Forums : Trudnice i mamice

Comment
Florida - nastavak - hitno
2014-07-21 09:17 AM
Odlucili smo da dodjemo na dve nedelje za dve nedelje I treba mi vasa pomoć da isplaniram te dve nedelje. Slecemo u Tempa-i I polecemo iz Miami-a. Moram da provalim kako da popunim to vreme da vidim sto vise za ovu zimu a pritom I da se odmorimo, a da to sve ne bude previse za decu.

Ne znam gde prevo da odsednemo. Mislim da ću zadnja dva dana u ft. Lauderdale (mada sam otvorena za preporuku) da budemo blizu Miami-a za let. Svaka preporuka dobrodosla. Hvala
2014-07-21 10:40 AM
Ustvari obrnuto. Slecemo u Miami 30-og Jula I mislimo odma da idemo na drugu stranu I da krenemo od Naples-a posto je najblizi a posle tolikog leta sa decom će nam trebati odmor - mada ako to nije pravo mesto a imate neku bolju preporuku super. Vracamo se iz Tampa-e 11-og Avgusta. Puno hvala.
2014-07-21 01:37 PM
Isto kao sto sam ti napisala na prosloj temi, preporucujem da posjetite Naples (da vidis demografiju i razliku između gradova), Sarasotu, onda St. Pete i Tampu (na zapadnoj obali), a na istocnoj ako budete stigli Boca Raton, West Palm Beach i North Palm Beach (Juno Beach). Tako ćeš moći da sagledas vise potpuno razlicitih sredina i da stvoris pravu sliku ove oblasti sa obe strane.

Da li hocete da budete blize plazi ili ne? Ja sam non-stop na relaciji West Palm Beach - Miami-Tampa i između i mogu ti preporuciti neka mjesta ako mi specificnije napises šta vas zanima.
2014-07-21 01:59 PM
Ej Mayche - puno hvala na odgovoru I strpljenju. Odlucili smo da se skoncentrisemo cisto na zapadnu obalu. Pravo isti dan iz Miami-a planiramo za naples. Ocu definitivno sve vreme da budem na plaza. Htela sam da podelim put na 3 dela. 3 dana Naples (razmišljala sam I Marco island), pa tri dana negde u sredini, pa zadnjih 7 dana bi se odlucili za nešto blize Tampa-I ali bi to zadnje mesto htela da bude bas za odmor - razmišljala sam Siesta Key. Planiram dane da podelim tako da prepodne nam bude odmor a popodne izvidjanje. Kapiram da je malo dana a puno da se vidi, ali cisto da dobijem ukus dela je dovoljno, a pritom malo da se odmorimo. Hvala puno, puno.
2014-07-21 03:19 PM
Od juga na sjever:

Marco Island je divan za odmor. Preljepe bijele plaze.

Ne znam koji vam je budget pa neću da pišem o hotelima, to možeš sama da istrazis i vjerovatno ćete imati rent-a-car pa vam neće biti problem voziti do centra.

U Naples preporucujem restoran Vergina na 5th ave (slatko setaliste i restorancici itd).

U Naples zoo nisam bila i ne znam da li je dobar.

Iznad Ft. Myers ima zanimljiv muzej ne daleko od I-75 - Immaginarium - Science Center.

Siesta Key i Lido Key su jednako dobri što se tiče plaze. Samo sto je Lido Key blize (walking distance) do St. Armand's Circle - setaliste sa restoranima, poslasticarnicama, parkom, prodavnicama itd. (Venezia Italian restoran za najbolju pizzu :-).

Downtown Sarasota je isto ok - ako se orjentises zapadno od marine i onog kipa 'mornara'. Mi obično parkiramo u marini i setamo prema i kroz downtown u tom dijelu.

U Sarasoti vrijedi posjetiti Ringling Museum of Art (i čitav taj posjed). Moj sin je imao 6 godina kad sam ga vodila tamo sa sobom i nije mu bilo dosadno.

