Forums : Trudnice i mamice

Comment
Polecemo!
2014-05-12 09:42 PM
Kao sto sam već pisala ovdje, idemo preko okeana posle godina i godina, i interesuju me između ostalog 2 stvari ( pitanje za vas frequent flyere:)
- djecija car seats, kako ste to tamo nabavljali, jel ima da se izrenta s kolima ili kako?
- dal ste rentali kola u bg? Ako jeste, ostavite plz ime agencije s kojom ste bili zadovoljni i kako idu prelasci granice (dodatno osiguranje? Mi ćemo iz srbije u hrvatsku i nazad).
I onda ćemo morati i u podgorici rentati kola na aerodrmu, dal neki tu ima iskustva?
I malo me plasi voznja kod nas, muž ima malo iskustva, ja nikakvo, l sad s djecom sva sam isprepadana, pogotovo u cg, ono preticanje uf, prije 5 god kad smo bili, samo sto nisam svisnula od straha od te voznje tamo. Al hajde valjda ćemo se nekako snaci:)
Pozdrav svima!
anjale
2014-05-13 12:44 AM
Srećan vam put!

Rentiram kola svakog leta u Avaco, Beograd, imaju na aerodromu i u gradu kancelarije. Zadovoljna sam izborom kola i ponasanjem (za naše uslove). Sa tim kolima uvek putujem iz Bg u Cg, alli nisam druge granice prelazila jer nemam potrebe.

Što se tiče same voznje, ja sama vozim kola sa celom porodicom, Ibarskom magistralom da izuzmem Beograd i okolinu. Prilično km za naše uslove. Sve to posle 15 godina van zemlje. I prvi put mi je bilo kao i posle decenije, sve je to rutina i NEMOJ da brines. Posle desetine km sve ide glatko, dok upoznas kola i osecaj. Mi često rentiramo kola po Evropi, i ista stvar. Uopste o tome ne razmišljaj. Samo polako i odmorno, to je važno. Što se tiče sedista za decu njih iznajmljujem tokom iznjamljivanja kola, velicina koja ti treba. Naglasis pri rezervaciji.

Drma putnicka groznica, ali i radost. Srećno!
tamara
2014-05-13 02:03 AM
već odmor,blago vama.u cg nemaju kulturu u saobracaju.problem prave balavurdija sa brzim autima koji divljaju,preticu i samo se ukopaju(zakoce)možda malo vise odstojanja od njih ako nisi navikla na to.ali još nije velika guzva tek je maj.biće to dobro,opusti se i pici.
moras reći da ćeš ići van srbije sa autom kad budes rentala.potrazi na lupici bilo je preporuka za rentanje auta.
zvjerka
2014-05-13 03:41 AM
ja nikako ne bi rento auto u srbiji i vozijo ga u hrvatsku ili crnugoru

jest osiguranje će sve pokrit al sto će ti taj stres da razmišljas jal će se nekoj budali smucit kad vidi bg plate ajmo reč u hrvatskoj

il da prođes kanjon morace kao nesiguran vozac naj gori nightmare

jat ima letove do splita dubrovnika pule sarajeva tivta podgorice

dje god idete mozete otic avionom i tamo u lokalu rentirat auto za kraca putovanja tu dje će te bit duže

za tvoje prilike nije neka razlika u cjeni ako uzmes avijon umjesto rentacara i rentacar u destinaciji dje ćeš bit duže a bezbjednija si

safira
2014-05-13 07:50 AM
slozila bih se za preticanje i divljanje po cg, bas treba pazljivo voziti, a i za naše tablice u hrvatskoj, jednostavno mislim da nije prijatno, mi smo pre par godina isli kolima i ne bih ponovila opet, ni kolima ni inače :)
sharlota
(bez zanimanja)
2014-05-13 08:13 AM
skoljka, zašto ne kontaktiras 747 agenciju(izgugglaj info),njihovo sjediste je u torontu ali imaju prestavnistvo u Bg gdje se može iznajmiti i auto.

što se iznajmivljanja auta tiče mi smo auto iznajmili u bijeljini( iz bezbjedonosnih razloga) sa bosanskim tablicama i tako krenuli put hrvatske, iznajmili smo dizel - sto je znatno smanjile putne troskove.

ima super autica koji su onako bas porodicna velicina a ne trose puno.

što se hrvatske tiče tamo su usper autoputevi tako da nama nije bio problem voziti se po hrvaskoj naravno reginonlani putevi su svuda problem,ali voznja je o.k jer izgleda da su poostrili iznos kazni i svi voze pazljivije.

