete kome treba mamica i uopste nije spreman na brak ali nazalost on o tome nije razmišljao prije nego sto ste se vjencali.
Ja lično ne bi zivjela u zajednici. On nema konkretne razloge nego samo lično nezadovoljstvo.. Uopste jezim se od takvih muskaraca.

Ne svidja mi se to što odlazi kod njih kad se posvadjate i sto ti kaže da ćeš od sada ti njega slusati... u braku se donose zajednicke odluke nakon detaljnog razgovora i analize a ne donose se takve odluke tipa 'od danas ti mene slusas...' . Ja bih dobro razmotrila da li ste vi uopste kompetentni jedno za drugo i kakav će vas zivot biti u godinama koje vam predstoje.

Sve najbolje!
sharlota
(bez zanimanja)
18. април 2013. у 07.35
draga moja,plasim se, da ako se ti ne prilagodis njima on će te ostaviti.

čini se, da sa njegove strane nema ni dovoljno volje ni dovoljno odvaznosti da se osamstali i živi svoj zivot.

jednostavno on za to još nije spreman.
Pantija
18. април 2013. у 08.15
Joj, takve su izlivi i tvrdoglavosti karakteristicni za trogodisnjake, a ne za zrelog coveka.
Draga moja, u zivotu je uvek teško objektivno pogledati situaciju. On je nezreo i nespreman za odgovornosti i brak. Nije se petljao u novcane razgovore ne zato da bi tebi dao slobodu, nego zato što je neodgovoran i nezreo, radije bi da igra igrice. Mene bi iskreno to durenje i inadziranje mnogo zivciralo i unistilo bi mi svu ljubav. Voli malo vise sebe, ne moli ga i ne preklinji da se vrati. Za vezu je potrebna zelja sa obe strane, a kod njega je jača zelja da živi kao detence sa svojim roditeljima nego da živi sa tobom. Tuzno, znam, ali tako je. Covek koga si zavolela se promenio (ili ga možda nisi dobro upoznala) i sada treba da odlucis da li se tebi dopada ovaj covek koga vidis sada.
Mlada si, nemate još decu (i nemoj ni slučajno da ih pravis dok vam se situacija ne stabilizije i dok nisi sigurna da možeš na njega da se oslonis). Ako ne ide, ne ide, nemoj da se mrcvaris, bolje krenuti dalje neko tapkati u mestu.
slatkoodsljiva
(glumica)
18. април 2013. у 08.21
A tek kad dodju djecaaaa u yebote umorih se zamišljajuci:)
PljucPljucПорука негативно оцењена. Покажи

PljucPljuc
(Fertig.)
18. април 2013. у 08.34
ja ne vidim nikakav problem sto ti lepo nepustish choveka na miru?

ako nisi sposobna za brak sto si se udavala

(te dve rechenice stalno sebi ponavljaj i vidjet tjesh da tje sve krenuti na bolje)

mama-2
(ako ne pocnes neces ni zavrsit)
18. април 2013. у 08.58
Mene u celoj prici brine neudata sestra.
Aj,njegovi roditelji će nekako i da se povuku kad dodje unuce, ali neudata sestra...
Da sam na tvom mestu ne bih popustila ni milimetar.Bitno je da resis problem dok još nemate decu.U stvari, ne znam kako se njegova familija ponasa premea tebi, da li te prihvataju,možda i zivot u zajednici ne bi bio toliko los koliko ti se sad čini neprihvatljivim...

PustaZelja
(i posle mene - ja)
18. април 2013. у 09.16
Iskreno da ti kažem, mislim da si ti sa njim procerdala 10 godina zivota i sto prije to shvatis i prekines sve sa njim i okrenes se sebi, biće ti bolje.

Eto pomisli samo, finansijski nisi ugrozena, zdravstveno si isto nadam se ok, nemas znaci nikakvih problema. Zašto želiš SAMA SEBI probleme da pravis? Nisi ti svoj zivot nasla na putu. Kotarisi se budale i to je to. A on nek se baskari i siri u roditeljskoj kuci. Nije ni njegov zlatan. Zamjenljiv je po svakom pitanju, ja bih rekla.
Mexico1
(Trust_Nobody)
18. април 2013. у 09.24
0
slatkoodsljiva
(glumica)
18. april 2013. u 08.21

A tek kad dodju djecaaaa u yebote umorih se zamišljajuci:)
---------------------------------------------------------------
Za ovakve likove djeca nisu uopste...Cuj,ozenjen covjek al pici igrica hahahgaag...ufff ufff,umal se ne zagrcnuh ccccc.
Grdne rane,eto ti.
Što se tiče tebe postavljacice teme,razumijem te u potpunosti.
Svaka cast i tvojim i njegovim ,ali ako se može onda samo odvojeno.Ko želi da dodje i obidje normalno vrata su otvorena.Vuk sit i ovce na broju.
Hobbit
18. април 2013. у 09.52
Sestro, sama si sebi zakuvala.
Gde su ti oci bile kada te je „pustao” da ti odlucujes o svemu, kada nije preuzimao nikakvu odgovornost, kad ste se hvatali samo za tvoj novcanik i ustedjevinu? On je ostao onakav kakav je i bio, seronja koji bi opet da otrci mami i tati. Ti si se zaracunala i preigrala, tako tipicno, jer si mislila da će se on u braku i pored tebe, nekim cudom promeniti.
Možeš da poludis ili da ga ostavis. On je to što je, a ti si ti. Nema nade, veruj mi. Čak i da savijes kicmu i odes da živis kod tatice i mamice, krv će ti popiti, postepeno i sistematski.
Sve ovo na zalost pricam iz iskustva, provela sam u sličnoj prici skoro 10 godina i onda, hvala bogu, oterala sve u pm.
Sad imam novi zivot u novoj državi, dete i novog muza. Onog bivšeg nisam videla od onog trenutka kada sam ga izbacila iz svog stana u koji se tako teskom mukom doselio kada je odlazio od tate i mame. Ni na razvodu se nije pojavio niti advokata poslao, čak sam mu i taj posao u zivotu ja zavrsila.
Šta da ti kažem, sama pala, sama se ubila. Sto pre otvoris oci, bolje za tebe.
nestasna
18. април 2013. у 10.11
Takav je bio i 9 godina tokom zabavljanja...trebala si to ranije videti...
CPHAПорука негативно оцењена. Покажи

CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
18. април 2013. у 10.39
Не постоји ту само проблем око његових...ти си њега назвала биједником када сте планирали свадбу. Који си клинац трошила паре на јеб. свадбу...ако он и његови немају. Видим да ти имаш мало више среће са парама, него ОН.
Но да и то прескочимо. Али он има неки понос, какав такав и не жели да финансијски зависи од тебе.
Пристала си да он буде одсутан првих 6 мјесеци брака?
Хајде добро ваљда си пристајала на неки компромис, па и по питању живота код његових, схватила сам да сте живјели са старцима...и ту си пристала на компромис. Мада, компрмис је када и теби прија...а не само њему.
Ако је све овако као што пишеш, имаш нека 2 избора:
1. да му кажеш да је сада дошао ред на њега, да би он сада требао да нађе компромисно рјешење
или,
2. да се жртвујеш, чисто ради себе да ти послије (када се разиђете) буде душа на мјесту. Односно, да одеш да живиш код његових уз услов трошкови живота пола/пола...или на 3 дијела, па да и сестра учествује.

Он се осјећа финансијски сигурним код својих јер си га понизила некада, једном, али се то ипак десило.
Никада мужа нисам назвала биједом, никада за ових 15 г брака.
vantikaПорука негативно оцењена. Покажи

vantika
18. април 2013. у 10.50
Zašto uopšte ubjedjivati ili pisati savjete kada je ona već odlučila?
Na samom početku je muža imenovala /sadašnji muž/
sharlota
(bez zanimanja)
18. април 2013. у 10.54
i mene brine neudata seka, zaovica može dupe da pomjeri
nestasna
18. април 2013. у 11.01
A sto svi je osuđuju sto je dala pare za svadbu...pa valjda je i njena svadba bila...ulazila je u zajednicki zivot sa tim covekom...jedina što ne mogu da shvatim jeste da nije skapirala kakav je on za 9 godina zabavljanja...nije to 9 mjeseci no GODINA!!!!
Vamp
(:Þ)
18. април 2013. у 11.04

PljucPljuc
(Fertig.)
18. april 2013. u 08.34

ja ne vidim nikakav problem sto ti lepo nepustish choveka na miru?

ako nisi sposobna za brak sto si se udavala ”

Izvini Pljuc - ako je po tebi ovo „normalan” brak, onda nije ni cudo sto si postavila temu „zašto nije ok reci nekom da ti je dosadio i razvesti se bez da te on izvredja?”!!

A eto ti bas primera za tvoj topik - izgleda da ovaj tip razmišlja na isti način kao ti: njemu dosadilo da živi sa zenom, pokupio se i otisao kod mame i tate, a ocekuje da žena ne bude uvredjena i ne pravi dramu, nego da se civilizovano razidju! Kako da ne pravis dramu ako se neko ovako ponasa?!

Za postavljacicu: ako nije tajna, koliko imate godina i ti i on? On se stvarno ponasa kao jedna nezrela i nedorasla osoba. Još je super sto nemate dece... Bez vredjanja, ali nemoguće da je on bio super tih 9 godina zabavljanja, a sad je posao „skot”... sigurno niste živeli „kao u braku” tih 9 godina, jer je on bio kod svojih - znaci niste živeli zajedno (je l' tako?) i sigurno nisi mogla da vidis neke stvari... A to što nije ništa placao i što se sve vreme ponasao kao bednik i trosio tvoje pare - to neću ni da komentarisem! Da je dobar covek, pa da kažeš „sto je moje, automatski je i tvoje” ali ovako - stvarno ne znam... Pokusaj da ne kukas, ne cvilis, ne molis, ne zivkas, ne saljes mu poruke, emailove, pisma...možda ukapira šta gubi i onda mozete da razgovarate kao ljudi. Ali, ako se on tebi ne javi - pusti ga nek' ide...

Vamp
(:Þ)
18. април 2013. у 11.13
„Не постоји ту само проблем око његових...ти си њега назвала биједником када сте планирали свадбу. Који си клинац трошила паре на јеб. свадбу...ако он и његови немају. Видим да ти имаш мало више среће са парама, него ОН. ”

Da li su ovo note tipicne srpske zavisti? Kao „ti imaš pare, e pa tako ti i treba, sto si se razbacivala za svadbu umesto da se udas kao ”bednica„, ovako si mu udarila u ponos?” Iskreno se nadam da sam pogresno razumela tvoj komentar!

Premda ne vidim kako se zlobni komentar tipa „Видим да ти имаш мало више среће са парама, него ОН.” može drugacije protumaciti... Cuj „sreće”! Odma' se od toga polazi - da je ona srećnica! A ne od toga da žena možda vredno radi, dok ovaj som samo zna da igra igrice i poziva se na svoj povredjeni ponos (i naravno POKLANJA NJENE pare svojoj rodbini)?!
dolazivrijeme
(Sve moze ali i ne mora.)
18. април 2013. у 11.23
Najgora stvar kod ovih ispovjednickih topika je sto je vecina zgusnuta, stisnuta, nigdje praznog prostora da odmoris misli, da možda razmislis o cemu to oni pišu.