Da biste bili na plazi u Tampa Bay ne mozete uzeti hotel u Tampi - Tampa je preko mosta i nema direktni izlaz na plazu. Znaci hotel bilo gdje od St. Pete Beach do Clearwater Beach. (Pass-a-Grille Beach - je jedna divna plaza neposredno juznije od St. Pete beach za maksimalno opustanje sa minimalnim brojem turista - najviše lokalci)

Clearwater Beach je bas komercijalizovana i pretrpana turistima. Tamo odem samo kad nas neko posjeti i to do Pier 60 i jedne albanske poslasticarnice na kraju setalista :)

Sve zavisi šta vam se svidja, šta želite da radite. Na St. Pete beach ima milion hotela, ali sve zavisi od vaseg budget kao sto sam rekla gore, tako da ne znam šta da ti preporucim. Ja sam par puta ostajala (kao 'staycation') u 'Grand Plaza' i svidja mi se taj hotel. Nije star i ima cool restoran na vrhu koji se za sat i po okrene dok jedete i imaš 360 pogled na plazu i okolinu. Don Cesar je isto super ali zna biti pricey.
TradeWinds je uzasan hotel a najviše ispada na net search. Nikom ne bi preporucila.

Od djecjih atrakcija u Tampi peporucujem: Mosi Museum, Glazer Children's museum, Busch Gardens (za out of state visitors imaju multiple days passes i vrijedno je otici). Zoo mi se ne svidja uopste zato što ima Busch Gardens u kom je sve od rollercoasters do raznih zivotinja pa za zoo nema potrebe.

U St. Pete ima Great Explorations Kids Museum (ovo sve za kisne dane posto ih sada najviše ima i pada kisa skoro svaki dan od 4 posljepodne) i pored njega botanicka basta Sunken Gardens - to se može sve zajedno obici za sat -dva (ukljuceno igranje).

Downtown St. pete je bas obnovljen, siguran i zanimljiv sve duz 'Beach Drive' - od Vinoy hotela / parka pa do Central Avenue - razni restorani (preporucujem: 400 Beach, Cassis, Paciugo za sladoled i kafu), poslasticarnice, blizu marine u Vinoy Park ima super igraliste za djecu i pogled na delfine koji se tu hrane ujutro i predvecer i ne treba vam nikakva 'tour' da ih vidite :).

Između St. Pete Beach i Clearwater imate puno plaza - jedino bi preporucila Indian Rocks Beach i Sand Key Beach.

Sjeverno od Clearwater Beach je Downtown Dunedin - preslatko mjesto i ako se vozite uz vodu (intracoastal) dostupno direktno sa Clearwater beach.

Sjevernije od toga ja volim Dodecanese - Tarpoon Springs - Grcki grad zanimljiv i odraslima i djeci - tu izvlace spuzve iz mora i može se ići na mali cruise do ostrva.

Bilo gdje da ste skoro ništa vam neće biti vise od 25 milja tako da nema veze gdje vam se hotel nalazi. Plaza je udaljena 10 milja od downtown (u St. Pete), Clearwater 15-tak od Tampe.

U Tampi - International Plaza, Hyde Park, Riverfront (koji nije bas ziv) i to je uglavnom to - osim tih par muzeja i Riverfronta (gdje je Florida Aquarium i Tampa Port) nisam otkrila ništa vise zanimljivo.

Mi se uglavnom vezujemo za plazu šta god da radimo.

http://downtownstpete.ilovetheburg.com/ je dobar sajt za desavanja
http://www.beachchamber.com/events_calendar.html - Clearwater

Bas sam nabacala ovaj post ali pišem ga usput već par sati :). Ako te nešto još zanima pitaj ili mi ostavi email.