Teogopa
(HECTBAPHA)
2014-05-13 08:58 AM
Ne znam kako je kada rentas auto iz Bosne, ali ako rentas auto u Srbiji, dobro se raspitaj da li možeš da predjes granicu. Za prelazak granice ti treba zeleni karton, a to agencije ne nude.
Mi smo rentali auto u BG, ali s njim nismo mogli oticni nigde dalje od cg. U hrvatsku sam isla vozom, u Bosnu nisam ni isla.
Možda neke agencije dopustaju, ali vecina ne.
Takođe smo planirali da rentamo auto Nemackoj pa da se dovezemo do Srbije, ni to nam nisu dali. Kažu rentana auta ne mogu da idu u taj kraj. Možeš da vozis svuda po evropi, ali dole ne. Tada Hrvatska nije bila u EU.
Mi smo tražili car seat i platili nešto malo. Ne znam tačno preko koje agencije, ali bila je neka na aerodromu. Budget čini mi se.Pitacu mm.
To smo uradili samo jednom, posle toga smo rentali „privatno.” Prijatelju nije trebalo auto,pa nam ga je rentao, napravili punomoc, i isli smo s njim i u Grcku.

Ja se nadam da ćete se lepo provesti. Ja bih ti samo napomenula da poneses lekove za koje znaš kako odgovaraju tvom detetu. Daleko bilo da ti trebaju, ali moja deca su imala alergije na koje kakve stvari, i ja nisam imala volje ni vremena da dole experimentisem s lekovima. Ne kažem da su losi, verovatno su i bolji, ali ja znam kako moja deca reaguju na ove ovde, pa te i nosim. Obavezno ponesem i benedryl i neosporin. Lekove nosim tabletice, da mogu da ih unesem u avion. Tecni lek ne može u rucni prtljag, a posto sam ja panicar po prirodi, ja to nosim uz sebe, za svaki slučaj.
U avionu ima toliko izbora za gledanje filmova, igrica, serija, da nikom ne može biti dosadno. Pre dve godine smo prvi put prelomili i kupili DS samo zbog leta, i spasio nas je.
Još jednom želim vam srećan put i lepo se provedite.

sharlota
(bez zanimanja)
2014-05-13 09:41 AM
car seat smo prvi put kupili bilo je kaastrofa

drugi put posudili. da li postoji način da ponese seat, ja sam vidjala da ljudi nose i namotiraju sjediste za auto u avionu.