Stice se utisak da da je Enter dugmic na tastaturi zabranjen onima što se ispovjedaju.

I to je još i prihvatljivo, zamisli da su im ukinuli i Space dugmic...

Što se tiče teme topika, ostaju ti dva rjesenja;

1) Ostani udata

2) Razvedi se

Either way, I don't give a flying fyck
CPHAПорука негативно оцењена. Покажи

CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
18. април 2013. у 11.30
Српске зависти?
Болесно.

Лик није био заинтересован за свадбу (нити је тада имао паре), па су она и њени све сами финансирали и направили свадбу.
И све тако некако форсирано.
Постављачица је срочила тему, има увод, радњу и на крају закључак...који је финансијске тематике.

Свадба и није толико важна, али је детаљ који мени није промакао.
Retardo
18. април 2013. у 11.38
.
PljucPljucПорука негативно оцењена. Покажи

PljucPljuc
(Fertig.)
18. април 2013. у 11.53
PljucPljuc
(Fertig.)
18. april 2013. u 08.34

ja ne vidim nikakav problem sto ti lepo nepustish choveka na miru?

ako nisi sposobna za brak sto si se udavala „

Izvini Pljuc - ako je po tebi ovo ”normalan„ brak, onda nije ni cudo sto si postavila temu ”zašto nije ok reci nekom da ti je dosadio i razvesti se bez da te on izvredja?„!!

A eto ti bas primera za tvoj topik - izgleda da ovaj tip razmišlja na isti način kao ti: njemu dosadilo da živi sa zenom, pokupio se i otisao kod mame i tate, a ocekuje da žena ne bude uvredjena i ne pravi dramu, nego da se civilizovano razidju! Kako da ne pravis dramu ako se neko ovako ponasa?!

--------------------------------------

nisam razumila šta ocesh da kazhesh.

samo znam da se brak mora odrzhati, neka ga lepo vrati kutji i neka mu se izvine + da jezik drzhi za zubima.”
masha_mali
(svastanesto)
18. април 2013. у 12.31
Iskreno da ti kažem, mislim da si ti sa njim procerdala 10 godina zivota i sto prije to shvatis i prekines sve sa njim i okrenes se sebi, biće ti bolje.

Eto pomisli samo, finansijski nisi ugrozena, zdravstveno si isto nadam se ok, nemas znaci nikakvih problema. Zašto želiš SAMA SEBI probleme da pravis? Nisi ti svoj zivot nasla na putu. Kotarisi se budale i to je to. A on nek se baskari i siri u roditeljskoj kuci. Nije ni njegov zlatan. Zamjenljiv je po svakom pitanju, ja bih rekla.

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Thumbs up!!

Tashka
18. април 2013. у 13.15
Slazem se sa Zeljom, ti si izdangubila 10 godina zivota uz njega al nemoj da izgubis još 10. Nema tu ljeba, razvedi se i ni slučajno ne radjaj djecu s tim tipom.
baxuz
(φεμμινα™)
18. април 2013. у 13.25
30 komentara da tvoj zivot nije vredan žrtvovanja za tvog muza, niti stila zivota koji želi da ti nametne. Šta ti to govori?
Mayche
(ǝɥɔʎɐɯ)
18. април 2013. у 13.49
A gdje ste zivjeli prvih 9 (8) godina prije nego sto ste se vjencali?
obicno
(.)
18. април 2013. у 14.38
Ja bih voljela da čujem i drugu stranu. Šta tebe zulja saznali smo ili naslucujemo, šta njega zulja teško je odgonetnuti, ali ga dobro zulja. Ne baca niko tek tako 9-10 godina zivota u prazno, ako si „izgubila” vrijeme ti sa njim, „izgubio” je i on sa tobom.
PljucPljuc
(Fertig.)
18. април 2013. у 14.39
A gdje ste zivjeli prvih 9 (8) godina prije nego sto ste se vjencali?

---------------------

pa sigurno on kod mame a ona u svom stanu
_bezGranica
18. април 2013. у 14.47
On je odlucio, a tebi preostaje da i sama odlucis: ili ides kuci ili ides dalje :-)

Uopce ne vjerujem da se radi o nekom novom momentu i da se njemu iznenada javila zelja da živi kod svoje kuce. Znala si ti to, samo si mislila da ćeš ga, kad udje u brak, uspjeti uperiti u smjeru koji tebi odgovara. A on zilav pa se opako opire :-)))

Ne spominjes da mu je kuca mala ili na losem mjestu, pa je nezgodno putovat na posao i sl. Znaci samo ti smeta njegova mrska familija.

mona_liza
18. април 2013. у 16.49
Sto kaže @nestasna,zar nisi mogla za tih devet godina zabavljanja da vidis da je toliko nezreo i neodgovoran ???
Gala06
(......)
18. април 2013. у 18.38
Meni sve ovo lici kao da je nasao svalerku.
Mexico1
(Trust_Nobody)
18. април 2013. у 20.25
Hahahhah jojjjj Gala...A kakvu ulogu roditelji njegovi onda imaju tu.Svalerka im draža :)))
mrsolj1971
(veterinar)
18. април 2013. у 22.21
Mene ne bi uopste brinula neudata seka (moje žene)... al' je nešto drugo ovde u pitanju ako se ne varam :-):-) jer neudata seka je muzevljeva sestra... maler!
Gala06
(......)
19. април 2013. у 05.46
Mexico, on bezi kod roditelja od nje, a ona trazi da on nju moli da podje s njim kod roditelja i žive svi zajedno srećni i veseli. On izbegava da bude kod kuce, a kad je kuci smara se i igra igrice. Roditelji su samo izgovor, on kao da ne želi da živi s njom. Moj savet za postavljacicu:bez obzira kako se vasa prica zavrsila, pocni malo vise da cenis sebe.
MAKPO
(косингас)
19. април 2013. у 06.25
baxuz
baxuz
(φεμμινα™)
18. april 2013. u 13.25
30 komentara da tvoj zivot nije vredan žrtvovanja za tvog muza, niti stila zivota koji želi da ti nametne. Šta ti to govori?
_____________________________________________________________

Pa sigurno joj govori da ovih 30 komentara ili ti komentatora nisu pri sebi i da nepoznaju njenog muza ;o)

Nije on tako los, to se tebi čini samo. Promenuce se on, samo mu daj vremena, al' dooooosta vremena. Daj mu još jednu sansu, ipak 9 godina nije za baciti.