2014-07-22 09:40 AM
Još jednom puno hvala. Kristalizovala sam plan. Pocecemo u Naples area (najverovatnije Marco Island) jedno 3 dana da pogledamo to tu. Zavrsicemo na Siesta key jedno 5 noćida malo se promuvamo tu I odatle pravo za Tampa na ajrodrom. E sad mi samo još fali nešto u sredini. Zanima me oko Fort Mayers-a. Mene ne zanimaju (trenutno) muzeji I atrakcije nego cisto da osetim I vidim area. Taj srednji deo puta mi je najvazniji posto mi se čini da mi je to naj perspektivnije za tu zimu. Zanima me na kom mestu (to jest plaza) bi odsela tamo? Hvala još jednom.
niagara_usa
(mama)
2014-07-22 10:01 PM
Samo jedan mali info, ne znam jel ti poznato:
U avgustu florida je 100+ F, sa 95% humidity. Nema tu setnje ni pod razno, jedino po malls ili zatvorenim prostorima. Kisha( u prevodu- potop) pada 4-5 puta dnevno ne može se hodati jer je voda do clanaka. Na plazi se ne smije biti dok pada kisa/grmi/sijeva, bjezi se u zgrade ili auto ako bas mora, i`m not kidding.
Other than that, enjoy your stay!
2014-07-22 10:37 PM
Nema na cemu! Nadam se da ćete uzivati. Ja ne znam bas ništa o Ft. Myers tako da ne mogu da ti ništa preporucim. A area me nikad nije privlacila pa je nisam ni istražila.

Tačno je da pada kisa ali je mjestimicna. Znaci ujutro pogledas prognozu i vidis gdje se krecu oblaci i po tome se orjentises i planiras skitanje. Mi smo na plazi svaki dan i to zavisno od prognoze odredimo na koju idemo - na kojoj nije oblacno i ne pada/grmi. Za ovih 10+ godina na FL možda je bilo svega 10tak dana takvih da poplavi, osim ako je uragan, ali i to se provjeri prije samog puta na FL.
Temperature su od 85-95, sparno je ali opet blizu plaze nije toliko strasno.

Kisa nikad ne pada cijeli dan neprestano zato što je usko kopno i jake struje i oblaci se rekalativno brzo krecu i odnose kisu sa sobom. Kad se uragan priblizava nedelju dana unapred se već zna da li ide u ovom pravcu ili ne.
2014-07-22 10:40 PM
Rinzo vidi na citydata.com ako ima nešto o ft. Myers-u. Ako nisi upoznata sa sajtom tu obično ljudi stavljaju razne preporuke - možeš postaviti pitanje i dobiti predloge.
2014-07-22 10:42 PM
Sad sam se sjetila da su mi prijatelji bili na sanibel island i captiva (ft. Myers beach area) i svidjelo im se je. Sanibel island je poznat po skoljkama pa puno ljudi posjecuje.
BLBehar
2014-07-23 08:05 AM
Temperature su oko 95F, vlaznost je u zavisnosti od dana, ali uvijek u gornjoj granici. Popodnevni pljuskovi su skoro svakodnevni, ali brzo prodju pa sunce grane kao da ništa nije bilo. Pljuskovi i oblaci izgledaju prilično strasno ako niste navikli, kisa je intenzivna, sjevanje, grmljavina, i onda za 10tak minuta

Setati se može u obalnim podrucjima, bez problema. Mi smo prije 10tak dana u Majamiju - South Beach pjeske hodali 30-40 blokova u jednom pravcu svaki dan, sasvim normalno. Grad je pun ljudi, setaca, biciklista. Slično je i na zapadnoj obali.

Ne bih preporucila unutrasnjost ili centralni dio Floride, Orlando, pogotovo ne Disney park po ovim temperaturama, jer je sve beton, tu bi samo djecu uzasno patila. Ali tamo i ne ides.

Najvaznije je da pijete puno vode, ali stvarno puno vode. Nemoj kupovati velike flase, jer se voda brze ugrije nego sto je stignes popiti. One od 500ml, pa svakih sat-dva opet.