možda da kontaktiras ove u torontu 747 i oni će možda da ti daju tacne info u pogledu iznajmljivanja auta, sjedsita i zelenih karti za hrvatsku- m ismo u hrvatsku ladno ulazili sa rentanim autom uz nasa licna dokumenta i papire za rentano auto.
Barilli
(bez_izuvanja)
2014-05-13 10:27 AM
Da vam poželim samo srećan put i dobar provod! Biće vam divno. I bolje što idete sad, dok nisu preterane vrućine
2014-05-13 11:22 AM
Skoljka,
Ja sam ti 'self-proclaimed' specijalista za putovanja po tim prostorima, mi predjemo poreko 5,000km kad smo tamo, po skoro svim bivšim republikama, sa troje djece i 3 sjedista.
Sjedista nosimo svoja umjesto da tamo iznajmljujemo, nosili smo sa gogobabyz Travelmate koji pretvori sjediste u kolica pa nam je to bila dodatna pomoć na aerodromu. Prošle godine smo ponijeli 3 sjedista (2 britax boosters i 1 britax sjediste do 65lbs) i ostavili ih da imamo za sledeća putovanja.
Ako ti odgovaraju, mogu vidjeti da neko dobaci nasa sjedista do BG (sad su u Sapcu) da ih posudis dok si tamo.
Mi isto iznajmljujemo auta iz Bosne, bas iz istih razloga, jer putujemo i za Hrvatsku na more. Iznajmljivala sam iz Bijeljine 2 puta a 3-4 puta iz Tuzle. Ovi iz Tuzle su bili super profesionalni a auta nova, prostrana (najviše mi je prijao Opel Zafira). Iznajmljivanje iz Tuzle je bilo veoma povoljno, mi idemo po 6 nedelja pa svo vrijeme imamo tamo auto, mislim da je bilo ok 30 eura na dan.
Dostava do Beograda je nešto malo vise, čini mi se 50 eura ili tako nešto ali nema da fali, totalno su profesionalni, bas kao i ovde. Zadnji put sam čak platila sa kreditnom karticom sto mi je dobro doslo da ne placam kesom toliko novaca.
Javi mi se na email za bilo koje druge informacije, ja ti kažem, totalno sam 'self-proclaimed expert'. Nas 5 za $15,000 odemo na 6 nedelja i u to ukljucimo i karte, auto/gas, potrosnja, par dobrih zurki, po 3-4 nedelje odmora u HRvatskoj/Grckoj i usput platimo i bar još jednoj porodici smjestaj na moru. ;-) Ja obozavam planiranja ove vrste. Nemas brige oko putovanja ni voznje. Vi samo polako a oko vas nek' jurca ko hoće. Ja ne volim da preticem, vozim tamo isto koliko i muž, sama sam sa sinom od 4 mjeseca vozila iz Sapca do Sipova preko Hrvatske, put od 7-8 sati (nakon 30 sati putovanja do Srbije), i nije bilo ama bas nikakvih problema. Nebrojeno puta smo imali zezancija sa djecom, stomacne viruse, napade epilepsije, uganuce zglobova, itd i opet bude sve fantazija, samo nek' je dupe na putu.
Samo ti nabaci osmjeh i raduj se putu i ne brigaj velike brige.
2014-05-13 11:25 AM
BTW, kad krecete? Imam ja 2 gogobabyz travelmates koje ti mogu poslati u Vancouver za 3 nedelje ako ne idete prije toga. Taman sam razmišljala da ih se rijesim, jer mi više ne trebaju.
Hajde čujemo se na email ili telefonom pa ćemo se dogovoriti, možda imam nekog ko dolazi ranije gore pa da ti posaljem ako mislis da bi ti dobro doslo. aleksandramm at hotmail tacka com
2014-05-13 11:45 AM
Auta iznajmljenja od ovih iz Tuzle gdje smo mi iznajmljivali, mogu bez problema da putuju gdje hoćeš, u Hrvatsku, u CG, u Grcku. Znaci uzmes auto i nemas glavobolje nikakve.
2014-05-13 12:05 PM
I mi smo odavde poslali sjediste, predas kad i ostali prtljag, tako ga dobijes, nešto se ne sjecam ni da smo platiti ista dodatno. Sjecam se da su nam svi govorili da smo ludi, da će nam sjediste doći razvaljeno, međutim izgleda da smo imali početnicku sreću, bez ikakvog spec. umotavanja i pakovanja stiglo je novo-novcato kakvog smo ga i predali.

Za voznju i rentakar ne znam, osim da pazite i da se ne obazirete na one neuroticne vozace tamo. Svi kao nešto jure, zure, svi znaju bolje da voze od tebe, a niko nigdje ne stize na vrijeme.

Sretno!
2014-05-13 12:24 PM
Hvala svima! Pogledacu agencije sto ste predlozili.
Barili, da to je bila ideja:) ali sad mi se čini da će nam tamo biti hladnjikavo ( gledajuci dugorocnu prognozu),a to nije bila ideja :( vidjecemo!
A za voznju po našim krajevima, pokusacemo minimalno, u cg avionom ( al trebaju nam tamo kola), u bosnu ne idemo, a do hrvatske ne vozimo toliko dugo.
2014-05-13 12:27 PM
Super slo, javljam ti se!
Snezana
2014-05-13 01:19 PM
Mi uvek idemo našim autom pa nemam licnog iskustva ni sa sedistima ni sa iznajmljivanjem auta. Ali imam blisku familiju koja godinama, sigurno zadnjih 10, sleti u Beograd gde ih ceka i auto, naruce to sve valjda uz kartu avionsku. Svake godine tim autom idu u hr i nikad nisu imali nekakve probleme ni oko osiguranja ni oko bilo čega drugog. Jedino ovo je skupa opcija. Sestra mm je znala da iznajmi auto od neke lokalne agencije tamo gde već stigne u nekom selu ili manjem gradicu, pa to bude mnogo jeftinije.
2014-05-13 03:11 PM
Mi u Bijeljini imamo prijatelja koji je do prije mjesec dana tako iznajmljivao kola našim koji dolaze iz Kanade,čini mi se da je imao najviše „musterija” iz Toronta,jer mu neka rodbina tamo živi pa su ga preporucivali.Auto je bio dizel i automatik,samo je prodao pa to vise i ne radi.Auto doveze na aerodrom u BG,sa aerodroma ga i pokupi.
2014-05-13 09:03 PM
I mi isto rentamo auto iz Tuzle, kompanija se zove Intercar i
fenomenalni su! Dovezu nam auto na aerodrom u BG a tu ga i pokupe
od nas na povratku za Kanadu. Dobijemo full coverage sa
tom zelenom kartom i auto sedista za decu sve uracunato u cenu.