To je ono sto ona želi da cuje ljudi moji, a ne ostavi ga, nije te zasluzio...

E, a koju igricu igra?

Dovoljno je da sebe procitas sto si ovde napisala nekih 10-ak puta i nadam se da ćeš naći pravi odgovor.

Pozdrav
baxuz
(φεμμινα™)
19. април 2013. у 07.35
meni ima smisla to što Gala kaže... muž je kulturno izbegava i izbegava sve kombinacije u kojima treba da živi sa njom i ako imaju mogućnosti da žive sami... hvata se za onu jednu koja njoj ne odgovara a to je da živi sa njegovima, dakle to mu je odličan izgovor...

postoje oni tipovi ljudi koji ne znaju da kažu e brak nam je otisao u qraz aj da se razvedemo, idu sve okolo naokolo dok ne sacekaju da se drugoj strani smuci i da stavi tacku... tako oni ne ispadaju krivci, ne lomi se koplje na njima i izadju iz price cisti dok drugoj strani ostavljaju osecaj krivice (bespotrebno)...

možda nema svalerku ali svakako nema ni vise ljubavi prema ženi i nastavak zajednickog zivota bi bilo samo mucenje... mama, tata i sestra, kao i kuca sa dvoristem su puki izgovori...

e sad, uvek postoje u brakovima sadista i mazohista pa ni ovaj brak ne mora da bude izuzetak... to je na postavljacici teme da odluci koji zivot želi i koja joj uloga odgovara...
444Порука негативно оцењена. Покажи

444
19. април 2013. у 14.44
razlicitog ste mentaliteta i razlicitih pogleda na zivot...
1.ako on smatra da njegovim roditeljima treba novac da bi preziveli i kupili lekove a sa druge strane vama treba da bi ga stedeli, ko je primaran? konto u banci ili kupovina lekova za njegovog oca?
2.ako se sva konverzacija svede na tvoje kritike šta drugo može da se radi da bi pobegao od tebe nego da igra igrice?
3.ako ti sve svoje istices tvoj stan tvoja svadba posto nema ništa svoje u tom tvom stanu, da ne bi ugrozio tvoju imovinu vratio se na svoje
4. tvoja netrpeljivost prema njegovoj familiji je nepremostiva, nabadanje na nos moji i tvoji u samom početku braka je siguran recept za razvod

NYC40
19. април 2013. у 21.06
Ako je dobar u krevetu nemoj da ga ostavljas. Ali da Li su ti dobra zapitaj se . Ako nisi uciI tako ćeš ga odvojiti od igrica, mame , Tate I sestre a na posao I sa posla će ići pevajuci. I ne pricaj mu Kako je ovo Ili Ono Samo tvoje, pusti ga da misli da je njegovo isto . Ovo su ti saveti ako ga I dalje Volis ako ne , promeni Bravu I rešena stvar.
elektra4-
20. април 2013. у 05.30
to je jak losa veza i prekini već jednom, svaka veza bi i nakon 5 godina već pukla a ovakvo maltretiranje nema smisla. Ti ne odlucujes o ničemu i na kraju kao popustis...čemu takva veza. danas sutra kad se njegovi snadju otici će bez pardona i tako i bude a tebe ko šiša.
elektra4-
20. април 2013. у 05.31
mislim da previse i materijalno ulazes a nemas ništa od toga i ne isplati se, dajes pare a sve je po njegovom
Sneksi
(spanac)
20. април 2013. у 07.56
Tebe taj covek ne voli. Naravno zaslepljena si sada pa to ne vidis. Materijalno te iskoriscava i na kraju kad ti sve uzme samo će te sutnuti.

Kako on može da ode kod svojih a tebe da ostavi u stanu? Haos, kakav pokvareni kreten.

Bezi, dok još možeš.
mona_liza
20. април 2013. у 12.22

Ako je dobar u krevetu nemoj da ga ostavljas.
. . . .. . . . . . . . . . . .. . . .
Hahahaa...dobra si. Al' to nekada nije dovoljno :D
kriskaПорука негативно оцењена. Покажи

kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
20. април 2013. у 16.43
hahahaaa... ocigledno da ona njemu nije dobra ni u krevetu, čim on bezi kod mame :)
elektra4-
20. април 2013. у 18.09
puno mmu jelakse jer su u vecini, podržavaju ga a ona sama naspram njih-ženi je uvek tako u tudjoj kuci. Stvaraju se grupe a ona sama a on dzabalebaros naviko sebi ugadjati.
Begaj od njega, nije taj naviko na ništa konkretno ni da ae oznoji a kamoli zaradi, nema tu leba
petrak
20. април 2013. у 18.55
kako je lako tudjim k...m gloginje mlatiti !!! Žena je napisala samo deo iz njihovog zivota, mnogo cinjenica je precutala ali se na ( sadasnjeg!!!) muza osula paljba. Ako sam razumela da on i te kako radi i dolazi kuci vikendom i ( zamislisli strasno!!!!) odlazi kod rođenih roditelja u posetu. Pa ako se ozenio nije se odrekao svojih ili bi možda trebao za zeninu „ ljubav”. Da li ste možda pomislili da je njegova porodica njemu važna, da se možda bezrezervno vole i pomazu uzajamno ( finansijski i fizicki). Ko ima vise pomogne onome ko nema ( otac mu je bolestan!). Imam utisak da je ova žena razmazeno jedince kome je mnogo toga bilo servirano na tačni, koje je dosad svoju sreću kupovalo. Nikad, nikad !!!!nikoga ko mi bilo šta znaci ne bih mogla nazvati bedom. Htela si svadbu-imala si je. Njegovi su možda morali da skoluju decu (minimalno dvoje) i pravili su kucu ( na sprat, da oboje dece imaju mesta) pa nisu ustedeli pare za svadbu i stan... mislim da to nije bas neki greh.
Treba se malo staviti i u njegov polozaj: možda mu je žena pregovarala mnogo vise nego sto je ovde napisala: ja sam živela 8 godina na muzev racun ali da mi je samo jedan put bilo šta pregovorio otisla bih zauvek i mislim radije ispod mosta spavala nego od njega zavisila. Uf bas sam se raspisala. Kao majka 2 plasim se, iskreno receno ovakvih „ vrednica” koje pokusavajau da odvoje kompletno muzeve od porodice. Nije nam spomenula koliko često ona ima kontakt sa svojima...
_bezGranica
21. април 2013. у 07.00
Ovo mi je promaklo :-) Pa on se bijegom spasio u zadnji cas!

--------------------------------------------------------------------
„...(jer sam mu rekla prilikom jedne rasprave oko svadbe ”da je beda„, i to ne može da preboli)”
S_Girl
21. април 2013. у 11.37
Zali Boze 10 izgubljenih godina zivota.

On je potpuno nezreo, neodgovoran i neozbijan. Cuj ode na 7/mjesec dana i nejavi se? Kakvo ponasanje jednog odraslog ozenjenog covjeka. Prece mu igrice od resavanja bracnih problema? Ne znam koliko još trebam da nabrajam, meni bi bila dovoljna samo jedna od ovih stvari da stavim tacku na tu vezu. Gledaj da to uradis na vreme, pre nego sto dodje djete pa nam budes opet o istim stvarima pisala. TAJ SE NEćE PROMENITI!

Ne daj da se neko prema tebi ponasa kao da ne postojis, a posebno ne neko sa kim delis postelju.
elektra4-
21. април 2013. у 16.55
biće prekasno kad progledas
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
21. април 2013. у 18.19
Petrak kaže:
„Da li ste možda pomislili da je njegova porodica njemu važna, da se možda bezrezervno vole i pomazu uzajamno ( finansijski i fizicki).”
------------------
Kad osoba stupi u brak porodica nisu vise roditelji, već je porodica žena/muž i deca.
Svi ostali iz rodbinskih veza su familija.
Porodica svakom treba da je najpreča, pa tek onda familija, prijatelji itd.
maja3s
(diskutant)
22. април 2013. у 08.48
svaka cast kriska ...to je glavno pitanje

jel momak dobrovoljno stupio u brak ili prisilno..mislim možda si ti to zeljela a on nije ...on je možda još za zabavljanje...trebali ste malo da živite skupa prije vkencanja pa da vidite jeste li jedno za drugo...sve je drugacije kad djelis hljeb s nekim a drugacije je kad se samo vidite negdje i idete skupa negdje...

ne znam jel mi se čini da su tu njegovi roditelji i sestra upetljali prste na hinjaka...pa njemu jedno pricaju...a ti to cujes kroz njega...jer možda roditelji njegovi osjecaju da su izgubili sina ili da si im ga ti oduzela...oni to ne shvataju jer i cerka im je još u kuci pa im to sve pada teško...a ima i ona nasa stara...kome smo mi kucu pravili jer cer će se udati pa sve bi trebalo ostati sinu

naravnoucenje trebate imati bar 2 sina i 2 cerke pa onda nema kome si šta ostavio već se svako bori za sebe

drugo možda je on taj koji je odlucio da ne želi to što ti želiš...on voli maminu kuhinju tatina kola...i pricati sa sestrom...drugim rjecima jako neodgovorna osoba...hedonista sve da mu je spremno i srećeno a on da prstom ne pomjeri...