Pozdrav i lijepo se provedite.
2014-07-23 08:30 AM
Kapiram da je temp sad visoka ali mi je Maksa sad na visokoj dozi steroida tako da je jedina prilika da to izvidimo za ovu zimu. Znaci sad ili nikad. Uz Boziju pomoć da bude fino, da vidimo šta treba I da se malo odmorimo. Ja sam u ovo vreme godine bila na Floridi (ali drugoj obali) na Kubi I u Meksiku I to mi je na plaza bilo podnosljivo. Sad je sve bookirano tako da samo mi pozelite sreću jel ima puno toga sto može da se desi. Hvala vam puno,.
mia55
2014-07-23 11:01 AM
Cao Rinzo evo ja ću ti kopirati atrakcije u Naples-u, koje su se nama svidjele. Ovo sam poslala drugarici koja je obisla nekoliko gradova na Floridi prošlog ljeta i kaže da joj je more i plaza bilo najljepse na ovom prvom mjestu u Naples-u ( ovj nacionalni park). Fort Mayers smo obisli jedan dan, ok gradic, ali ništa posebno. Ne bi se tamo vracala.
Marco Island smo bili jedan dan čitav dan, i obisli smo sve ali ja te plaze sa bijelim pijeskom i lijepim morem nisam vidjela. Do plaze smo morali da hodamo preko neke rijeke, plaza je puna skoljki i to nam se jedino svidjelo na Marko Island, djeca su bas uzivala da skupljaju skoljke...Ja bih ti preporucila da pogledas i Trip Advisor reviews za atrakcije. Sarassota mi je najljepsa, plaza Siesta Keys ali ne na sredini gdje je guzva, nego se parkirate sa strane, na kraju plaze I polije smo bili Na Lindo plazi i taj centar sa restoranima i prodavnicama, lijepo...

Evo Naples:

1.Delnor-Wiggins Pass State Park
11100 Gulfshore Drive, Naples, FL 34108 (North Naples) - tu nam je bilo najcistije more, ima skoljki, često se vide delfini, bili smo vise puta... To je nacionalni park sa plazom, okolo nema restorana, mi smo obično isli u Whole Food koji je blizu, na rucak i onda bi se vratili na plazu

2.Fifth Avenue South
649 Fifth Avenue South, Naples, FL 34102 (Old Naples) - lijepo za setnju, restorani, butici, tu blizu ima jedan lijep djeciji park.: CAMBIER PARK
775 8th Avenue South, Naples

3.Naples Pier
Naples, FL - super za setnju i zalazak sunca, puno ljudi peca tu...

4.Corkscrew Swamp Sanctuary
375 Sanctuary Road West, Naples, FL 34120 - setnja i plaza

5.Clam Pass Recreation Area
Seagate Dr., Naples, Naples, FL (Park Shore)
6.Lowdermilk Beach
9th Avenue, Naples, FL

7.Third Street South
3rd Street South between Broad and 14th Ave, Naples, FL - isto za setnju, , restorani, četvrkom imaju uzivo muziku predvece na ulici...

mia55
2014-07-23 11:05 AM
Naples Zoo je simpatican ali prilično mali, djeci je bilo zanimljvo sto su hranili zirafe.
SarenaLazaOriginal
2014-07-23 01:01 PM
Rinzo,
Na koliko visokoj dozi steroida ti je sin? Možeš li molim te da mi odgovoris tačno, direktno, ako ne ovde, onda na email aleksandramm at hotmail tacka com. Nasem najstarijem ovih dana predlazu grozno visoku dozu steroida mjesec dana jer su mu epilepticke aktivnosti previse visoke u toku noćiveć duže vremena.
Ovo sto nama predlazu je kao jedna od zadnjih opcija jer je kao doza toliko visoka da je kao opasna i po zivot (a da ne pricam o popratnim simptomima).
„Bolja opcija” od steroida je da ga stavimo na dijetu koja bi bila većinom masnoce i nešto malo proteina i manje od 10g ugljikohidrata po danu (a recimo jedna jabuka ima 22g). Ako nam je takva dijeta najbolja opcija, 'mnogo bolja' od ove terapije sa steroidima, onda stvano nisam pametna koliko je to visoka doza da je se 'toliko boje' sami ljekari.
Kakvo je stanje kod vas?
 Comment Remember this topic!

Looking for Chakra Necklaces and Bracelets?