Mi putujemo kroz Srbiju i Hrvatsku bez ikakvih problema.
Auti su uvek novi i u odlicnom stanju... nikakvih zamerki nemamo.
Evo linka:

Srećan put!
2014-05-13 09:28 PM
Tweety, super ideja za bizMis mojima :).

Ragdall, ako nije tajna koliko to kosta i za koji period?
2014-05-13 10:42 PM
500 eura je mjesec dana kod ovih bio ja mislim,tako da možeš otprilike da se orjentises.
anjale
2014-05-14 12:27 AM
Hana, samo da kažem da je 500 evra za mesec dana taj covek jako, jako jeftino izdavao automatic vozilo. U Beogradu ni najmanji automatic auto koji nije za porodicu i put van grada nije toliko niska cena. Srednje velicine auto je 40evra po danu ako uzimaju mesec dana, do dve nedlje bude 65 evra po danu. Progresivno raste cena velicinom auta.

Pogledaj sajtove i trazi upit i dobices korisne informacije radi posla.
Amarena
2014-05-14 01:58 AM
Mi godinama iznajmljujemo auto kod Fudex Rent-a Car iz Beograda. Momci su profesinalni i opusteni sto meni odgovara. Imaju razne cijene u zavisnosti od duzine najma. Redovno obezbjedjuju zeleni karton i sve ostalo sto treba za prelaz grancice (mislim neko njihovo odobrenje). Isto možeš iznajmiti car seats iako mislim da to može da se nakupi (4 eura po sjedistu) mada su oni voljni da daju diskont. Ja volim sto sve mogu da se dogovorim sa njima i sto su razumni i profesionalni. Ja lično idem u Hrvatsku i Bosnu svake godine i osim jednom prije 12 -13 godina nisam imala ama bas nikakvih problema zbog tablica. Ovo je njihov website http://rentacar.fudeks.rs/. Toplo preporucujem.
2014-05-14 02:05 AM
Ovo preko Bosne ću stvarno da razmotrim, jer mrzim tu nelagodnost sa BG tablicama po hrv gdje inače vjerovatno ne bi ni isla da mi baka nije još tamo.
Slo vratio mi se mejl, jel aleksandramm duplo m?
2014-05-14 08:45 AM
Grrrr, već treci put kucam odgovor i svaki put ode u ambis:-)

Hana, poslednji put smo rentali auto jul/avg 2012 na 4.5 nedelje i iznelo nas je 1000 Evra.
Auto je bio Seat Exeo (ili tako nešto) 4 door, fully loaded, automatic, dizel, car seat za malog, full coverage osiguranje, i bez ogranicenja na predjene km.

Ne znam da li je cena bila visa ili manja u poredjenju sa drugim firmama jer nismo proveravali. Oni su nam bili preporuceni i nismo se dvoumili.
Docekaju nas na aerodromu u BG uvek na vreme, samo nam predaju kljuceve i to je to. Za 5 minuta sve sređeno. A tako isto i u povratku.

Secam se da smo predhodnih godina gledali da rentamo auto u BG ali koliko me secanje sluzi ti automobili nisu mogli da se voze izvan zemlje iz nekog razloga pa smo zato tražili drugu opciju.

2014-05-14 10:43 AM
E da znate ovo 500 eura nije agencija nego ljudi imaju poneko dovezen automatik iz USA a neko kupljen tamo,izdaju našima kad idu na odmore u sezoni,van sezone oni koriste.Imaju zeleni karton,auta ispravna tako da provjerite i tu opciju,osiguranje isto naravno.Ja sam vidjela da agencije deru.
2014-05-14 10:52 AM
Vau pa to je bas puno, nisam ocekivala da je toliko.