želim ti svu sreću ovog svjeta...teško je kad nekoga volis a sve se iskomplikuje...
elektra4-
22. април 2013. у 11.41
takvih ljudi je 99 %, guraju po svome dok traje trahe pa onda predju na nekjog drugog.
grbavi
(z)
22. април 2013. у 14.16
ne igra on igrice zbog mame nego zato shto si ti losha u krevetu
elektra4-
22. април 2013. у 16.04
ma da, treba da preuzme na sebe sve šta god joj kažu da b ide na njena ledja kako da ne
mona_liza
22. април 2013. у 22.38
Ma naravno grbavi, ona je kriva sto je on mamim sincic :D
Leon01
(ekonomista)
23. април 2013. у 03.11
grbavi je u pravu ne igra on igrice sto je mamin sin ;))
NYC40
23. април 2013. у 07.46
Nek igra igrice al prvo nek se igra s njom . :)
Leon01
(ekonomista)
23. април 2013. у 08.24
NYC pa tu je izgleda i poceo problem ;))
mona_liza
23. април 2013. у 11.03
NYC40 ,izgleda da on ne zna da se igra sa njom,zato i bjezi.Kakav god da je problem ne rjesava se bjezanjem.
Nego je tip nezreo u tome je najveci problem.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. април 2013. у 11.43
Ma šta kazete, posle 9 godina tek sad vidi da mu žena ne odgovara u seksu!?
Naravno da je nezreo za brak. Najbolje je kod mame i tate, tata plaća račune, mama kuva, pere, pegla, služi...
Živela sloboda bez obaveza!
mona_liza
23. април 2013. у 12.34
Kriska:)to se zove hotel mama...lol...
helga
(Za dobar zivot treba da zasuce)
23. април 2013. у 12.37
Ne znam kako da ti pomognem jer ne znam sve detalje ali evo ti moja prica koja je malo slična.
Živela sam sa muzem i njegovom familijom 2 god. Dok sam isla u skolu i nismo se vidjali, super smo se slagali. Čim je doslo dete i ja vise u kuci, KATASTROFA. Svadje svaki dan. Konacno smo se odselili i malo zatisali strasti ili sve je to bilo jadno. Dete nisu nikad nahranili, prosetali, okupali, igrali se sa njim dok smo bili zajedno i ustvari meni je zbog toga pukao film (meni nije trebao specijalan tretman i nisu svadje bile zbog toga). Nije mi bilo jasno kako baba i deda imaju prioritet da sednu i kukaju uz kaficu i televizor a dete niko ne vidi. Opet naglasavam, nije meni trebala pomoć nego samo baba i deda koji hoće da se igraju i prosetaju prvo unuce. To se nastavilo i kad smo se odvojili. Dolazili su 2 puta godisnje za rođendane sto je meni bilo nezamislivo jer smo živeli na nekih 30 min. Kad mi je drugo dete bilo oko 8 meseci, muž i ja se posvadjali. Sutradan je otisao kod svojih u posetu. Sledeći dan je spakovao kofer i otisao kod njih. Njegovi me ne vole i svasta su mu rekli protiv mene i da treba da se razvede. Ja sam se dobro isplakala 2 nedelje i pokusala da razgovaramo dok se on uzdigao kao dasa koga ja treba da molim da se vrati. Molila ja njega zbog dece da pokusamo da izgladimo ali on nije hteo. E pa meni puko film i rekoh da mi je dosta gluposti. Ja sam njega i dalje volela ali za rešenje je potrebno dvoje. Čim sam okrenula list i rekla da ću potpisati papire sto je hteo, prica se odmah promenila. On kao da je tvrdio pazar i nije hteo da se razvede nego da ga ja molim da se vrati. Posle se vratio kuci, dogovorili smo se da smo mi porodica da se starci više ne mesaju. Živimo još uvek srećno 10 god a čak se i situacija sa njegovima popravila. Sad sam dobra snajka :)
Prema tome, radi onako kako osecas da je ispravno. Razumem ja da svi mi treba da se žrtvujemo za nešto ali isto tako treba i da budemo srećni. Izem ti ja tu žrtvu da se ti preselis kod njegovih i da onda ti ludis svaki dan. Šta ste onda uradili. Neće njemu ni to odgovarati iako si se preselila. Nikome to ne odgovara. Najbolje je da sednete i da vidite kako mozete oboje da promenite neke stvari i da živite srećnije. Možda da vam stan bude blizi njegovima.
Srećno
mornar7
(mornar)
23. април 2013. у 16.52
tipicna posesivnost žena. Svojstveno je za nasu kulturu (stvarno nisam nigde video na svetu u tolikoj meri) da se toliko žena ponasa posesivno. I to se prenosi sa generacije na generaciju. Nema nikakve veze sa zivotom u zajednici nego odvajanju muza od njegovih.
Kad muž prepusti sve uzde takvoj ženi (sto u ime mira sto zato što misli da se može oslonit na nju) ona opet neće biti zadovoljna.

Ocito ti odgovara da držiš kontrolu financija, sama si to preuzela a on dozvolio, i jako je ruzno onda mu prebacivati i vredjati. Ne moj ocekivati da te voli neko koga vredjas i ponizavas.
mona_liza
23. април 2013. у 18.18
A šta kažeš na to da nigdje nema kao kod nas sto mnogi muskarci 30,40+ nikako da se osamostale nego i dalje žive sa roditeljima :D

Šta je onda to... ???
NYC40
23. април 2013. у 18.28
Dal je već neko savetovao da odete u bracno savetovaliste ? To treba da probate ako mislite da se još uvek volite . On će moći da kaže Kako se oseca ponizenim sto žena nosi pantalone u kuci a ti ćeš moći da kažeš Kako ti smeta sto je Nezreo, nesposoban mamin sin pa si zato ti ta koja vodi .
A zatim ćete nabrojati šta volite jedno kod drugog pa sve stavite na vagu I vidite dal mozete da razumete jedno drugo.
Po mom mišljenju oboje ste I u pravu I u Krivu.
mona_liza
23. април 2013. у 19.13
Zašto da ne i bracno savjetovaliste ako treba.Samo ne bjezati od problema i cekati da ih neko drugi rijesi.
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. април 2013. у 20.20
Ovo prebacivanje ko je koliko para ulozio u zajednicku vezu je bas ruzno i podlo, deluje mi kao da si ga parama svih tih 9 godina kupovala i ucenjivala.
Možda ga ta tvoja ucena boli, pa sada želi da se iskupi tako što će ti pruziti utociste kod njegovih roditelja, kako bi vrato dug tvojim roditeljima.

Mornar, zašto mislis da je žena posesivna/sebična ako neće da živi u zajednici sa muzevljevim ili svojim roditeljima?
Ona ne želi da svog muza odvoji od njegovih. Kako tako bukvalno shvatate? Niko njemu ne brani da obilazi roditelje, već hoće da žive samostalno i slobodno, bez posmatraca i spijuna.

