Diskusije : Putovanja i turizam

Filip_RST
18. februar 2013. u 18.47
Zdravo svima
Zeleo bih da u prvoj nedelji jula provedem 4 dana u Rimu (4 osobe).
Molim vas za savet ili preporuku prvenstveno u vezi smestaja i kupovina (cipele itd.) kao i neku preporuku u vezi restorana. Dakle, pristojno i bez nepotrebnog razbacivanja.
Hvala vam unapred
Imported_from_SERBIA
(Hacker-Pschorr)
20. februar 2013. u 00.00
Od ta 4 dana u Rimu ti želiš provesti dan u kupovini cipela! Uzmi u obzir da ti jedan dan il' dan i pol ode na putovanje. Nisi jedini, i ja sma nekada bio takav,panakon par putovanja uvidis glupsoti, balkanska klasika ides kuci nazad a da nisi nešto kupio od garderobe il' obuce?!
Ides na odmor, pa poneses kameru da snimas odmor! Ok slikanje, tu i tamo, al' brate odmor je za dusu a ne za komsiluk i internet, gledaš pola odmora kroz objektiv kamere.:)

Mani se cipela, već poseti mesta zbivanja u Rimu i noćnizivot.
markovski
(kellner)
20. februar 2013. u 01.36
Ko ide u Rim cipele kupovati nije taj ni za noćnizivot
a još manje za muzej
postovani gospodine1970 se islo u Trst u kupovinu
Danas u Beogradu ima sve sto ti srce želi ama bas sve
samo novaca treba imati

xzy
(ing)
20. februar 2013. u 11.03
Rim = ima puno da se hoda
Dakle, gledaj da ti je hotel negdje „u Rimu” a ne 10 km od Rima. Trebace ti da se preko dana malo odmoris (Jun = vrucina, 4 = vjerovatno 2 djece)
Racunaj da ćeš da hodas po Crkvama dakle duge pantalone, žene ne „obnazene” i sl.
Hrana, ja nisma nasao da je nešto pretjerano skupa (mada sigurno ima skupih restorana) a nisma nasao ni loše hrane.
Vidjeti - SVE, što se opet svodi na hodanje :)
Filip_RST
20. februar 2013. u 19.28
Hvala svima na trudu, XZY posebno.
Moram da priznam da sam u godinama kad se noćnizivot svodi na neku svirku ili restoran. Osim toga, priznajte sebi, kako biste odbili ženu da pogleda i kupi cipele u Italiji. Ne ide. Naravno, za to bih zeleo da odvojim sto manje vremena pa je stoga i moja molba za preporuku bila.
Hvala još jednom.
Filip
xzy
(ing)
21. februar 2013. u 11.10
usput budi receno ni hoteli nisu nešto skupi (ili sam ja imao sreće)
Podijeli grad u „zone” i obilazi taj dan u toj Zoni sa ima da se vidi. Grad generalno nije veliki tako da ti ne treba gradski prevoz preko dana da bi se kretao okolo. Može ti zatrebati ujutro ili navece da odes/vratis se iz zone.
Redovi za Vatikanski muzej su očajni, ako ides tamo kupi kartu na internetu unaprijed
Ako ides u Baziliku Sv. Petra, gledaj da ne ides tamo Nedjeljom a gledaj d aodes malo ranije tamo prije nego što se pojave redovi. Ja sam isao Subotom oko 8 ujutro čini mi se i nisam cekao vise od 10 min uta da udjem. Dok sam se ja popeo na kupoli red se ustostrucio
Sladoleda ima na svakom koraku i dobri su
Za cipele stvarno nemam poima