Moji imaju 2 auta sa kanadskim tablicama i nikada nismo ni razmišljali o toj opciji, nisam znala da su automatici u tolikoj potraznji. Mi dajemo prijateljima koji hoće bez problema da prospartaju po Hr. i Bosni, ovako bas niko ne zna odakle su. Ostatak vremena oni auta koriste, ali interesantna ideja za biznis, da znate da ste me bacile na razmišljanje.
safira
2014-05-14 11:32 AM
kako se nisam pre setila :)
2014-05-14 11:59 AM
Hana koliko ljudi znaš da znaju da voze kola sa manuelnim mjenjacem a žive u Kanadi?
:) to je fora,znaju da voze samo automatike(vecina) i zato je tolika potraznja,pogotovo generacije koje su naucile da voze u Kanadi i USA,lakse im je voziti automatika.
2014-05-14 12:30 PM
Ma shvatam ja to, ali isto tako ovde ima masa naših ljudi koji se kunu u standard, maltene nisi pravi vozac ako ne vozis standard. Meni je to bzvz, isto kao da pored usisivaca i dalje metlom cistis.
Sto da saltam ako ne moram, mada rekla sam da hoću da naucim, cisto ako nekada negdje zaglavim bez automatika.
Super ideja, to je kao neki usputni income za moje, a da se ne bakcu previse oko toga.
2014-05-14 01:11 PM
Skoljka, moj email je aleksandramm (sa dva m) at hotmail tacka com.

Ovi iz Tuzle su mnogo povoljniji po cijeni nego ono sto sam ja povrsno vidjela u Beogradu (mene nije toliko ni interesovalo da iznajmimo u Beogradu bas zbog puno putovanja po Hrvatskoj i Federaciji BiH).

Mene je odusevila njihova profesionalnost a vozila su im nova, papirologija tacna, itd.

Ja sam pokusavala da nađemdobru alternativu iz Republike Srpske i jedne godine sam iznajmila tako malo na 'divlje' iz Bijeljine i druge godine iz Brckog i oba puta je bilo ok ali nije bilo ni blizu kao sa ovim autima iz Tuzle (auta starija, puno kilometraže na njima, jedne godine su mi dali papire i ja dodjem do Bosne a oni me obavjeste da autu istice registracija pa sam potrosila pola dana u Jajcu da ga registrujem (o njihovom trosku ali svejedno, uzelo meni vremena).

Jednostavno, profesionalnost ovih u Tuzli (i detalj da imamo mogućnost da platimo kreditnom karticom) mi je vrijedan.

Meni se čini da smo mi placali oko 30 eura dan za auto u koje komotno stane moja porodica sa troje djece u velikim sjedistima i nas dvoje i dovoljno stvari da nam traje 6 nedelja (Opel Zafira). Naravno, doda se to kad vidis da 6 nedelja bude po 1200 eura (i još na to dodas gorivo). Ipak, sve je ovo bolje za nas nego da kupujemo auto i zezamo se svake godine oko registracije, održavanja, itd. Ovako platis i miran si svo vrijeme.

Vjerovatno je cijena po danu veca za krace iznajmljivanje (kao i ovde) ili manja za manja auta.

Nama je bilo svejedno da li je auto automatic ili nije, jer oboje vozimo oba tipa vozila.

2014-05-14 01:14 PM
I btw, ovi iz Tuzle dovoze auta gdje hoćeš, ne mora na aerodrom. Nama su dovozili pred kucu u Sabac (jer smo dolazili do Sapca sa 2 porodicna auta). Onda se tako odmorimo 1-2 dana i narucimo da nam dodje auto kad mi krenemo u naše turneje. Mene je odusevilo, pred kucom dovezu auto i odatle ga i pokupe, i uvijek tačni, bez ikakvog kasnjenja, isprika, itd. Milina!
2014-05-14 02:33 PM
Hana ja ne volim automatik,vozim samo kad moram.Sporo mi,nije startno,dosadno mi.Ja sam ti vise muskaraca tip,vjerujem samo u standard i TDI.
2014-05-14 04:24 PM
Mi oboje znamo da vozimo standard ali iskrena da budem ne trcaju mi se stikle a i kolena me po malo izdaju... dodje to sa godinama:-)
Skoro sam vozila mamin auto koji je standard i sutradan me levo koleno satra od bolova. Uzelo mi vremena da skontam šta mi bismo.
A još kad je guzvara na putu, ma neda mi se patiti sa kvacilom:-)
E sad, da mi nekako sa neba padne neki Ferrari e onda ne bih zalila ni stikle a ni kolena:-D
2014-05-14 04:30 PM
Šta mi bismo a ne šta mi 'bismo'.
2014-05-14 09:48 PM
Ovaj auto correct je bas naporan! :-p
Gala06
(......)
2014-05-15 06:23 AM
Kako stvari stoje ovih dana u BG, tebi će pre trebati camac a ne auto :)
2014-05-16 02:16 AM
Gala:) valjda će da stane do ponedeljka kad slecemo
 Comment Remember this topic!

Looking for Tassel Keychain ?