U svojoj kuci hoću da se sa svojim muzem izlezavam ceo dan kad poželimo. Nećemo 2 dana da kuvamo, u krevetu ćemo da pijemo kafu, jedemo sendvice i grickamo cips.
Hoću u svojoj kuci da idem gola kad hoću, da se skidam i oblacim, bez bojazni da će neko banuti na vrata.
Kad nam dodje - da se u sred bela dana bacimo jedno na drugo, opusteno i bez razmišljanja da će nas videti i cuti ostali ukucani.
Hoćemo da nam dodje drustvo, da do kasno u noc slusamo muziku, da pricamo i ono sto nije za roditeljske usi.
Neću da se ustrucavam, hoću svoju kuću, svoju slobodu.

mornar7
(mornar)
24. април 2013. у 03.45
lepo zamišljeno kriska ali to ne možeš ni u svojoj porodici kad dodju deca, niko ne vodi ljubav na kuhinjskom stolu :)

rekla je da joj smeta (skoro svaki) vikend kod njegovih, ni to što mu je otac bolestan nije dovoljno (kakve veze ima ko je i šta radi sestra, neko hoće i mora da se brine o roditeljima). Prakticki je tolike godine živela tako (da je on kod svojih) a sad joj smeta sto je vikendom tamo. Svoje ne spominje. Muskarac ti posveti 90% vremena pusti ga on ima svojih 10%, imaš i ti svoj shopping i drugarice.

Mi smo kao ljudi netrpeljivi. U drugim kulturama pa i neke porodice na selu koje mogu da posmatram su mnogo tolerantnije. U onim kulturama gde ne žive sa roditeljima kao u americi, svejedno se mnogo bolje slazu. Kod nas se ne slazu ni kad žive odvojeno (snaja-njegovi).

Leon01
(ekonomista)
24. април 2013. у 05.19
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
23. april 2013. u 11.43
Ma šta kazete, posle 9 godina tek sad vidi da mu žena ne odgovara u seksu!?

>>>

dosadila mu, nije ni ona ništa vredna inače bi se covek trudio svremena na vreme ;))
kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
24. април 2013. у 11.55
Mornar, žena mu ne brani da obilazi svoje roditelje, ali on nju primorava da žive u zajednici sa roditeljima.
Potpuno je nebitno da li se radi o njenim ili njegovim roditeljima, zivot u takvoj zajednici ne donosi mir ni sreću nikome.
Pusti ti to kako je ranije bilo, kad su u jednoj kucici živeli deda, baba, tata, mama, braca, sestre, muž, žena i deca.
Tako se tada moralo, ali ovaj bracni par ima sve uslove, imaju svoj stan i nema potrebe da žive sa roditeljima.

Oni još nemaju decu pa mogu u svojoj kuci svojoj slobodici da luduju kad i kako im se cefne.
Ne treba im nadzor roditelja. Roditelji su obavili svoju duznost i ulogu, sad deco put pod noge i živite svoj zivot.

Znam po sebi kad sam se udala koliko nam je bila bitna i slatka ta nasa sloboda, sami nas dvoje mladih i zaljubljenih.
Ne bih tada dala nas minijaturni stancic ni za raskosnu vilu, nizakakav zajednicki zivot sa roditeljima.

Kad stignu deca, naravno da postoje određena ogranicenja.
Ne mozete vise da idete gologuzi po kuci i da se seksate kad god vam dodje, ali vise vam to neće ni biti interesantno, jer ste već taj period samostalnog bracnog zivota proziveli.
Deca su sledeće poglavlje u bracnom romanu.
Decu treba da vaspitavaju roditelji, a babama i dedama hvala ako priteknu u pomoć i pricuvaju unučiće kad zatreba.

Ti se Leone samo za oono `vataš! :)))
Ako mu je u tom smislu posle 9 godina dosadila zašto se ozenio?
Mogli su još 9 dugih godina da se onako neobavezno, pa posle svako svojoj kuci, kod tate i mame.
444
24. април 2013. у 14.06
kriska komentarises post koji ili nisi procitala ili nisi pazljivo procitala...
na primer koliko puta je postavljac posta istakao ijednu lepu osobinu kod svog supruznika,
a koliko puta je pohvalila sebe...
ako procitas pazljivo on nije bio protiv odvajanja i sam je to zeleo na početku,
dalje postavljacica posta je navela da njegova familija(otac majka) nisu imali ustedevinu da bi pokrili troskove svadbe, znači da nisu imucni, ako je pri tom otac još i bolestan a on je bio glavni hranitelj njihove porodice možda trenutno ne može da radi(čim mu treba nega)znaci nemaju izvor prihoda itd.
Kad mu je rekla da je beda ona je time rekla i njegovoj familiji da su beda...a kad su već stigli do tako visokih tonova znači da je odavno prestalo obično carkanje i da se sad koriste daleko snazniji vokali a?
I uostalom kako je ona nasledila novac od dede nije li njen otac ili majka prvi u redu da ga naslede?
I još jedno pitanje ako se sad njoj recimo nešto desi, ko će njen novac onda da nasledi? nije li lepse onda izgradivati harmonicne odnose sto je moguće vise jer nikad neznas kad će tebi ili tvojoj deci nečija pomoć zatrebati, po meni nije dobro zauzeti odmah tako ratnicki stav ako zaista nema potrebe...
Ni jedanput nije navela da je njegova familija icim uvredila, osim sto joj idu na nerve zato što ih njihov sin pomaze finansijski...
kriskaПорука негативно оцењена. Покажи

kriska
(Kakve su ti misli, takav ti je)
24. април 2013. у 14.29
U pravu si 444, ja sam takođe stekla utisak da ga je ona sve vreme ucenjivala i potkupljivala parama.
Ocigledno da je to njen jedini adut da ga zadrzi, ali nije mi jasan On?
9 godina je proveo sa takvom devojkom i na kraju je ozenio!?
Ne razumem to!? Ako je to njegova osveta njoj, onda se veoma lukavo i smišljeno sveti.
444
24. април 2013. у 15.11
Meni sa druge strane je skroz jasan...verovatno je voleo možda je još uvek voli, ali je tačno oklevao zbog njenog karaktera da je ozeni
Sa druge strane upste ne mislim da je bio sa njom zbog njenog novca, da jeste verovatno bi dosad navukao te papuce, ovako je sacuvao to malo dostojanstva sto mu je ostalo pored nje, dao joj je čak i drugu sansu al' ovaj put pod njegovim uslovima( da bi joj skratio krila u njenoj dominaciji.
CPHA
(Istina i pravda na nasoj su st)
24. април 2013. у 15.32
Резонујемо слично, 444.