DroverMrsboss
(drover writer)
22. februar 2013. u 03.46
Prije 2 mjeseca djevojka i ja smo se vratili iz Rima.Ostali smo 6 dana i bilo je stvarno nezaboravno.Posjetio sam većinu evropskih metropola i mogu da kažem da je Rim jedan od onih gradova u koji bi uvjek mogao da se vratim.Kao sto je receno Rim je ogroman (nije veci od Berlina i Londona) ali mi smo uspjeli da ga obidjemo pjeske.Metro je jednostavan,mislim da ima samo 3 linije (za poredjenje Berlin mislim da ima 11 ;-)Bus funkcionise takođe okej i karte za bus/metro su 1,5 eura za sat vremena voznje.moguće je kupiti turist kartu za 30-eura i voziti se neograniceno 6 dana.Ako dolazite avionom,taxi od aerodorma do Rima je 50 eura.moguće je i vozom od Aerodroma Fiumicino do Roma Termini ali su karte stvarno skupe (povratna je mislim oko 29 eura).Rim je stvarno impresivan,pogotovo stari dio Rima,Rimski Forum,Koloseum,Circus Maximus.Cijene muzeja su od 8-12 eura.Ulaznica za Koloseum je 9 eura po osobi.U svakom slučaju vrijedi vidjeti.Hrana u Rimu je odlicna.Rimaljani su poznati po spaghetti-crabonara,a pice i sladoleda ima na svakom cosku.Izbjegavati naravno restorane za turiste ali to je savjet koji vazi za svaki evropski grad.To su oni restorani gdje konobar stoji na ulazu ,stavlja ti menu u ruke i bukvalno te ugura u lokal.Ako suprugu zanimaju cipele ,njih može naći u Via Nazionale.Talijanske cipele,ništa posebno,cijene ispod 100 evrica.Za bolje cipele i dublji dzep Piazza di Spagnia i Via del Babuino (gucci LV armani i sl.).Mi nismo isli u soping ali znam da u ovim ulicama ima dobrih cipela.Za shopping u Italiji je još uvjek najbolje otici u Milano;-).Što se nocnog zivota tiče,klubovi kafici,restorani najbolje je otici u Trestevere.To je juzni dio Rima (preko Tibra).Ima super kafica sa live-muzikom,jazz,club,hiphop...sve sto poželiš.
Megalomaniju Vatikana obavezno posjetiti.Bio sam u Luvru u Parizu i stvarnio je impresivan muzej,ali nije ni blizu u poredjenju sa raskosi koja se vidi u muzeju Vatikana.Od Mikelandjela ,Leonarda,Pikasa, Dalija,Brugela...do zlata i blaga,tapiserija,nakita,..ma loodilo.Vrijednost Vatikanskog muzeaj se procjenuje na 10 MILIJARDI evra ;-);-);-)..sto je skoro ravno godisnjem
budzetu Srbije.;-).Stavrno vrijedi pogledati ali karte za muzej je nabolje rezervisati,jer redovi su kilometarski.Ulaz u muzej je 15-tak evra.Ako želiš da vidis Rim na dlanu obavezno se popeti na Baziliku Sv.Petra.Lift 200 stepenica,a ostalih 500 pjeske.Naravno dusa će da ti izadje na nos,ali opet vrijedi.Pogled sa vrha je fantastican.
Neko je već naveo,u Vatikan je nemoguće uci u kratkim pantalonicama a žene moraju da imaju pokrivena ramena i noge.Imaj to u vidu jer glupo je cekati kilometar reda da bi te na kraju vratili zbog pravila oblacenja.Vatikan ima svoju postu i zesca je fora poslati razgledince prijateljima sa vatikanskim pecatima i markicama..hehehe.
Mogu da pišem eseje o Rimu ali je najbolje da ga sam dozivis;-)
bajdevej,evo i nekoliko slicica iz Rima,fotografija mi je ozbiljan hobi,tek da imaš ideju šta te ceka:-)))

JV
(...)
22. februar 2013. u 15.06
Umesto hotela probaj www.airbnb.com ako hoćeš nešto povoljnije.
radisa
10. maj 2013. u 12.37
DroverMrsboss
(drover writer- pogledao sam tvoje fotografije mislim da su to remek dela.Kakav hobi,ti si covece velemajstor fotografije.
Svaka cast
 Komentar Zapamti ovu temu!

Looking for PomPom Keychains?