Мада, најгоре је када се постављач теме искључи из програма...ни абера на задату тему.
Зар је проблем показати мрву поштовања према дискутантима ... и развити тему.
Безвезе.
NYC40
24. април 2013. у 18.45
Ponovo sam pazljivo procitala sto je pisala I čini mi se da im razvod ne gine. Koliko god imali prbleme I koliko god njegov tata bio bolestan muzu je mesto pored žene u njihovom stanu ako ne danju onda nocu kad pomogne ocu da legne da spava.
A ona piše od je tamo već mesec dana I zahteva da ona dodje tamo u zajednici jer je njemu lepse da živi u kuci nego u stanu. Svasta!
Nisu jendo za drugo jer da jesu nebi cekali 9 godina da se vencaju.
mona_liza
24. април 2013. у 19.17
Gdje nam je postavljacica teme,pocela su već nagadjanja u ko je kriv ,a ko nije .
Pantija
24. април 2013. у 23.33
Meni se dilema zavrsila čim sam procitala da na probleme on reaguje igranjem igrica i odlazenjem iz zajednickog doma bez dovidjenja. Mislim, to durenje mi je karakteristicno za trogodisnjake, ja se tu ne bih uopste vise ni trudila, nisam bre u obdanistu.
Daleko od toga da je postavljacica cvecka, muza (buduceg, sadasnjeg) nazvati bedom je tako nisko, ali njemu to ocigledno nije dovoljno zasmetalo čim na to nije odreagovao i postavio joj na vreme granice šta se sme, a šta ne.

U stvari, mislim da oni zasluzuju jedno drugo... Niko se ne menja preko noći pa tako nije ni on.

I šta ste se dohvatili njegove neudate sestre???
mornar7Порука негативно оцењена. Покажи

mornar7
(mornar)
25. април 2013. у 04.26
posesivne žene su ustvari dobre majke i brak zna dugo trajat, nazalost nikad ne uvide kolko guse ljude i još bolji brak. I to se prenese na decu. Zalosno je što ne vide da imaju puno razloga da budu sretne.
Inače kad volis nekog treba da prihvatis i ljude koje on voli.

Napisana je knjiga o tome koliko će dugo veza trajati na osnovu toga kako se ljudi svadjaju i kako izadju iz toga. Oboje ne komuniciraju efektivno, on se povlaci da bi izbegao svadju, sto je i normalno za muskarca ali nije normalno da ne pokrece razgovor i pomirenje sto je los znak. Ovo dvoje trebaju ozbiljan razgovor da li nastavljaju dalje i nešto ozbiljno da promenu iz temelja. Pristanak njen ili njegov nije dovoljno. Ona treba da popusti uzde a on da bude musko koje ucestvuje u braku sa zenom.
NYC40
25. април 2013. у 07.47
Postavljacice ove teme nema jer se preselila kod Muza I njegovih roditelja a tamo joj nedaju da koristi internet. Proleće je poljski radovi cekaju itd.. :)))))))
Chian
(Mrzim kisu)
25. април 2013. у 12.37
RUN LOLA RUN!
elektra4-
25. април 2013. у 13.52
ja vidim da se svaka uda,i gadna,i nesposobna,i traljava ...sve rode,podignu decu,deca su za 5, zivot ide dalje. najbolje prodju lajave,okretne žene koje uhvate tuntlese a one cutljive ,samozatajne ništa.
MaMar
29. април 2013. у 04.26
uuuuuu, napustaj to hitno, dok još nemate decu... posle je možda kasno.
i nemoj da zalis
mnogo sreće ti želim
marijamhlc
02. мај 2013. у 08.57
Napusti ga, navikao da živi kod mame i tate, i nikad neće otici od njegovih. Bez obzira sto ga volis, ali da bezi od kuce kako bi spavao kod svojih roditelja, malo je ipak tinejdzersko ponasanje u pitanju...

Ja i suprug naravno volimo da imamo ko da nam spremi rucak ponekad, ali ni u ludilo ne bi presli da živimo kod roditelja, samo ako nas muka natera...

Dok ne pocnes sa nekim da živis, nikad ne znaš kakav je, zato ja propagiram da svako treba da živi pre udaje/zenidbe sa odredjenom osobom, dalje od mame i tate, samo da bi se videli kako se slazete i da li ste jedno za drugo...Jedno je zabavljanje, a drugo je zivot sa nekim...
sta-sad
08. мај 2013. у 08.15
evo pokrecemo razvod...napisacu objašnjenje za neke vase komentare i moju a i njegovu stranu price...samo malo vremena da nađem
Gala06
(......)
09. мај 2013. у 18.48
Šta sad, ko zna zašto je to dobro. Srećno ubuduce!
Obicna
14. мај 2013. у 02.16
Cuj, da se razvedes sto ti se ne živi u zajednici? :)
 Коментар Запамти ову тему!

Looking for Chakra Necklaces and Bracelets?
.